דרוש מידע סגולה מיוחדת במינה

טעות לעולם חוזרת

משתמש סופר מקצוען
אני מתפלל בבית כנסת שמורכב מציבורים שונים, גם אברכים וגם בעלי בתים, צעירים ומבוגרים יחדיו, וכולם חברים בקהילה זה לא סתם בית כנסת זה ממש משפחה.

לפני תקופה ארוכה יצא לנו לשוחח קבוצת חברים שיותר מידי אנשים זקוקים אצלנו לישועה, זה בפרנסה וזה בשידוכים [כמה וכמה] וגם זוגות שמחכים לפרי בטן ובאותו הזמן גם כמה מחברי בית הכנסת היו צריכים ישועה גדולה ברפואה.
דיברנו עם אחד מרבני השכונה והוא אמר - תעשו דבר שגורם לאנשים להתקרב אל הקב''ה, יש המון סגולות אני לא מזלזל באף אחד, אבל אם תגרמו ליהודי להתקרב אל ה', בוודאי שזו סגולה נפלאה.
ובימי הפורים השקענו סכום גדול והענקנו לאברכים שלמדו ועוד כמה פעולות מבורכות להגברת הלימוד בימי הפורים, ואכן זכינו לישועות רבות שלא בדרך הטבע.

אבל היו הרבה שלא הצטרפו למיזם, ועוד כמה שביקשו לאחר מכן לעשות עוד פעולה שכזו, ובעיקר שאחד מחברי בית הכנסת חלה בצורה לא פשוטה, שוב חזרנו אל אותו רב והוא אמר לנו, יש סגולה נפלאה לומר ארבעים יום שיר השירים, אבל המטרה העיקרית של שיר השירים היא להגביר אהבת עם ישראל אל הקב''ה, ואם קוראים ולא מבינים פחות מתחברים. אז נכון זה סגולה גם אם לא מבינים אבל אם מבינים יש את הסגולה העיקרית שהיא להתקרב אל ה'.

לאחר זמן מה מצאנו אחד ממתפללי בית הכנסת, יהודי שיודע את התנ''ך עם פירושים רבים, ופתחנו שיעור בשיר השירים שלומדים כל פעם לפי הקצב, לא רק את המילים אלא את הפירוש שלהם בצורה רחבה מאד עד להסברים הכי מדוקדקים שיש, בהתחלה היינו בודדים אבל לאט לאט הצטרפו אלינו רבים רבים, והיום השיעור הוא ממש גדול.

והפלא ופלא, בלי לשים לב המון המון דברים הסתדרו, יהודי שמשווק לחו''ל ונתקע עם סחורה במקרה מצא קונה במחיר טוב, יהודי שהנכדה שלו הייתה תקועה בשידוכים פתאום הוזמנו לאירוסין, יהודי נוסף הבת מצאה עבודה, ועוד כמה וכמה מקרים מרתקים, מה שבעיקר גרם לנו התרגשות שבשבת אחר הצהרים באבות ובנים הגיע אותו מתפלל שידענו שהוא חולה ומצבו אינו פשוט ואמר לא תאמינו אבל ביום שישי קיבלתי תשובות שהכל מאחורי, השבוע יש סעודה אחרי השיעור של שיר השירים.

זה לא עולה כסף, זה לוקח זמן ועצבים, כי להבין את שיר השירים לא קל, אבל כנראה ששווה גם לרוחניות וגם לגשמיות.
 

טעות לעולם חוזרת

משתמש סופר מקצוען
דיברתי היום עם המגיד שיעור שלנו, והוא אמר שיש רב שמעביר שיעור בעיון על שיר השירים, ושולח כל יום שיעור אחד
ולאחר מכן אומרים יחדיו שיר השירים.

אם תרצו אוכל לברר היכן נרשמים.
 

טעות לעולם חוזרת

משתמש סופר מקצוען
המעלה של הספר הזה שהוא מתרגם את התרגום לעברית,
שנותן המון הבנה על שיר השירים.

ועדיין יש המון מה להרחיב,
אנחנו מתחילים את השיעור בלימוד התרגום, ואחרי זה רש''י, ואז התוספות מעבר לזה.

בשיעור שלנו לומדים כל שבוע פרק, בשיעורים בעיון מספיקים פסוק ליום.... [לערך]
 

טעות לעולם חוזרת

משתמש סופר מקצוען
מי שמכיר שיעור לנשים בשיר השירים בטלפון או אתר כל שהוא או שהשיעור באזור המרכז.
אשמח למידע.

לגברים יש, אבל אשתי מחפשת גם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה