סיפורה של יולדת בצל הקורונה

RACHELIZ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
שמתי לב בכל מיני ספרים שלקראת הסוף פתאום דחפו עוד זווית. כנראה הסופר נתקע או משהו.
 

כנפיים

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
למען האמת כשהתחלתי לכתוב את הסיפור, כל הקטע הזה עם הסבא והחבר וכו' עדיין לא ארע. זה דבר שקרה אחר כך..
זאת בדיוק ההרגשה שמקבלים. שהתחלת סיפור, ופתאום 'נזכרת' במשהו אחר.
זה לא אומר שזה פסול, רק צריך להיות מודעים לזה, ולרכך את המעבר. כאן לא היה ריכוך, וההיפך, יש דברים שמקשים על ההרמוניה. למשל זווית הכתיבה ממש התרחקה. אפילו על הביביסיטר היה נשמע שאתה מספר מקרוב. פה הכל מרוחק.

גם אני תהיתי אם זה אותו סיפור ומדי כמה שניות העפתי מבט לכותרת שמופיעה על הלשונית. כמו אחרים, נראה גם לי שהפירוט מכיל המון עודף שכדאי לצנזר. (בכללי, הקטע הזה הרבה יותר 'מספר על' מאשר 'מספר את', וכדאי להשקיע בזה)

עם זאת, נהניתי מאד מהסיפור עצמו. למרות האורך היה כיף לקרוא ולא מלאה, (למעט ריבוי הפרטים בתוך השיחה והמחשבות שם) וממש מסקרן לגבי ההמשך.
בקשר לסיפור שהוא מספר לאשתו. לא יודעת. היא אף פעם לא הרגישה עליו כלום? בכל זאת היא חיה חיים שלמים במחיצתו...
יובן בהמשך.

קח בחשבון שתצטרך הסבר יותר ממצויין לכזו עובדה.
 

תלמוד

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
וואו. תודה.

אשמח להבין את המשפט הבא:
כללי, הקטע הזה הרבה יותר 'מספר על' מאשר 'מספר את', וכדאי להשקיע בזה


וכן -
איך מרככים מעבר בין שתי קצוות שונות לגמרי של סיפור?
ושוב, אם הכותרת של הסיפור היתה למשל - כוחות עלומים בהתמודדות, או משהו אחר. גם אז היה בולט כל כך המעבר בין שני החלקים והארועים?

קח בחשבון שתצטרך הסבר יותר ממצויין לכזו עובדה.
ההסבר יותר ממצויין. והוא מחייב את העובדה שהיא לא ידעה על כך, ולא רק נותן לזה הסבר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה