בלת"ק
אני יודע שלפני כמה שנים כשהנושא הזה היה עדיין בתכנון ניסו אנשים משכונות רוממה בעלזא צאנז וכו'
השכונות הקרובות לציר החדש ירמיהו-שמגר-שפע חיים להרעיש עולמות לקחו עורכי דין אספו חתימות פנו לבית משפט ח"כים וכו' וכו'
נסו להתנגד או לפחות להגיע לסיכומים עם העירייה על כל מיני דברים עד כמה שידוע לי הם לא ממש הצליחו
בעניין הנת"צ ברחוב ירמיהו
נכון לעכשיו הוא כמעט ריק
אבל בעוד תקופה לא ארוכה זה הולך להיות עמוס עם אוטובוסים
כל האוטובוסים שנוסעים היום על ציר בר אילן יועברו לציר הזה
ובנוסף לכך מוסיפים עוד קווים שלא נסעו עד היום על ציר בר אילן
בעניין רכבת תחתית
ירושלים בשונה מגוש דן
1.
הקרקע בעיקר סלעית ולא אדמה וזה אומר חפירות בסלע
זה ייקח פי כמה שנים והוצאות כפולות ומכופלות לבצע פרויקט כזה
2.
ירושלים בשונה מגוש דן בנויה על הרים ולא במישור
כך שכל תחנה תצטרך להיות עמוק עמוק באדמה או שהרכבת תצטרך לטפס במנהרות תלולות
וזה מאד מורכב מבחינה הנדסית
וכן מגדיל את העוליות בעוד המון כסף
אני יודע שלפני כמה שנים כשהנושא הזה היה עדיין בתכנון ניסו אנשים משכונות רוממה בעלזא צאנז וכו'
השכונות הקרובות לציר החדש ירמיהו-שמגר-שפע חיים להרעיש עולמות לקחו עורכי דין אספו חתימות פנו לבית משפט ח"כים וכו' וכו'
נסו להתנגד או לפחות להגיע לסיכומים עם העירייה על כל מיני דברים עד כמה שידוע לי הם לא ממש הצליחו
בעניין הנת"צ ברחוב ירמיהו
נכון לעכשיו הוא כמעט ריק
אבל בעוד תקופה לא ארוכה זה הולך להיות עמוס עם אוטובוסים
כל האוטובוסים שנוסעים היום על ציר בר אילן יועברו לציר הזה
ובנוסף לכך מוסיפים עוד קווים שלא נסעו עד היום על ציר בר אילן
בעניין רכבת תחתית
ירושלים בשונה מגוש דן
1.
הקרקע בעיקר סלעית ולא אדמה וזה אומר חפירות בסלע
זה ייקח פי כמה שנים והוצאות כפולות ומכופלות לבצע פרויקט כזה
2.
ירושלים בשונה מגוש דן בנויה על הרים ולא במישור
כך שכל תחנה תצטרך להיות עמוק עמוק באדמה או שהרכבת תצטרך לטפס במנהרות תלולות
וזה מאד מורכב מבחינה הנדסית
וכן מגדיל את העוליות בעוד המון כסף