הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓




מוזמנים לפרק נוסף במסע פרוגיסטי במרומי המגדל, קומה 26
מה קרה כשישראל בוגרד קפץ לביקור בבית פרוג?
את מי הוא פגש? איזו בשורה הוא מצא פה? ואפילו, איפה אשתו למדה צילום?


פרק 3


עדיין ניתן להצטרף להרצאה המרתקת היום, בזום ←

לפרטים אודות קורס שיווק דיגיטלי ←
אפשר גם בווצאפ ←

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
סיכול ממוקד לעבר אופנוע בנאקורה - דרום לבנון
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
שגריר ארה"ב לשעבר דיוויד פרידמן במקור ראשון:

"העובדה שביידן נשא את נאומו כאשר בישראל עוד הייתה שבת, אומרת לי שמשהו כאן מתרחש"
עוד מפניניו
שגריר ארה"ב לשעבר דיוויד פרידמן למקור ראשון: "אני מאמין שאלמלא התערבותו של הנשיא ביידן, המלחמה בעזה הייתה מסתיימת מזמן וחטופים רבים היו כבר משוחררים"
 

נתוש1212

משתמש סופר מקצוען
נתניהו בוועדת חוץ וביטחון: אנחנו יכולים לעצור את הלחימה ל 42 יום לצורך להשבת חטופים. אנחנו לא יכולים לעצור את המלחמה. האיראנים וכל האויבים שלנו מסתכלים עלינו, רוצים לראות אם אנחנו נכנעים. אל תתייחסו לפרסומים, מסתובב הרבה פייק.
עוד מדברי נתניהו

יערה שפירא: נתניהו בועדת חוץ ובטחון בכנסת: לא אהיה מוכן לעצירת המלחמה. לא אתאר כאן את פרטי העסקה, אבל מה שנשיא ארה"ב תיאר לא מדוייק, יש עוד פרטים שלא נחשפו.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמית סגל :
נתניהו אומר לחברי ועדת חוץ וביטחון: לא הסכמתי לכל הפרטים שהציג ביידן. אחרי 16 יום ייפתח המומ לשלב הבא. (ובקיצור: לא יוסכם מראש על סיום המלחמה, יש שלב א של שחרור חטופים שמנותק מסיום המלחמה)
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עוד מינויים בצה"ל: אלוף משנה יפתח נורקין ימונה למפקד עוצבת "המפץ" (אוגדה 146) ויועלה לדרגת תת אלוף. אלוף משנה שרון אלטיט ימונה לראש מטה פיקוד ההכשרות והאימונים ויועלה לדרגת תת אלוף
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
שמעון ריקלין:

לחברי בימין. בואו נודה על האמת. נתניהו נכנע לאיום של גנץ ואייזנקוט שהם יצאו מהממשלה אם לא יהיה שינוי. ולכן הוא מסכים כעת לעסקת שחרור חטופים שהמשמעות שלה היא הפסד מוחלט של ישראל במלחמה כי חמאס ישאר בשלטון עם חלק מיכולותיו הצבאיות. השתיקה שלנו לעסקה המופקרת הזו לא מובנת לי. הגיע הזמן לומר לנתניהו: עד כאן
 

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
השריפה הגדולה ליד מרגליות עדיין ללא שליטה - קיים חשש שתתפשט לבתי היישוב
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
ראש הממשלה נתניהו:

"אנחנו פועלים באינספור דרכים כדי להחזיר את החטופים שלנו. אני חושב עליהם כל הזמן, אני חושב עליהן כל הזמן. על המשפחות שלהם, על הסבל שלהם. לכן הלכנו כברת דרך ארוכה כדי להחזיר אותם, אבל תוך כדי הפעולה הזאת שמרנו על מטרות המלחמה, בראשן חיסול החמאס. אנחנו מתעקשים שאנחנו נשלים גם את זה וגם את זה. זה חלק מהמתווה, זה לא משהו שאני מוסיף עכשיו, זה לא משהו שאני מוסיף כי לחצו עליי בקואליציה, זה משהו שסיכמנו עליו בקבינט המלחמה פה אחד".
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
סיכול ממוקד לעבר אופנוע בנאקורה - דרום לבנון
ערוצים לבנוניים לא רשמיים: הרוג ופצוע בתקיפת האופנוע בנאקורה בדרום לבנון
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מסר הצהרה בפתח ישיבת סיעת עוצמה יהודית ותקף את ראש הממשלה בחריפות.

"ביום שישי בערב, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נשא נאום והציג עסקה, כביכול בשמה של מדינת ישראל. פרטי העסקה, כפי שהוצגו על ידי הנשיא ביידן, מלמדים כי מדובר בעסקה שמשמעותה כניעה של ישראל וסיומה של המלחמה ללא השגת יעדה העיקרי של השמדת החמאס. בצאת השבת, ביקשתי לשוחח עם ראש הממשלה. בשיחה שהתקיימה בינינו, ראש הממשלה טען כי ההסכם הוא אינו כפי שהוצג בידי ביידן, וכי לא תהיה עסקה מופקרת וסיום המלחמה ללא מיטוט החמאס", פתח בן גביר.

לדבריו, "ביקשתי ממנו לצפות בטיוטת ההסכם, והוא הסכים ואמר שאגיע ללשכתו על מנת שאראה בעיניי את הטיוטה. ביום ראשון, הגעתי ללשכת ראש הממשלה, על מנת לצפות בטיוטה. שם האירוע התחיל להיות משונה: עוזריו טענו בפניי כי הוא עסוק כרגע ואינו יכול להתפנות, כאשר אחד מהם פלט: 'איזו טיוטה? אין טיוטה'. עוזר אחר אמר 'אה, יש טיוטה, תגיע מחר לראות אותה'. הפעם, תיאמנו שעה שנקבעה להיום בבוקר, על מנת שאצפה בטיוטה. גם הבוקר הגעתי ללשכת ראש הממשלה, ושם, שוב, סירבו להציג בפניי את טיוטת ההסכם".

"אחרי זה, התקשר אליי ראש המל"ל, צחי הנגבי, וביקש 'להסביר לי את הקווים עליהם סיכם הקבינט הקטן'. חזרתי על דרישתי לצפות בעיניי בטיוטת ההסכם, אך לתדהמתי ראש המל"ל הכחיש כי קיימת טיוטה כזו. אני מזכיר שוב: בשיחה ביני לבין ראש הממשלה, הוא הסכים שאגיע ללשכתו ואצפה בטיוטה. מאז חלפו 48 שעות, שכללו רק מריחות, והרבה עמימות. ואני שואל: אדוני ראש הממשלה, מה יש לך להסתיר? אם העסקה היא אינה מופקרת ואינה כוללת התחייבות לסיום המלחמה למיטוט חמאס - מדוע אתה מסרב להציג לי אותה?", תהה בן גביר.

"הסיבה להסתרות והמריחות יכולה להיות רק אחת: מדובר בטיוטה של עסקה מופקרת, כפי שהוצגה בידי נשיא ארצות הברית - שכעת יש ניסיון לעשות לה תהליך של הלבנה. לכן אני חוזר על דבריי ואומר לראש הממשלה: אם תחתום על עסקה מופקרת שתביא לסיום המלחמה ללא מיטוט החמאס, עוצמה יהודית תפרק את הממשלה", סיכם.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
באופן מפתיע ולאחר שאתמול לא קיבלו אחריות, חיזבאללה עכשיו נטל אחריות על ירי הכטבמים אתמול לעבר נהריה .
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
דובר עיריית קריית שמונה דורון שנפר: "עשן כבד אופף את קריית שמונה צוותים של לוחמי האש פועלים בשטח כדי להשתלט על האש ולמנוע את התפשטותה לעבר בתי התושבים. אנו מבקשים מהתושבים שנשארו בעיר לשהות בבתים ולסגור חלונות"
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
הירי של חיזבאללה המכוון כבר מאתמול לאזורים שונים ברמת הגולן זה כדי להצית אש בחורש וביערות היבשים של ארצנו.

אבו צאלח
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קג

א לְדָוִד בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:ב בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְאַל תִּשְׁכְּחִי כָּל גְּמוּלָיו:ג הַסֹּלֵחַ לְכָל עֲוֹנֵכִי הָרֹפֵא לְכָל תַּחֲלֻאָיְכִי:ד הַגּוֹאֵל מִשַּׁחַת חַיָּיְכִי הַמְעַטְּרֵכִי חֶסֶד וְרַחֲמִים:ה הַמַּשְׂבִּיַע בַּטּוֹב עֶדְיֵךְ תִּתְחַדֵּשׁ כַּנֶּשֶׁר נְעוּרָיְכִי:ו עֹשֵׂה צְדָקוֹת יי וּמִשְׁפָּטִים לְכָל עֲשׁוּקִים:ז יוֹדִיעַ דְּרָכָיו לְמֹשֶׁה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל עֲלִילוֹתָיו:ח רַחוּם וְחַנּוּן יי אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חָסֶד:ט לֹא לָנֶצַח יָרִיב וְלֹא לְעוֹלָם יִטּוֹר:י לֹא כַחֲטָאֵינוּ עָשָׂה לָנוּ וְלֹא כַעֲוֹנֹתֵינוּ גָּמַל עָלֵינוּ:יא כִּי כִגְבֹהַּ שָׁמַיִם עַל הָאָרֶץ גָּבַר חַסְדּוֹ עַל יְרֵאָיו:יב כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ:יג כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים רִחַם יי עַל יְרֵאָיו:יד כִּי הוּא יָדַע יִצְרֵנוּ זָכוּר כִּי עָפָר אֲנָחְנוּ:טו אֱנוֹשׁ כֶּחָצִיר יָמָיו כְּצִיץ הַשָּׂדֶה כֵּן יָצִיץ:טז כִּי רוּחַ עָבְרָה בּוֹ וְאֵינֶנּוּ וְלֹא יַכִּירֶנּוּ עוֹד מְקוֹמוֹ:יז וְחֶסֶד יי מֵעוֹלָם וְעַד עוֹלָם עַל יְרֵאָיו וְצִדְקָתוֹ לִבְנֵי בָנִים:יח לְשֹׁמְרֵי בְרִיתוֹ וּלְזֹכְרֵי פִקֻּדָיו לַעֲשׂוֹתָם:יט יי בַּשָּׁמַיִם הֵכִין כִּסְאוֹ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה:כ בָּרְכוּ יי מַלְאָכָיו גִּבֹּרֵי כֹחַ עֹשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמֹעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ:כא בָּרְכוּ יי כָּל צְבָאָיו מְשָׁרְתָיו עֹשֵׂי רְצוֹנוֹ:כב בָּרְכוּ יי כָּל מַעֲשָׂיו בְּכָל מְקֹמוֹת מֶמְשַׁלְתּוֹ בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

יוקרה בשולחן החג • פרס לזוכה • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה