הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה...

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
לפני זמן קצר שידר ערוץ אל-ג'זירה נאום קולי של דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, שבימים האחרונים נפוצו שמועות על חיסולו. בנאום הוא הדגיש כי דבריו נאמרים ביום ה-65 למלחמה ועשרה ימים לאחר סיום ההפוגה ההומניטרית, וגם התייחס להתפתחויות האחרונות בעזה (קרבות בין חאן יונס ובית חנון) ולפיגוע בירושלים.
 
נערך לאחרונה ב:

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
שר החוץ האמריקאי בלינקן אמר היום: "אנחנו דנים עם ישראל על משך המבצע נגד חמאס. אלה החלטות שישראל צריכה לקבל. חמאס יכול מחר להניח את נשקו ולהכנע ואז המלחמה תסתיים. כולם רוצים לראות את המלחמה מסתיימת בהקדם האפשרי. אבל חמאס אמר שהוא ינסה לתקוף את ישראל שוב ולכן צריך לוודא שלא יוכל להתרחש".
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אבו עוביידה בנאום רהבתני אומר כי ישראל מציבה לעצמה מטרות שלא יוכלו לעמוד בהם, חמאס לא יושמד והחטופים ישוחררו רק בתנאים שלהם. כמו כן מונה כל מיני הישגים שלהם בשדה הקרב עם מספרים מנופחים, וטוען כי "חמאס מכריז על המשך המלחמה עם הישות הציונית".
הנאום אגב - נראה אותנטי ודיבר על דברים עדכניים, כך שלא מדובר על זיוף - הנבלה בחיים, בנתיים.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
הקבינט הכלכלי חברתי מתכנס כרגע לדון בשאלה האם להמליץ לקבינט שיתכנס הערב להכניס פועלים פלסטינים לעבודה בישראל. רוב השרים, כולל שרי הליכוד דוגמת אקוניס וברקת, מתנגדים. גם השר גדעון סער מתנגד, מלבד שר האוצר סמוטריץ' והשר בן גביר שכבר הודיעו שיתנגדו.

השר שלמה קרעי הצביע בקבינט הכלכלי חברתי נגד ההצעה להגדיל את כניסת הפועלים מיו"ש לישראל. קרעי השתתף בחלק של הסקירה הראשונה, ולאחר מכן השאיר פתק עם הצבעה נגד.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
צה"ל חשף: רקטה שוגרה ממרחק של 20 מטרים ממתחם האו"ם בלבנון
דובר צה"ל לתקשורת הזרה: אמש שיגר ארגון הטרור חיזבאללה מספר רקטות לעבר מדינת ישראל. אחת הרקטות שוגרה ממרחק של 20 מטרים ממתחם האו"ם בדרום לבנון. בימים האחרונים בוצעו שיגורים נוספים מהשטח לעבר מדינת ישראל.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דיון סוער נערך בקבינט הכלכלי על החזרת הפועלים הפלסטינים. המל"ל ונציגי חברות הבנייה מעוניינים בחזרתם, חברי הכנסת דוחים זאת בתוקף. שר הכלכלכה ניר ברקת אמר בישבה: "אתם חיים ב-6 באוקטובר, לא מפנימים שהשתנו סדרי עולם".
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
סגן נתנאל מנחם איתן הי"ד, בן 22, מירושלים, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כלוחם ביחידת 669, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה ביום שישי האחרון (08.12.2023) בקרב בצפון רצועת עזה.
 

פגז המנצח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
היה נס בגבול ישראל באזור הר דוב, צהל ראה 3 מחבלים של חמאס שחצו את הגדר לשטח ישראל וכמובן ירו לעברם וחשבו שהם מתו אז התקרבו לעברם ממש מטרים ספורים ואז עבר שם חזיר בר והמחבלים חשבו שזה חילי צהל וירו לעברו ובזכות זה התגלו המחבלים שהיה עליהם כמויות של נשק מהרבה סוגים וחיסלו אותם
ממש נס חנוכה
 
נערך לאחרונה ב:

לוי יצחק.

משתמש מקצוען
אסף רוזנצוייג: הצי האמריקני חשף אתמול לראשונה תיעוד וידאו של ספינת המלחמה USS Carney משמידה מטרות אוויריות ששוגרו על ידי החות'ים בים סוף. הכיתוב 0-22 מייצג השמדה של 18 מל"טים וארבעה טילי שיוט מאז תחילת העימות בשבועות האחרונים
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  22  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה