הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓




מוזמנים לפרק נוסף במסע פרוגיסטי במרומי המגדל, קומה 26
מה קרה כשישראל בוגרד קפץ לביקור בבית פרוג?
את מי הוא פגש? איזו בשורה הוא מצא פה? ואפילו, איפה אשתו למדה צילום?


פרק 3


עדיין ניתן להצטרף להרצאה המרתקת היום, בזום ←

לפרטים אודות קורס שיווק דיגיטלי ←
אפשר גם בווצאפ ←

חיים ארז

משתמש מקצוען
אבו עלי- תופעה ניוד מתים מקברים בעזה, אנשים נאלצו לקבור את מתיהם באדמה פרטית על ציר צלאח א-דין, אדמה שאינה מיועדת לקבורה וכך כאשר חלק מהמשפחות עוקרות לאזור אחר ברצועה, בעקבות המלחמה, הן דואגות לנייד את מתיהם יחד איתם עד שיגיעו למקום קבע.
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יי יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
באמירה אישית: 8 חודשים ו-8 ימים אני מסקר את המלחמה הארורה. לא אחת שמעתי מקצינים בכירים, חלקם מאוד, ביקורת על ההתנהלות של מקבלי ההחלטות בדרג המדיני והביטחוני - מה ששמעתי הערב שונה לחלוטין. מדובר על משבר אמון גדול, על זעם ותסכול אמיתי, שעלול להתפתח בימים הקרובים למקומות מורכבים. הלל ביטון רוזן |
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
הזעם בקרב קצינים בכירים בצה״ל נמשך, קצין נוסף אומר לנו כעת את הדברים הבאים: ״ הסיוע ההומניטארי הורג אותנו. אסור להכניס להם פירור, צריך לנתק אותם ממים שישתו מהים. שיהיו רעבים שירגישו סבל קשה - הם לא נשברים ואנחנו מתים. דורשים משימה ברורה מהפיקוד הבכיר - או כיבוש רפיח או החוצה״. ״ עובדים על הציבור בעיניים כשיוצאות הודעות שאומרות שהתקדמנו בעוד שכונה ובעוד אזור, העוד כמה מטרים האלה הם בדיחה - חטיבת רפיח עומדת על רגליה, הגדודים שלה נפגעו חלקית מאוד - אנחנו יכולים לסיים את כיבוש העיר תוך ימים, רק שיתנו לנו פקודה״. הלל ביטון רוזן
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
אבו צאלח
לבנון גורם לבנוני, בפגישה שהתקיימה בעומאן לאחרונה בין ארה"ב לאיראן, הועבר מסר איראני שלא משתמע לשתי פנים, תקיפה רחבה של ישראל נגד חיזבאללה איראן וכל זרועותיה יכנסו למערכה. גורם לבנוני אחר המקורב לחיזבאללה, אני לא רואה מלחמה גדולה בקרוב, אני כן רואה תקיפות נקודתיות "מערכות קטנות" אבל לא מלחמה גדולה.
 

חיים ארז

משתמש מקצוען
הותר לפרסום: אחד מ 8 הלוחמים שנהרגו היום בקרבות באזור רפיח שבדרום רצועת עזה הוא סרן ווסים מחמוד, בן 23, מבית ג׳ן, סגן מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601.
דודו שריף גאנם ספד לו בשיחה עם "ווינט": "אסון גדול פקד אותנו. ווסים נפצע בתחילת המלחמה מרסיס שחדר ליד שלו. היו אמורים לנתח אותו, אבל הוא דחה זאת לאחרי סיום המלחמה, כי רצה לחזור להילחם. הוא היה לוחם נחוש ואמיץ, כולם אהבו אותו".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קג

א לְדָוִד בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:ב בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְאַל תִּשְׁכְּחִי כָּל גְּמוּלָיו:ג הַסֹּלֵחַ לְכָל עֲוֹנֵכִי הָרֹפֵא לְכָל תַּחֲלֻאָיְכִי:ד הַגּוֹאֵל מִשַּׁחַת חַיָּיְכִי הַמְעַטְּרֵכִי חֶסֶד וְרַחֲמִים:ה הַמַּשְׂבִּיַע בַּטּוֹב עֶדְיֵךְ תִּתְחַדֵּשׁ כַּנֶּשֶׁר נְעוּרָיְכִי:ו עֹשֵׂה צְדָקוֹת יי וּמִשְׁפָּטִים לְכָל עֲשׁוּקִים:ז יוֹדִיעַ דְּרָכָיו לְמֹשֶׁה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל עֲלִילוֹתָיו:ח רַחוּם וְחַנּוּן יי אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חָסֶד:ט לֹא לָנֶצַח יָרִיב וְלֹא לְעוֹלָם יִטּוֹר:י לֹא כַחֲטָאֵינוּ עָשָׂה לָנוּ וְלֹא כַעֲוֹנֹתֵינוּ גָּמַל עָלֵינוּ:יא כִּי כִגְבֹהַּ שָׁמַיִם עַל הָאָרֶץ גָּבַר חַסְדּוֹ עַל יְרֵאָיו:יב כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ:יג כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים רִחַם יי עַל יְרֵאָיו:יד כִּי הוּא יָדַע יִצְרֵנוּ זָכוּר כִּי עָפָר אֲנָחְנוּ:טו אֱנוֹשׁ כֶּחָצִיר יָמָיו כְּצִיץ הַשָּׂדֶה כֵּן יָצִיץ:טז כִּי רוּחַ עָבְרָה בּוֹ וְאֵינֶנּוּ וְלֹא יַכִּירֶנּוּ עוֹד מְקוֹמוֹ:יז וְחֶסֶד יי מֵעוֹלָם וְעַד עוֹלָם עַל יְרֵאָיו וְצִדְקָתוֹ לִבְנֵי בָנִים:יח לְשֹׁמְרֵי בְרִיתוֹ וּלְזֹכְרֵי פִקֻּדָיו לַעֲשׂוֹתָם:יט יי בַּשָּׁמַיִם הֵכִין כִּסְאוֹ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה:כ בָּרְכוּ יי מַלְאָכָיו גִּבֹּרֵי כֹחַ עֹשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמֹעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ:כא בָּרְכוּ יי כָּל צְבָאָיו מְשָׁרְתָיו עֹשֵׂי רְצוֹנוֹ:כב בָּרְכוּ יי כָּל מַעֲשָׂיו בְּכָל מְקֹמוֹת מֶמְשַׁלְתּוֹ בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

יוקרה בשולחן החג • פרס לזוכה • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה