סינון

איש טוב

משתמש רשום
מישהו אולי יודע לומר לי מה ההבדל כיום בין נטפרי לבין אתרוג פלוס שניהם משתמשים גם בסינון אנושי אז מה ההבדל בינהם?????
 

שי613

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י איש טוב;n4890299:
מישהו אולי יודע לומר לי מה ההבדל כיום בין נטפרי לבין אתרוג פלוס שניהם משתמשים גם בסינון אנושי אז מה ההבדל בינהם?????

ממש לא. בתמונות, אתרוג מסתמכים ברוב על רובוט ומיעוט אנושי. ונטפרי הכל אנושי. ויש עוד הרבה הבדלים.
 

שי613

משתמש מקצוען
D I G I T A L
הנה ציטוט מ'ויקיפדיה':
[h=2]ייחודיות הסינון של נטפרי[עריכת קוד מקור | עריכה][/h]
  • מנוע החיפוש בברירת המחדל הוא חיפוש Google, בשילוב סינון ומחיקת תוצאות לא ראויות. בשל הדגש של נטפרי על סינון תמונות, ניתן להשתמש בחיפוש גוגל תמונות.
  • סינון תמונות ידני. נטפרי מסננת את כל התמונות באמצעות בודקים אנושיים לא-יהודים, כאשר תמונה שמאושרת נשמרת באמצעות חתימה דיגיטלית[SUP][9][/SUP]. הצורך בבדיקה אנושית לאתרים ותמונות מוביל לעיכובים בבדיקה בזמני עומס, אולם מאפשר סינון כמעט בכל אתר.
  • סינון וידאו. חברת נטפרי היא היחידה שפועלת בשיטת "רשימה לבנה" שמסננת את יוטיוב ו־vimeo[SUP][[/SUP][SUP]דרוש מקור[/SUP][SUP]][/SUP]. לדבריה, היא בודקת ופותחת בצורה פרטנית כל וידאו שעומד בעקרונות נטפרי על פי בקשה באמצעות פירוק הווידאו לפריימים של תמונות בודדות ובדיקתם באמצעות מערך הבודקות. בנוסף, אתר צד-שלישי מרכז סרטוני וידאו שנבדקו ואושרו על ידי נטפרי[SUP][10][/SUP][SUP][11][/SUP], על פי נטפרי נכון לפברואר 2017 סוננו ונפתחו בדרך זו למעלה מ־16 אלף סרטונים.
  • חברת נטפרי חוסמת קבצים ששותפו ציבורית בשירות Google Drive ו־Dropbox, וכן את רוב אתרי שיתוף הקבצים. כתחליף חברת נטפרי מפעילה שירות שיתוף קבצים ייחודי[SUP][12][/SUP].
  • חברת נטפרי מסננת גם קובצי pdf באינטרנט, כאשר קבצים נבדקים, ובמידת הצורך והאפשרות נערכים ומוסרות מהם תמונות ותכנים שאינן עומדות בקריטריונים[SUP][13][/SUP].
  • בשל הצורך לבדיקת תמונות מהירה ודיווח על תמונות מהיר, מאפשרים בנטפרי להוסיף 'סרגל' בצד הדף ששם ניתן לדווח מיידית, וגם לראות את זמן הבדיקות און-ליין. במקרה שמותקן הסרגל, התמונות עולות באופן אוטומטי לאחר בדיקתן.
  • נטפרי מספקת שירות תמיכה טכנית ללקוחותיה, בדבר תקלות בסינון ואתרים שפתיחתם נתקלת בתקלה באמצעות שירות ייחודי של "הקלטת תעבורת רשת" בכדי לשלוח לנציג תמיכה את נתיב התקלה[SUP][14][/SUP].
 

מני ל

משתמש רשום
זה כמו לשאול הרי גם לבד''ץ וגם ל... (השלם את החסר) יש משגיחים, משהו יכול לומר לי מה ההבדל ביניהם?
 

A JERBI

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
באתרוג יש הרבה באגים והתנגשויות. זה הרגשה יותר שמשתלטים לך על המחשב.
בנטפרי אפס תקלות.

דוג' לבאג- בשביל צורך מסוים ביקשתי שיפתחו לי אתר מסוים. קודם כל עד שהצליחו בכלל לפתוח, ובנוסף מאותו יום לא יכלתי להשתמש בתרגום אוטומטי. למה? ככה. הם ניסו להעלות את העדיפות אך זה לא עזר.
לעומת זה בנטפרי האתר נפתח מלכתחילה ללא השארת עקבות...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה