סתם זורקת רעיון למפיקות -אם כבר בכל מקרה יש מאחורי הקלעים
מציעה לכן לקחת אפילו יותר למי שנשארת -או להקרין בנפרד למאחורי הקלעים ספונטני וחמוד -לא חייב איזה הפקה מטורפת,אפשר סתם פספוסים ותיעוד פשוט מפלפון...
סתם זורקת רעיון למפיקות -אם כבר בכל מקרה יש מאחורי הקלעים
מציעה לכן לקחת אפילו יותר למי שנשארת -או להקרין בנפרד למאחורי הקלעים ספונטני וחמוד -לא חייב איזה הפקה מטורפת,אפשר סתם פספוסים ותיעוד פשוט מפלפון...
תרמו כעת 585 ש"ח [כמנין שמו של הנפטר] כצוואת רבינו ר' עקיבא איגר זי"ע עבור הקרן שהוקמה למשפחת הקדוש 'רפאל מרדכי פישהוף הי"ד' בקופת העיר קרן 5471 אשר נרצח בפיגוע הדקירה בחדרה, אב לשישה ילדים קטנים.
איזה סרט מטורף סלנטו 2
תסריט ברמה אחרת מקורי ויפהפה
הפקת על חלל מושקעת ברמות
את נשאבת לתוך הסרט עד הסוףףףף
אין הרבה רגעי פחד אלא רגעי בלבול וזה מה שכיף
בהחלט לא משהו שראינו עד היום
איזה תגובות מגוונות, לא קראתי הכל, אבל את הסרט- ראיתי.
סרט ממש יפה, מדהים אפילו!
לדעתי, סלנטו 1 יותר יפה, ואני אסביר למה.
סלנטו 1 היה סרט בפני עצמו, עם עלילה מתוקה, שחקניות מוצלחות, ולוקיישנים טובים.
בסלנטו 2 העלילה טיפונת רדודה, כאילו רק רצו להמשיך את סלנטו 1.
זה למה תקעו את יוקו בבלאק-אאוטים, וזה למה המחלה המוזרה הזו שיש לדניאלה-יונה(שעוד לא מצאתי את שמה).
יש שם קצת זלזול באינטלגנציה בכל מה שקשור לחלל.
הליהוק של השחקניות מושלם. שחקניות טובות, ניראות טוב, אחלה בגדים!!
ההפקה מטורפת (הביצוע של הבנין של מרכז קנדי- ממש טוב!)
לוקיישנים טובים, עריכה טובה.
על החורים בסיפור אין לי כל כך מה לומר, כי אחרי הכל זה עלילה מומצאת. ובעלילה מומצאת אין אפשרות ליצור סיפור מושלם.
נניח הקטע של נאס"ה, זה ארגון עם כל כך הרבה יכולות, כסף, השפעה, שהם יכלו פשוט להגיע ולהרוג אותה. עלאק מוות טבעי...
מה ההיגיון פה של לקחת שחקנית, להצמיד לה מסיכה, לעבוד על יונה עם כל העולם שאמא שלה לא בחלל (קצת הזכיר דה ז'ה וו) זה קצת לא מובן לי, אבל היה צריך לבנות את הסיפור על משהו כך שזה סבבה לחלוטין מבחינתי.
אבל אחרי הכל זה סרט ממש יפה, ואני ממליצה לכל אחת שעוד לא ראתה אותו- ללכת לראות.
נהניתי מכל דקה בסרט, ויצאתי עם תחושה של לבוא לראות שוב.
ובקשר למאחורי הקלעים- בא לי ממממש!! אבל ממש ממש, אם כי זה נראה לא מציאותי בעליל.
מה שאני חשבתי זה אולי ללכת למפיקה לפני שהיא מתחילה להפיק סרט, וללוות את ההפקה מהצד. בצורה כזו שיראו רק את החלקים המתאימים, ואלה שבאמת מעניינים את הציבור.