סקר: מה דעתכם על שיפוט הכרזות בתחרות?

מה דעתך על שיפוט הכרזות בתחרות?


  • סה"כ מצביעים
    178
  • הסקר נסגר .
מצב
הנושא נעול.

סופי12

משתמש סופר מקצוען
אני הוא @ניק_שאני_לא_זוכרת_את_שמו.
מבין את סיבת המחיקה, ובדיעבד גם מסכים איתה.

אם תרצו, אשלח לכם בפרטי את ההשוואה (כרגע, הפרופיל שלכם חסום לי...)

תודה על התגובה. את ההשוואה המעניינת והמושקעת קראתי.
אשמח לקבל את סיבת המחיקה באישי. (אמורה כן להיות אפשרות לשלוח לי הודעה פרטית)
 

ש.ב.ח.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מנהלי @פרוג ,
מטבע הדברים כבעלת כרזה תאומה לכרזה הזוכה, אני עוקבת אחרי התגובות בנושא.
נכתבו מאות מילים ע"י ניקים מאוכזבים ונמחקו מאות מילים ע"י פרוג. כדין או שלא כדין.
לפני שעה קלה העלה ניק שאני לא זוכרת את שמו, חוות דעת מקצועית מנומקת של השוואה בין הכרזה הזוכה ותאומתה.
ניכר היה שהשקיעו בתגובה והיא היתה בלי ביקורת אישית על היוצרים.
אפשר בבקשה לדעת מדוע היא נמחקה??

אני מצדיע לאותו אחראי אלמוני על שמשקיע דקות ארוכות מזמנו ע"מ לסנן את האשכולות והמילים שנכתבים ע"י אנשים שככל הנראה ולא במתכוון שכחו את כללי היסוד של העם (עיין ערך "הלל הזקן").

לצערי אני מתוודע בימים האחרונים לביטויים שהרסן מהם והלאה בפורום זה, לכל מי שיראת ה' בלבו אני קורא: משכו ידיכם מן הדם הזה!

ולכותבים האומללים שעל שוגג זה עוד יהנו מבריכה רותחת בגהינום רח"ל - עצרו בעד שטף הקצף שפילס דרכו אליכם, אמרו די לשפיכות דמים.

גם אם נראה לכם שאי מי מהיוצרים או המארגנים או כל אחד אחר עשה שלא כיאה לטעמכם, יש דרכים הגונות להשמיע את מבוקשכם ואת צערכם, הפורום הוא לא המקום! ביצוע מעשים אלו בפורום מלבד שמוריד את הרמה לדיוטה תחתונה הוא גם מלא כרימון באיסורים דאורייתא ממש (לשון הרע, לא תשא עליו חטא, לא תעמוד על דם רעך, ועוד כהנה וכהנה מפורטים הם בספרי מרן החפץ חיים).

שוב! יש דרכים מכובדות להתלונן.

ולאלו שבכל זאת בטוחים בכל ליבם שהמילים שהם יכתבו אין בהם שמץ של נדנוד קל של אבקת עבירה, מוטב היה אם לפני הלחיצה על "פרסם תגובה" יראו את הדברים לאיש ניטרלי שאין לו צד ונגיעה לכנס למארגניו וליוצרים וכו' וישאלו אותו אם הדברים כתובים בצורה ובשפה נאה המתאימה ליהודי יר"ש - ממש כמו שכדאי לעשות אחרי עבודת עיצוב, פשוט משהו מחוץ לעניין, משהו שיהיה ה"אורח לרגע" שיראה (אם אכן ישנו) כל פגע.

ולוואי שלא ניכשל.
 

yairiss

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מישהו יכול בבקשה להעלות את שלושת התמונות הזוכות?
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מגיבים יקרים, שימו לב.
היות והאשכול סטה לפסים אישיים ופוגעניים, אבקש מ @prog לנעול את האשכול לאחר תגובה זו.


א. ברצוני להתנצל בפני הזוכים. מאשכול שמטרתו לדון בשיטת הבחירות, הפך האשכול להתקפה אישית על הזוכים. כן ביושר לא ביושר. כן בריף - לא בריף. כן-לא.
לא לזאת היתה כוונתי. אני לא רוצה שדברים מעין אלו יתגלגלו, ואין לי שום חשק שעל שמי ירשמו פגיעות אישיות בניקים בגלל הזכיה. אל תגרמו להם להצטער על הרגע שהם זכו!!! הזכיה היא גזירת שמים, גם אם הדרך אליה מתמיהה. עובדה היא שהיו שלוש כרזות ברעיון דומה ורק אחת מהן זכתה. אם יש לכם טענות אישיות - אז בבקשה, לא במת פרוג איננה המקום! יש בי"ד של מעלה ושם יש תשובה לכל התמיהות האלו...
מטרת הדיון היא על סוגיית צורת הבחירה - שעליה היו תמיהות רבות וקשות. כואב לכם? צלצלו. יש לכם רעיון איך אפשר לבחור, כשהמוקד לא יהיה על הלייקים בלבד, או שמשקל-הקול של המצביע יחושב לפי פרמטרים מקצועיים? כתבו והציעו, אולי תשפיעו. אולי תכתבו תוכנה או סקריפט לשיטת ניקוד הוגנת ותועילו. אבל אל תתקיפו אישית!!!!!!!!

ב. נוסף על כך, התנצלות אישית ל @ר גן עדן. לא ידעתי שאת גרפיקאית חוץ מהתיוג שלך כציירת וכעורכת וידאו. (מצד שני, בתור חדשה אני ממליצה לך לצפות מהצד בהתנהלות ההזויה בפורום עיצוב גרפי. אחר כך תביני למה @שח מט ממורמרת ולמה אני מגבה אותה בטענות על רמת הפורום... בתור אחת שנמצאת באתר פרוג כבר 9 שנים, אני יודעת על לא מעט תותחים שעזבו רק בגלל ירידת הדורות הזו, וחבל.)



אם הדיון לא יכול להתנהל בצורה תרבותית בלי לערב נימות אישיות - חבל לי, אבל עדיף שהאשכול ינעל.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  26  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה