עדכונים מגל הפיגועים ה' ישמרנו

עקיבֶא.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
חוזרים לשגרה
 

אלישבע אבר

מנהלת קהילת מוזיקה. סאונד. והפקות במה
מנהל
מנוי פרימיום
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
מעלה גם לפה-- מי שיוכל להוריד עבור החסומים..
מעמד קידוש שם שמים בהלווית הרב קרישבסקי ה' יקום דמו..

http://www.kikar.co.il/182984.html
 

פונפונית אדומה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אפשר להוריד לחסומים?
ואם זה כבד- זה יהיה מעולה שיעלו לג'מבו מייל.
-אני לא מצליחה להוריד קבצים מידי כבדים מהאתר, ואני מניחה שישנם עוד כמה שיש להם את הבעיה הזו...
תודה!
 

היכל הקודש

משתמש מקצוען
עדכוני אמת מהשעות האחרונות כל מה שארע במהלך הערב:

צה"ל תגבר בשני גדודים נוספים את אוגדת איו"ש. בשבוע שעבר נשלחו לשם ארבעה גדודים. שני גדודים הצטרפו גם לכוח באזור רצועת עזה בגלל האירועים בגדר. בנוסף, שלוש פלוגות נשלחו למרחב התפר בירושלים.

הקבינט המדיני ביטחוני החליט כי צה"ל יקצה יחידות שאינן לוחמות כדי לתגבר נוכחות של המשטרה באזורים שונים לפי הצורך. כמו כן הכריזו שם על כוונה לזרז משמעותית את תהליך הריסת בתי המחבלים, כולל מחבלים שלא הצליחו לרצוח.

אדם נפצע קל מאבנים שיודו על אוטובוס בישוב ענתות בבנימין.

עקב גל הטרור, במד"א קוראים לציבור להגיע ולתרום דם בתחנות מד"א ברחבי הארץ. ניתן לקבל מידע על מקומות בהם מתקיימות התרמות דם בטלפון 03-5300400 (מענה אנושי) ובטלפון 1-800-400-101 (מענה אלקטרוני)

ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, שיגר מסר לתושבי העיר בעקבות הפיגועים היום. "בזכות הערנות של תושב העיר, מיקי רחבי, נמנע אירוע קשה יותר בפיגוע הראשון" ובזכות ערנותם של מספר תושבים, הסתיים גם הפיגוע השני ללא אבידות בנפש. אני קורא לכל התושבים להמשיך ולשמור על ערנות לצד שגרת החיים וגאה להיות ראש עירייה שאלה הם תושביה: אכפתיים, מתנדבים ובעלי לב גדול".

הותר לפרסום שמו של חביב חיים, בן 78, שנרצח בפיגוע בארמון הנציב היום. רעייתו, שושנה, מטופלת במחלקה לטיפול נמרץ בשערי צדק.

הפרות בסדר בגדה המערבית ירדו ביותר ממ-50% בשלוש היממות שקדמו לאתמול. 19 מוקדי הפרות סדר נרשמו אתמול בגדה לעומת 52 מוקדים ביום השיא של העימותים בשטחים - יום שישי האחרון. מרבית המחבלים בפיגועי הדקירה והירי בשבועיים האחרונים ברחבי הארץ, כולל בבירה, הם תושבי מזרח ירושלים ולא פלסטינים מהגדה.

אלמונים יידו אבנים לעבר אוטובוס ורכבים בכביש גוש עציון-חברון סמוך לחלחול. אין נפגעים.
 

נקודת מחשבה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
נכתב ע"י גיטי ג;1797084:
אפשר להוריד לחסומים?
ואם זה כבד- זה יהיה מעולה שיעלו לג'מבו מייל.
-אני לא מצליחה להוריד קבצים מידי כבדים מהאתר, ואני מניחה שישנם עוד כמה שיש להם את הבעיה הזו...
תודה!

תיעוד עצוב: הלווית הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד


http://s3.kikar.net/data/auto/flv/gr/ctcxy3f3.m4v

שוקל 115 מגה
 

היכל הקודש

משתמש מקצוען
תיעוד כואב: הלווית הקדוש רבי ישעיה קרישבסקי הי"ד

למרות המצב המתוח: אלפים הגיעו היום (ג) להשתתף במסע הלווית הקדוש רבי ישעיהו עקיבא קלמן קרישבסקי הי"ד, שנרצח הבוקר בפיגוע דריסה ברחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה בירושלים.

מסע ההלוויה יצא מבית המדרש של חסידות פינסק קרלין בשכונת בית ישראל בירושלים. את שורת ההספדים פתח בנו יחידו הרב שניאור זלמן קרישבסקי, חסיד חב"ד, שביכה את גורלו של אביו.

לאחר מכן נשא דברים דודו הגאון רבי אביש אייזן, הרה"צ רבי אשר הכהן רוזנפלד אחיו של האדמו"ר מפינסק קרלין, והרה"צ המשפיע רבי אלימלך בידרמן שחיזק את הציבור במשך שעה ארוכה.

רבי אלימלך בידרמן סיפר שבכל ראש חודש הנרצח קיבל עליית רביעי, כך גם הבוקר קיבל עלייה ונרצח מיד לאחר מכן.

לאחר מסע ההספדים ואמירת הקדיש על ידי בנו, נאמרו על ידי הרב דוד קלצקין פרקי תהילים אבינו מלכנו וי"ג מידות של רחמים לרפואת הפצועים הרב יום טוב ליפא בן רוזה (נייהויז) והרב פסח בן רחל (קרישבסקי) שהציבור כולו ממרר בבכי.

במסע ההלוויה חולקו 804 מעטפות של 100 ש"ח לכל אברך לזכר הקדוש ישעיהו עקיבא קלמן (בגימטריא 804).

לאחר מכן יצא מסע הלוויה לעבר הר המנוחות, כשבראש מסע ההלוויה צועד האדמו"ר מפינסק קרלין.
 

קבצים מצורפים

  • orig_929B84DFA3E94C44BBB5E6F763E01C8F.JPG
    KB 995.2 · צפיות: 16
  • orig_A7447376453F40238104BFCC4605A2D6.JPG
    KB 767.8 · צפיות: 13
  • orig_A755CC6798F6456CAB8926FCD4E2D8C0.JPG
    KB 642.9 · צפיות: 17
  • orig_416E9F76C02445ACA1EF05684E1E93DA.JPG
    KB 838.5 · צפיות: 14
  • orig_DE83D74330AB43C4848475B30A98387C.JPG
    KB 867.3 · צפיות: 13

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתבו שהיה היום 3 הרוגים בירושלים
1. הרב קרישבסקי
2. חיים חביב
3. מי השלישי???
 

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
יש בקישור שמות

אוראל עזורי, היא חיילת כבת 20, שנפצעה קשה בפיגוע שאירע בתחילת השבוע. כזכור, הפיגוע התרחש ביום ראשון האחרון, בעת שערבי ישראלי, תושב אום אל פאחם, דרס עם רכבו שני אנשים ולאחר מכן דקר עוברי אורח, בכביש 65, הסמוך לגן שמואל. בפיגוע נפצעו ארבעה אנשים, והמחבל נלכד ונוטרל.

עזורי, המשרתת בחיל האוויר, באחת היחידות של כיפת ברזל, היתה באותה העת בדרכה מאימון של היחידה אל בחזרה אל הבסיס, בו היא משרתת. אולם מאז הפציעה, היא שוכבת בבית החולים, כשמצבה מוגדר קשה.



ד"ר יורם קליין, מנהל מערך הטראומה של בית החולים תל השומר, סיפר על מצבה של הצעירה: "הגיעה אלינו חיילת עם פציעה רב מערכתית במצב קשה אחרי ייצוב מצבה בהלל יפה. היא סיימה שורה של ניתוחים עם מספר רב של צוותים. היא סובלת מחבלות כתוצאה מהרכב שפגע בה. כרגע מצבה מוגדר קשה ונשקפת סכנה לחייה. אנחנו מקווים שמאמצינו יישאו פרי".

הוריה של אוראל, לימור ויורם, הצמודים למיטתה כל העת, יצאו בקריאה נרגשת, יחד עם חבריה, ומבקשים להתפלל לרפואתה: "אנחנו בהלם, ומבקשים מכל עם ישראל שיקראו פרק תהילים".

הציבור מתבקש להתפלל על אוראל בת לימור, וכן על שני פצועים נוספים מהפיגוע שאירע אמש בגבעת זאב - נאור בן רות, בן ה-13, ויוסף חיים בן זהבה, בן ה-21, שמצבם מוגדר אף הוא קשה.

שרשרת תהלים חדשה לפצועים הקשים האחרונים
http://tehilimyahad.com/mr.jsp?r=l3RoEVP3ZW
 

חוי ג

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
גם בשורות טובות:
האברך שנפצע קשה בפיגוע הבוקר בירושלים, התעורר ומתקשר עם סביבתו
קרן אור בסיומו של יום קשה ועקוב מדם: ר’ יום-טוב ליפא (בן חנה) נייהוז, שנפצע הבוקר באורח קשה בפיגוע הדריסה ברחוב מלכי ישראל בירושלים, חזר הערב להכרה והוא מתקשר עם סביבתו בצורה טובה. בפיגוע נרצח על קידוש ה’ ידידו ורעו הרב ישעיה קרישבסקי הי”ד, בעת שעסקו בדברי תורה בעודם עומדים בתחנת האוטובוס (JDNׂ)
 

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
נכתב ע"י OR_Design;1797427:
מסכימה איתך, אבל יש עוד אשכול שפתחו כאן במיוחד בשביל זה.

נכתב ע"י OR_Design;1797461:
אני חושבת שזה

http://www.prog.co.il/showthread.php?t=231848


ואני ממש מקווה שלא פגעתי עם ההערה שלי. (לא זו כוונתי)

בין כך הורידו, ומכאן אני מסיק שהומור הוא מחוץ לפורום, ומשום כך לא אעלה יותר, אלא אם הנהלת הפורום יכוון אותנו אם יש מקום לזה.
 

טברייני

משתמש מקצוען
עיריית ביתר עילית: החלטנו לאסור כניסת פועלים פלסטיניים לתחומי העיר עד להודעה חדשה.
 

טברייני

משתמש מקצוען
חבל! המחבל בן ה-13 מפיגוע הדקירה אתמול בגבעת זאב, חזר להכרה בביה"ח הדסה ומצבו בינוני ויציב. בן דודו בן ה-15 נהרג.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  15  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה