יש שלשה חלקים בכל הסיפור הזה.
א. חוסר יכולת.
להתמודד עם הנגיף באזורים כמו בני ברק, המון אנשים בסגר בבית אחד, חולה קורונה אחד, כולם נדבקים, מעתה יושבי הבית הזה הם פצצה מתקתקת, כי מחר הבן הקטן הלך לשחק עם ילדי השכנים בבנין, למרות שאמא לא מרשה וגם הוא הדביק כמה, והגדולה פגשה בקניות את חברתה ומרוב התלהבות לראות אותה שכחה להקפיד על שני מטרים מרחק וכו' וכו'.
ב. חוסר מודעות.
הנושא שעליו מבוסס אשכול זה.
ג. חוסר משמעת חרדית.
זו לא מרדנות, זו תפיסת חיים עקומה כזו, שעד שהרב שלי לא אמר במפורש אני לא עושה כלום, גם דברים הכי הגיוניים בעליל, ויש כאלה שגם כשהרב יאמר יעשו מה שבא להם כי הם חברמנים וזורמים עם החיים, ואף אחד לא יאמר להם מה תעשה ומה תפעל...
לבעיה א. אין בהכרח פיתרון, אולי הרעיון של מלונית למבודדים.
בעיה ב. ככל הנראה נפתרה, היום אין אחד שיאמר שהוא איננו יודע על הסכנה שבדבר.
בעיה ג. ככל הנראה לא תיפתר לעולם, וזו אחת הבעיות הקשות שלנו כחברה.
א. חוסר יכולת.
להתמודד עם הנגיף באזורים כמו בני ברק, המון אנשים בסגר בבית אחד, חולה קורונה אחד, כולם נדבקים, מעתה יושבי הבית הזה הם פצצה מתקתקת, כי מחר הבן הקטן הלך לשחק עם ילדי השכנים בבנין, למרות שאמא לא מרשה וגם הוא הדביק כמה, והגדולה פגשה בקניות את חברתה ומרוב התלהבות לראות אותה שכחה להקפיד על שני מטרים מרחק וכו' וכו'.
ב. חוסר מודעות.
הנושא שעליו מבוסס אשכול זה.
ג. חוסר משמעת חרדית.
זו לא מרדנות, זו תפיסת חיים עקומה כזו, שעד שהרב שלי לא אמר במפורש אני לא עושה כלום, גם דברים הכי הגיוניים בעליל, ויש כאלה שגם כשהרב יאמר יעשו מה שבא להם כי הם חברמנים וזורמים עם החיים, ואף אחד לא יאמר להם מה תעשה ומה תפעל...
לבעיה א. אין בהכרח פיתרון, אולי הרעיון של מלונית למבודדים.
בעיה ב. ככל הנראה נפתרה, היום אין אחד שיאמר שהוא איננו יודע על הסכנה שבדבר.
בעיה ג. ככל הנראה לא תיפתר לעולם, וזו אחת הבעיות הקשות שלנו כחברה.