כללי סיעור מוחות: מה מושך אתכם בבעל מקצוע?

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אשמח לשמוע ולדעת אילו דברים יגרמו לכם לבחור בבעל מקצוע בכלל (ומעצבת גרפית בפרט...;)). מה יגרום לכם להעדיף אחד על פני מתחריו ולחזור אליו?
 

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אשמח לקבל תשובות גם אם הן חוזרות על עצמן. זה ייתן לי אינדיקציה כמותית.
 

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
הוא פשוט פורסם בפורום השכן... תודה על הקישור.
 

מירי ב

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
מפרסם?

אמינות
הבנה והתאמה לסגנון הרצוי עם יכולת לשדרג
יחס/שרות
מחיר
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ראשית עלייך להבין ש"מה מושך בבעל מקצוע" ו"מה יגרום לבחור בבעל מקצוע" (בסופו של דבר) אלה שני דברים שונים ולא תמיד קשורים זה לזה.

שנית, לא כל נקודה שתגרום ללקוחות מסוג מסויים לבחור לעבוד איתנו היא אכן נקודה שרצויה עבורנו.
השאלה היא לא כמה בוחרים לעבוד איתנו אלא מה סוג הלקוחות איתם *אנחנו* מעוניינים לעבוד.
נקודת המחיר שהוזכרה למעלה למשל, היא נקודה כזו. אין ספק שמחירי רצפה יביאו לקוחות כחול אשר על שפת הים, אך לא בטוח שזוהי התוצאה הרצויה עבורנו כבעלי העסק, ואכמ"ל.
 

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י naamah;1225819:
ראשית עלייך להבין ש"מה מושך בבעל מקצוע" ו"מה יגרום לבחור בבעל מקצוע" (בסופו של דבר) אלה שני דברים שונים ולא תמיד קשורים זה לזה.

שנית, לא כל נקודה שתגרום ללקוחות מסוג מסויים לבחור לעבוד איתנו היא אכן נקודה שרצויה עבורנו.
השאלה היא לא כמה בוחרים לעבוד איתנו אלא מה סוג הלקוחות איתם *אנחנו* מעוניינים לעבוד.
נקודת המחיר שהוזכרה למעלה למשל, היא נקודה כזו. אין ספק שמחירי רצפה יביאו לקוחות כחול אשר על שפת הים, אך לא בטוח שזוהי התוצאה הרצויה עבורנו כבעלי העסק, ואכמ"ל.
מסכימה עם כל מילה ומחדדת את השאלה בראש האשכול...
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
דאבל היקרה והמוכשרת
א.
כשעושים סקר צריך לפנות לקהל המטרה ולשם כך יש להגדיר אותו בצורה נכונה
(יש פרמטרים לזה) לעניות דעתי - פורום עיצוב גרפי הוא לא המקום לשאול את זה, תשאלי את הלקוחות הפוטנציאלים
ב.
אני אגלה לך סוד מקצועי שמור ומסווג
"טוב שם טוב משמן טוב"
תבני לך שם טוב. ותעשי את זה כמו שצריך.
זה אגב, נכון לא רק לך, ולא רק בעיצוב גרפי. זה נכון בכל עסק, זה הדבר הראשון שאני אומרת לבעלי עסקים חדשים שפונים אלי. פתחת עסק? קודם כל תבנה לך שם מצויין.
כשבונים יסודות חזקים הבניין כולו יציב ואפשר להוסיף עוד ועוד קומות בלי שיפול.
 

נ פלוס

משתמש מקצוען
נכתב ע"י ariels;1225841:
דאבל היקרה והמוכשרת
א.
כשעושים סקר צריך לפנות לקהל המטרה ולשם כך יש להגדיר אותו בצורה נכונה
(יש פרמטרים לזה) לעניות דעתי - פורום עיצוב גרפי הוא לא המקום לשאול את זה, תשאלי את הלקוחות הפוטנציאלים
ב.
אני אגלה לך סוד מקצועי שמור ומסווג
"טוב שם טוב משמן טוב"
תבני לך שם טוב. ותעשי את זה כמו שצריך.
זה אגב, נכון לא רק לך, ולא רק בעיצוב גרפי. זה נכון בכל עסק, זה הדבר הראשון שאני אומרת לבעלי עסקים חדשים שפונים אלי. פתחת עסק? קודם כל תבנה לך שם מצויין.
כשבונים יסודות חזקים הבניין כולו יציב ואפשר להוסיף עוד ועוד קומות בלי שיפול.
זה בדיוק הנקודה... איך בונים שם טוב?
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י נ פלוס;1225851:
זה בדיוק הנקודה... איך בונים שם טוב?

זה בנוי בעיקר על הצבה נכונה של מטרות, והגשמתן.
אני לא רוצה להשתלט לדאבל על האשכול, היא שאלה על "מה" ואת שואלת על "איך"
ואלו שני דברים שונים.
ברגע שיש לך את ה"מה" את יכולה לתכנן את ה"איך"
 

חנוש-

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
נכתב ע"י נ פלוס;1225851:
זה בדיוק הנקודה... איך בונים שם טוב?
סיפור שקרה לי עם לקוחה, ואני תמיד לוקחת ממנו הלאה.
ונוכחתי בו בעצמי כשחיפשתי בעל מקצוע.

תהיו זמינים וקשובים ללקוח בשעות העבודה.
הסיפור הוא כזה, פנתה אלי לקוחה שרצתה אלבום, שמעתי מה הכיוון, מה הטעם המועדף עליה.... לא משנה כל הפרטים, סגרנו עסקה, והתחלתי לעבוד.
היא עודכנה תמיד בהתקדמות העבודה, הייתה שותפה לתהליך בקטע של עדכונים, שאלות והתייעצויות שהיו לי...
בסופו של דבר היא לא אהבה ולא התחברה לאלבום הסופי.
זה קורה. אני לא מתרגשת מידי מדברים כאלו - ויושבת עם הלקוח על מה שהוא לא אהב, ומה היה רוצה במקום.
בסופו של דבר אחרי התיקונים, היא מאווווד אהבה את האלבום, אבל לי לא יצא כדאי להמשיך איתה לאלבום הבא שהיה לה, מכיון שזה דרש הרבה עבודה, ולא היה סגנון העיצוב שלי.... ולכן המלצתי לה על גרפיקאית מוכשרת מאוד אחרת, שיכולה להביא לה את הרמה והעיצוב הרצויים.
אחרי אלבום אחד, היא חזרה אלי.
מהסיבה הפשוטה, "איתך אני יודעת מה קורה עם העבודה, את קשובה לרצונות שלי, וביום ההורדה לדפוס את זמינה למקרה ויש תקלה, ולכן שווה לי גם אם זה לא קולע 100% לטעם שלי, אצל הגרפיקאית השניה, עד שקיבלתי הצעת מחיר עברו יומיים, ואח"כ הייתה סחבת בעיצוב ולא עודכנתי בכלום מה שיצר ששלחתי הודעות רבות על מה קורה עם האלבום, וקיבלתי ממנה יחס שאני נודניקית"....

אז נכון, יהיו כאלו שיאמרו שהן לא מעדכנות וכשזה מוכן שולחות ודי.
אבל תהיו זמינים ללקוח, הוא רוצה לקבל תשובה להודעה ששלח, ולא התעלמות.
שירות, לפי דעתי הוא לפני הכל.

בקטנה, כשאני בחרתי אצל מי לבנות אתר, מעבר למחיר, היה הרבה עניין של אנושיות וזמינות.
 

ארי בראון

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
שירות ואמינות זהו ערך בסיסי שצריך להיות בכל עסק.
משום מה ושימו לב בד"כ בעסקים שמציעים תוצר במחיר זול-נוטים לזלזל בשירות, וחבל.

---
הייתי רגיל תקופה ארוכה לקנות משקפיים בחנות מסוימת לא יקרה, הכל טוב יפה נעים וחביב עד שאתה רוכש את המשקפיים, מרגע זה ואילך...
אחרי שבועיים (!) תנועה אולי לא זהירה, אבל גם לא אגרסיבית והמשקפיים נשברות לשני חלקים (משקפי ברגים 400 שח) כמובן שחזרתי עם הזוג לחנות והמוכר האדיב והנחמד, בקושי מעיף חצי מבט ואומר- "לא קנית את זה כאן, אין מצב."
ככה, בלי להתבלבל.
הייתי צריך ל"הזכיר" לו בכל מיני צורות שהוא בעצמו מכר לי אותן. אחרי דין ודברים מצאתי את עצמי במצב מגוחך שבו אני עוד צריך להודות לו בכלל שהוא מוכן לרחם עלי לשלוח את המשקפיים לתיקון..
בסופו של דבר המשקפיים חזרו מהתיקון אך ראו זה פלא- עברו שדרוג והמסגרת הוחלפה במסגרת שונה לחלוטין, ללא הודעה מוקדמת (אולי הם רצו להוכיח לי שהמשקפיים לא נקנו שם ולכן אין להם את המסגרת הזו..)
כבר העדפתי את המסגרת הראשונה השבורה, אבל לא היה עם מי לדבר, אחרי הסיפור ההזוי הזה לא דרכתי שוב בחנות הזו (ואנחנו צרכנים כבדים של משקפיים) וכמובן שדאגתי ליידע את כל מי שברדיוס שלי. (בהתאם לכללי ההלכה)

לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין כמה אפשר להפסיד מלקוח אחד לא מרוצה.
 

משה2013

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני יודע עם מי אני לא מעונין לעבוד-
מי שלא עונה לטלפונים ותיהיה הסיבה אשר תהיה
עדיף לי לשמוע "אין לי זמן ויהיה מוכן רק עוד חודש" מאשר התעלמות
 

po

משתמש רשום
עיצוב גרפי
אני אומנם לא מצד הלקוח
אבל מה שגורם ללקוחות לבוא זה התוצאה (- תיק עבודות) הרבה לפני שבודקים שירות ואנושיות שזה כמובן א' ב'
 

chani-studi

משתמש צעיר
איש מקצוע שבאמת רוצה בטובתי
ולא מנסה לדחוף לי מוצר/שירות לא מתאים

אישית, מוכנה לשלם תוספת פרמיה (עד 20%)
אם המוצר/בעל המקצוע באמת איכותי
ומותאם לצרכים שלי
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
PO ברור שתיק עבודות וכו'
אבל בתכל'ס אני לא יבוא פעם שניה למישהו שאין לו שירות וזמינות
אנחנו עובדים עם הרבה בעלי מקצוע
ומוכנים לשלם תוספות יוקר עבור השירות והזמינות
 

אסתר10

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
קודם כל תפילות לה' יתברך.
אני חושבת שמעל המקצועיות צריך יושר ואמינות!
נתקלתי באנשים מאוד מקצועיים אבל ברגע אחד הם הופכים לשקרנים...(במילה עדינה..)
 

עדן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
עימוד ספרים
לקוחות באים בעקבות תיק עבודות, הם לא בודקים דברים מעבר.
בהמשך השירות, הזמינות והאמינות יקבעו אם תייצרי לקוחות קבועים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  0  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה