האמת, [חשבתי ש]אין לי תורה מסודרת כל כך, אבל בדיוק השבוע אחד החברים פה סחט ממני הרבה מידע בנושא התאמות צבעים (בפרטי), עד שגיליתי בעל כורחי שיש לי בכל זאת תורה מסויימת בנידון. אולי בהזדמנות אנסה לכתוב משהו בקצרה. יש לך שאלה ספציפית?מושלם ביותר.
מאוד אהבתי את איזון הצבעים, הפאטרנים, הדמויות. הכל מעוצב להפליא.
אולי אפשר שיתוף קטן לגבי התהליך של בחירת הצבעים ושמירת האיזון בצביעה? אני תמיד מתלבטת קשות בעניין הזה... ופה העבודה הרמונית ומאוד נעימה..
פרטים נוספים יבואו בהמשך.אחלה שם.
ספר שלך?
וואו, זה המחמאה הכי מוגזמת שקבלתי בחיים. תודה. אני מוחמא שהוצאתי למישהו 'פלאי הבריאה' מהפה.פלאי הבריאה, איך עושים דברים יפים כאלו??
איזה סגנון מתוק!
ישר עלה לי חיוך על הפנים...
אני אוהבת סגנון ציור שכזה- ללא האינק...
יש בו משהו רך ומתוק מאד!
אהבתי גם את הזוויות שיצרתם בציור!
הגוונים והצללים,,,,
כיף כיף!!! כיף להביט!
איזה חיזוקים חבר'ה, חבלז.הסתכלתי על זה כמה פעמים,
האפיון שלהם, והסגנון הכאילו ויקטורי הזה, הוא על גבול הגאונות
האמת השאלה די כללית ומתעניינת בכלל איך אתה ניגש לצביעה...יש לך שאלה ספציפית?
אין לי פלטת צבעים קבועה מראש, לא בדיוק,האמת השאלה די כללית ומתעניינת בכלל איך אתה ניגש לצביעה...
אולי באמת שווה לתת לזה אשכול נפרד.
ובכל זאת אשאל...
למשל לתת לאמא צבע סגלגל בשיער... איך הגעת לזה? זה מוסיף הרבה עניין בעיני. לכאורה הכי פשוט היה לבחור באחד מגווני החום המוכרים והבנאלים..
גם הצבעים במפת שולחן, ניכר שהם מתכתבים עם שאר האיור (השיער, הביגוד...) יש לך פלטת צבעים קבועה מראש שאתה מנסה להצמד אליה?
עד כאן ספציפיות להיום...
באמת עבודה שכיף להסתכל עליה שוב ושוב...
מתוק!!!!!
יהיה מדי ארוך לנסות לכתוב פה את כל התורה שלי בצבעים,
(קצת מחשבות נוספות-- לגבי הסגול של השיערות של האמא, היה לזה גם קשר לאופי שלה בסיפור, שהיא טיפוס קצת מדי תזזיתי וסוער, ביחס לילד שלה שרק רוצה לשבת ולשקוע במשחקים וחלומות וסיפורים, והיא לא ממש יודעת להבין אותו, אלא רק רוצה להוציא אותו מזה כדי שיאכל כבר. אז בקיצור הצבע של השיער הוסיף לה קצת אש. ולגבי הירוק של הבגדים שלה, אני עד עכשיו לא בטוח שזאת היתה הבחירה הנכונה, חלק מהסיבה שבחרתי את הירוק הוא כי השולחן במטבח הוא ירוק ורציתי לזהות אותה יחד עם המטבח, בתור האמא שרוצה שהוא יאכל. אבל אח"כ התחרטתי וחשבתי שהיה יותר מוצלח לצבוע את הבגדים שלה בוורוד ולבן. או וורוד ואפור, לעשות אותה יותר מצועצעת, ויותר מוחצנת, כמו מישהי שחשוב לה מה השכנות חושבות עליה.. וגם בצבעוניות מאוד יתכן שזה היה יותר יפה. לא ניסיתי את זה עדיין, כי זה קצת בלגן עכשיו שהספר גמור. מעניין איך זה היה יוצא.)
לגבי הנוסטלגי אך חדשני-- לדעתי, הרבה פעמים ביחד עם הסגנון החדשני מגיע גם משהו קצת מכני וממוחשב, ופלסטיקי. אחד הדברים היותר חשובים לי בציורים שלי אפילו כשאני משתמש בסגנון יותר מודרני, זה להמנע מזה, ולנסות תמיד להכניס רגש\חמימות\כנות מסויימת , או שאני מאבד כל עניין בציור . זה לטעמי המרכיב הכי חשוב בציור, או בכל אומנות בעצם. והאמת, גם הכי חשוב בחיים עצמם, וכפי הנראה זה הדבר שגורם לזה שזה מזכיר לך משהו נוסטלגי וספרים של פעם.וואו, זה מקסים. איזה איורים מתוקים!! מה שיפה בהם שהם נורא חדשניים ועם זאת יש בהם משהו נוסטלגי. הצביעה אולי? לא יודעת. מזכירים לי ספרים מילדותי.
היה מעניין אותי ממש לראות תהליך עבודה של איורים כאלו, משלב הסקיצה
אולי אשתף בהזדמנות, אבל באמת שהוא הכי פשוט. סקיצה, ואח"כ לעבור על הקווים בצורות, חלקים ע"י הכלי הווקטורים של פוטושופ, וחלקים במברשות רגילות, אבל במצב עם 'החלקה' גבוהה לקו, כדי לשמור על המראה החדשני. ויש לי כמה מברשות מוכנות לזה, בכמה גדלים. וכמובן כמה מברשות להוספת צורות וטקסטורות וניקודים פסים וכו.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: