הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓




מוזמנים לפרק נוסף במסע פרוגיסטי במרומי המגדל, קומה 26
מה קרה כשישראל בוגרד קפץ לביקור בבית פרוג?
את מי הוא פגש? איזו בשורה הוא מצא פה? ואפילו, איפה אשתו למדה צילום?


פרק 3


עדיין ניתן להצטרף להרצאה המרתקת היום, בזום ←

לפרטים אודות קורס שיווק דיגיטלי ←
אפשר גם בווצאפ ←

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
המשתמש נחסם
אנה ברסקי: לדברי גורמים שמכירים את תגובת חמאס, אחד הסעיפים שהם דורשים,בניגוד למתווה המקורי, הוא - הסגת כוחות צה"ל מציר פילדלפי ומרפיח כבר בשלב א, ונסיגה מוחלטת וכוללת של צה"ל מהרצועה בשלב ב.
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
גורם רשמי בכוח קודס של משמרות המהפכה אמר למגזין Foreign Policy כי חיזבאללה מחזיק בארסנל של יותר ממיליון רקטות מסוגים שונים, כולל טילים מדויקים, קטיושות משופרות בעלות טווח מוגדל וטילי נ"ט.
 

פשוש

משתמש מקצוען
ביישוב קדיתא ליד מירון, שריפה שפרצה שם הגיעה אל קו הבתים הראשון, יש בתים ביישוב שנפגעו מהשריפה - צוותי הכבאות השיגו שליטה באירוע ופועלים לכיבוי סופי. במקביל שריפה נרחבת פרצה ביער ביריה ליד צפת, 12 צוותים פעלו שם, כולל מטוסי כיבוי, השריפה בשליטה
קול חי
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יג

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב עַד אָנָה יי תִּשְׁכָּחֵנִי נֶצַח עַד אָנָה תַּסְתִּיר אֶת פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי:ג עַד אָנָה אָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשִׁי יָגוֹן בִּלְבָבִי יוֹמָם עַד אָנָה יָרוּם אֹיְבִי עָלָי:ד הַבִּיטָה עֲנֵנִי יי אֱלֹהָי הָאִירָה עֵינַי פֶּן אִישַׁן הַמָּוֶת:ה פֶּן יֹאמַר אֹיְבִי יְכָלְתִּיו צָרַי יָגִילוּ כִּי אֶמּוֹט:ו וַאֲנִי בְּחַסְדְּךָ בָטַחְתִּי יָגֵל לִבִּי בִּישׁוּעָתֶךָ אָשִׁירָה לַיי כִּי גָמַל עָלָי:
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יי כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יי כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יי אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יי אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יי תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:


השלמה על שבועות
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
אבו צאלח
תגובתי לחיסולו "הדרמטי" של אבו טאלב במהלך החג, טיפה בים , למרות שהוא מוגדר כבעל ידע זו מכה קלה בכנף. בטח תשאלו אותי, מה ירצה אותך? מתי תכתוב שאתה מרוצה? אני בשונה מרבים אחרים לא מתרגש מחיסולים, אין אדם שאין לו מחליף, אנחנו משחקים בנדמה לי, החיסולים האלה לא עצרו ולא יעצרו את חיזבאללה. כל עוד צה"ל או הממשלה לא משנים אסטרטגיה הם ימשיכו להכתיב את קצב ההסלמה. הבעיה היחידה עם סוג כזה של פעולה היא התדרדרות מהירה ללחימה עצימה שלא אנחנו הכתבנו. הלך כלב בא כלב בן כלב... Next
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
רשתות חברתיות שמזוהות עם חיזבאללה:

התגובה האמיתית עוד לא התחילה כל מה שקרה עד כה הוא רק מתאבן התגובה תהיה ברמת המנהיג השהיד ההרואי טאליב.

בחיזבאללה מתוסכלים לאחר שהותקף מפקדה של הארגון ממנה נוהלו התקיפות מדרום מזרח, וחוסל המפקד סמי טאלב עבדאללה. בארגון הטרור הלבנוני הביטחו להגביר את קצב הירי בעקבות כך, ואמרו כי המשוואה תשתנה.

בהצהרה מטעמו הודיע חיזבאללה כי יגביר את קצב הירי. עוד קודם לכן איים לירות גם לעבר חיפה וחדרה.

ראש המועצה המבצעת של חזבאללה האשם סאפי א-דין אמר כי "האויב עדיין לא למד מניסיון שהתנקשות במנהיגים מחלישה את ההתנגדות. אם המסר של האויב הוא לערער את נחישותנו לתמוך בעזה, אז הוא חייב לדעת שתגובתנו הבלתי נמנעת היא להגביר את הפעילות שלנו בכמות ובאיכות".
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
ספיר לפקין: מגזין אל-מגלה הסעודי פרסם את עיקרי מסמך התשובה של חמאס והגהאד האסלאמי למתווכות על ההצעה הישראלית לעסקה: * המסמך שמכיל 5 עמודים בערבית, כולל תיקונים שבוצעו בידי חמאס וארגוני הטרור הפלסטינים להצעה הישראלית שהועברה ב-27 במאי ונשיא ארה"ב גו ביידן הציג ב-31 במאי.
1. בשלב הראשון שיימשך 42 יום וכולל הפסקה זמנית של הפעולות הצבאיות מצד שני הצדדים ונסיגת כוחות ישראליים מזרחה הרחק מאזורים עם צפיפות אוכלוסין לאורך הגבול בכל אזורי רצועת עזה, נוספו הביטוי "כולל ציר פילדלפי" ואדי עזה, פרוזדור נצרים וכיכר כוווית.
2. בנוסף להפסקת הטיסות הצבאיות והסיור (מודיעין) מדי יום במשך 10 ו-12 שעות במהלך השחרור וחזרת העקורים לאזורי מגוריהם, נוסף הביטוי "נסיגה מציר פילדלפי". 3. התיקונים כללו גם דרישה לסגת מציר פילדלפי וממעבר רפיח "לגמרי".
4. גם בשלב הראשון, צומצם מ-33 ל-32 מספר החטופים שחמאס ישחרר, כולל אזרחים וחיילות.
5. חמאס הפריד בין שני התיקים: "שחרור הישאם א-סיד ואברה מנגיסטו שהסכימו לשחרר בשלב הראשון ושחרור 47 אסירים מעסקת גלעד שליט בידי ישראל". התיקונים קבעו: "ביום ה-22 הצד הישראלי ישחרר את כל אסירי עסקת שליט (ללא ציון מספר) שנעצרו מחדש". בפסקה אחרת היא דורשת "להחיל את המפתחות של חילופי השבויים על א-סייד ומנגיסטו". המטרה היא להגדיל את מספר האסירים הפלסטינים המשוחררים.
6. חמאס דבק בפסקה הקודמת במסמך שלו שקבעה: "תנאי האסירים והעצורים בבתי הכלא ובמחנות המעצר הישראליים יחזרו להיות כפי שהיו לפני 7 באוקטובר, כולל אלו שנעצרו לאחר מועד זה".
7. חמאס גם דבק בהמשך תפקידה של אונר"א.
8. הוא גם קרא "לספק חשמל מסביב לשעון בכל אזורי רצועת עזה".
9. הוא דרש שלפחות 50 מחבלים פצועים יפונו מדי יום דרך מעבר רפיח לקבלת טיפול רפואי, לאחר שישראל הסירה את המספר.
10. בתיקונים חמאס דורש כי בשלב השני הנמשך אף הוא 42 יום, יקבע "סיום המצור המוחלט ברצועת עזה, פתיחת כל מעברי הגבול, במיוחד רפיח, והקלה על תנועת אנשים וסחורות מסביב לשעון בכל האזורים".
11. הוא גם דורש שהאו"ם יהיה ערב להסכם והוסיף את סין, טורקיה ורוסיה כערבות להסכם - לצד ארה"ב, קטאר ומצרים. - חמאס רוצה ערבויות אמריקניות כתובות להפסקת אש קבועה ולנסיגה מוחלטת של כוחות צה"ל מרצועת עזה על מנת לאשר את ההצעה הכוללת שלושה שלבים.
12. דרישה לשיקום רצועת עזה בתוך 3-5 שנים
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
אבו עלי אקספרס
היועץ התקשורתי של אונר"א מתלונן : הרעב מתפשט באופן חסר תקדים בדרום הרצועה. הרעב בצפון הרצועה ובדרומה הפך למציאות. מנגנון הסיוע ההומניטרי ברצועה עומד בפני קריסה בשל מניעת הכנסת הסיוע הדרוש לרצועה.
 

efrarush

משתמש מקצוען
בכיר חמאס ויועצו של איסמעיל הנייה, טאהר אל-נונו: אנו מבקשים שרוסיה, טורקיה, סין והאו"ם יהיו ערבים להסכם מכיוון שהערבות של ארה"ב לא מספיקה מבחינתנו. בנוסף ביקשנו שינויים והסברים למספר סעיפים שלא היה ניתן לפרש באופן חד משמעי.
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
אבו צאלח
כתבתי ואני חוזר וכותב... ראש ממשלת ישראל לא יפתח במלחמה בצפון לפני ההופעה שלו בפני 2 בתי הקונגרס בסוף החודש. זה הבייבי שלו אף אחד לא יקח לו את זה, הוא צריך את זה וחייב את זה. א ב ל ואני מדגיש אבל, אם יקרה משהו לא צפוי מצד אויבנו שיחייב את ישראל לפתוח במלחמה זה יקרה אל תתבלבלו עוד לפני נאומו בארה"ב, לישראל אין שום פריבילגיה להשהות פעילות צבאית אנחנו במלחמה על הבית. לצערי יש בערוץ עוקבים מדומיינים שחושבים שאנחנו בטיול בפארק חיות באפריקה, לא, אנחנו במלחמה.
 

חובבן חביב

משתמש מקצוען
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "הערב נתניהו שוב מכנס "התייעצות ביטחונית". כל הכבוד על החיסול בלבנון, אבל על מאות טילים לא מגיבים בפעולות כירורגיות. אין ספק שהנוהג המגונה של ראש הממשלה למדר אותי מדיונים ביטחוניים "הוכיח את עצמו" באירועי השבעה לאוקטובר... נתניהו - נגמרו התירוצים. אתה ראש הממשלה, ואפילו להתחבא מאחורי גנץ ואייזנקוט אתה כבר לא יכול".
 

efrarush

משתמש מקצוען
חשוד עזתי שהתקרב אמש למכשול הביטחוני סמוך לאחד היישובים בעוטף, מרחק של מאות מטרים מהגבול - חוסל מהאוויר באמצעות כלי טיס. בצה"ל אומרים שהוחלט לתקוף כי התנהג בצורה חשודה ולא רצו לקחת סיכון כשהחל להתקרב לגבול (כאן)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קג

א לְדָוִד בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:ב בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְאַל תִּשְׁכְּחִי כָּל גְּמוּלָיו:ג הַסֹּלֵחַ לְכָל עֲוֹנֵכִי הָרֹפֵא לְכָל תַּחֲלֻאָיְכִי:ד הַגּוֹאֵל מִשַּׁחַת חַיָּיְכִי הַמְעַטְּרֵכִי חֶסֶד וְרַחֲמִים:ה הַמַּשְׂבִּיַע בַּטּוֹב עֶדְיֵךְ תִּתְחַדֵּשׁ כַּנֶּשֶׁר נְעוּרָיְכִי:ו עֹשֵׂה צְדָקוֹת יי וּמִשְׁפָּטִים לְכָל עֲשׁוּקִים:ז יוֹדִיעַ דְּרָכָיו לְמֹשֶׁה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל עֲלִילוֹתָיו:ח רַחוּם וְחַנּוּן יי אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חָסֶד:ט לֹא לָנֶצַח יָרִיב וְלֹא לְעוֹלָם יִטּוֹר:י לֹא כַחֲטָאֵינוּ עָשָׂה לָנוּ וְלֹא כַעֲוֹנֹתֵינוּ גָּמַל עָלֵינוּ:יא כִּי כִגְבֹהַּ שָׁמַיִם עַל הָאָרֶץ גָּבַר חַסְדּוֹ עַל יְרֵאָיו:יב כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ:יג כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים רִחַם יי עַל יְרֵאָיו:יד כִּי הוּא יָדַע יִצְרֵנוּ זָכוּר כִּי עָפָר אֲנָחְנוּ:טו אֱנוֹשׁ כֶּחָצִיר יָמָיו כְּצִיץ הַשָּׂדֶה כֵּן יָצִיץ:טז כִּי רוּחַ עָבְרָה בּוֹ וְאֵינֶנּוּ וְלֹא יַכִּירֶנּוּ עוֹד מְקוֹמוֹ:יז וְחֶסֶד יי מֵעוֹלָם וְעַד עוֹלָם עַל יְרֵאָיו וְצִדְקָתוֹ לִבְנֵי בָנִים:יח לְשֹׁמְרֵי בְרִיתוֹ וּלְזֹכְרֵי פִקֻּדָיו לַעֲשׂוֹתָם:יט יי בַּשָּׁמַיִם הֵכִין כִּסְאוֹ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה:כ בָּרְכוּ יי מַלְאָכָיו גִּבֹּרֵי כֹחַ עֹשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמֹעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ:כא בָּרְכוּ יי כָּל צְבָאָיו מְשָׁרְתָיו עֹשֵׂי רְצוֹנוֹ:כב בָּרְכוּ יי כָּל מַעֲשָׂיו בְּכָל מְקֹמוֹת מֶמְשַׁלְתּוֹ בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

יוקרה בשולחן החג • פרס לזוכה • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה