@אשר שרבר
אולי תכתוב תקציר מגרה טרם הפסקה/התוכן.
"על החיים הלא פשוטים שמוישי עבר בהיכל הישיבה הגדולה, בין חברים לא מוכרים, בצל הבדידות, בלילות הדוממים, והפחד מהלא נודע"
אם יורשה לי, אביע התנגדות נחרצת לעצה הזו.תן כותרות מפתח לכל מספר שורות(או ככותרת בפני עצמה והתוכן ירד שורה או הדגשת המילים בתחילת השורה הראשונה): למשל, "מוישי משיעור א מתקבל ע"י חבר וותיק", "מושי בשיחה חשאית על מה שהמשגיח מתכנן לעשות עם שיעור א' "
"מושי דרוך לקראת הוועד הראשון שהולך לקבל מהמשגיח". "מושי בשיחת חברים ב11.5 בלילה מחוץ לפנימיה".
אני כמובן אקפוץ ראשון...נ.ב. באם אראה שהרעיון גורם להתלהבות חסרת מעצורים אוכל גם לנסות לפרט את העלילה לפרוטות ו/או לשקלים (תלוי בשער יציג).
כמו שכתבתי, זה סיפור שכתבתי בעבר, לאור ריבוי הדרישה לתוספת נקודות וחלוקה באנטרים, ישתי שוב, וניקדתי.. אם צריך, אוסיף, מה שתגידו.אבל, חייב לעבור עריכה של פסיקים ונקודות!
שלחתי תודהבהחלט
אני מסכים איתך, למרות שאני לא מתכוון לעץ הדעת ממש, היינו אינטרנט וכאלה, לא רוצה ללכת לכיוון הזה. (למרות שאולי זה גם יבוא) אלא עץ הדעת כמטאפורה למה שקראת צ'יקאבע זאכען. ויציאה מהמסגרת, הרפתקאות מוגזמות.חשוב ואפילו חשוב מאד שגיבור הסיפור יווכח ויבין שכשנוגעים בעץ הדעת מתברר שהכל בלוף ומתעוררים חסרי כל.
בלי זה - עיקר חסר מספר. תצטרך לעבוד קשה בכדי להעביר את המסר הזה בצורה הנכונה והמתקבלת על הדעת.
לא עלתה בדעתי שעץ הדעת זה אינטרנט וכאלה. ובאמת לא מומלץ להגיע רחוק כל כך.שלחתי תודה
אני מסכים איתך, למרות שאני לא מתכוון לעץ הדעת ממש, היינו אינטרנט וכאלה, לא רוצה ללכת לכיוון הזה. (למרות שאולי זה גם יבוא) אלא עץ הדעת כמטאפורה למה שקראת צ'יקאבע זאכען. ויציאה מהמסגרת, הרפתקאות מוגזמות.
אגב, זה מזכיר לי את זרקור של ימי ילדותי, משהו כמו 30 שנה לאחור, בעיקר לקוראים צעירים יותר, לא כך?אל תנסה לחכות סופרים וספרים אחרים זה יכול לקלקל לך את הסגנון האישי המוצלח הזה שיש לך.
תן כותרות מפתח לכל מספר שורות(או ככותרת בפני עצמה והתוכן ירד שורה או הדגשת המילים בתחילת השורה הראשונה): למשל, "מוישי משיעור א מתקבל ע"י חבר וותיק", "מושי בשיחה חשאית על מה שהמשגיח מתכנן לעשות עם שיעור א' "
"מושי דרוך לקראת הוועד הראשון שהולך לקבל מהמשגיח". "מושי בשיחת חברים ב11.5 בלילה מחוץ לפנימיה".
תודה רבהזה המשודרג של @אשר שרבר:
עכשיו זה מאיר!!זה המשודרג של @אשר שרבר:
זרקור?אגב, זה מזכיר לי את זרקור של ימי ילדותי, משהו כמו 30 שנה לאחור, בעיקר לקוראים צעירים יותר, לא כך?
לא זוכר איזה סופרים.
היה גם מי שכתב/ה לפני כל סיפור, ובו יסופר על...
זה סגנון עתיק ומיושן - שטוב לו שחלף מן העולם. וכי אנו עוסקים פה בספר עיוני מעמיק שרק כותרות הצד מקלות על המעיין להבין את כוונת הכותב?למה?
קיים דבר כזה. (כותרות לפי העניין/המהלך).
נשמח להבין
למי ואיזה גיל אתה פונה? 17, 21, 25 אחר? נשמע שזה לגיל המתבגר - 21 - 23 צודק?
התכוונתם לחקות, כן?!אל תנסה לחכות סופרים וספרים אחרים זה יכול לקלקל לך את הסגנון האישי המוצלח הזה שיש לך.
החדר, שמורכב מהצ'אלמר, התיכוניסט, והבניברקי (סליחה מראש) החניוק, ועוד אחד מהפריפריה שלא מצליח להתברג. (ועוד כמה על הדרך..)
אני רציתי בחלומי ליצור עלילה מסויימת שהחניוק לא מסתדר עם התיכוניסט, ודווקא הצ'אלמער זורם (למרות שהוא לא פחות דוס). ומוטי גיבורנו בוחן את עצמו לאן הוא שייך, ואולי לשניהם.
החניוק עוזב, לישיבה פרומערית.
והבחור מהפריפריה מתקלקל.
חלמתי, שהם יפגשו היכן שהוא בעתיד, יפגשו ויסגרו איזה שהוא מעגל (עדיין לא חלמתי איך..)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קטו
א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ: