פוליטי נשות המחאה באות ביום חמישי לבני ברק

קצר ולענין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
משה גלסנר: ‏הודעת המשטרה על חסימת חצי מהרחוב המרכזי של בני ברק, ביום חמישי אחה״צ - הזמן העמוס בשבוע, וכל זאת כדי לאפשר את הפגנת השנאה של נשות הפרובוקציה בלב בני ברק, היא הזיה, ויריקה מצד המשטרה בפרצופו של הציבור החרדי!
 

קצר ולענין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
העיתונאי אריה ארליך, שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הפרובוקציה המתוכננת של קיצוני השמאל בבני ברק מחר: "יש פה קבוצה שאנחנו יודעים שהיא קומץ. בתוך מתנגדי הרפורמה יש את הקבוצה הרדיקלית של בוגרי בלפור, אנשים שראינו אותם מציקים לאברכים חרדים באוטובוס בעיר חרדית ועכשיו משבשים את חיי תושבי בני ברק רק בגלל חרדיותם. זה מפגן של פרובוקציה. זו חרפה גם של המשטרה".

הוא הביע חשש מפני גלישה של האירוע לחיכוך אלים: "אני מאוד חושש ממה שיכול לקרות מחר כי כולנו מבינים מה הולכת להיות אופי ההפגנה הזו שהיא פרובוקציה לשמה. הרוחות סוערות. זה כבר לא הכאב שלהם על הרפורמה. אני מקווה שהמשטרה שמאפשרת את זה נערכת למחזות הקשים שעשויים להיות".
 

mic003

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
עריכה תורנית
החשש שלי שיהיו כאלו שלא יתגברו על הכאב והתסכול ויעשו דברים שישחקו לידיהן
ולכן חשוב לתעל את זה למחאה מכובדת ולא אלימה
חבל שהעירייה לא חושבת על פיתרון יצירתי
אני הייתי מציע לעשות שעת שינה כללית.
אנשים עייפים אחרי שבוע שלם, יהיה מושלם לישון שעה שלמה ככה באמצע היום, ולתת למסכנות לריב עם עצמן, לשעבד את עצמן ואחר כך להעצים את עצמן (אם יישאר זמן כמובן).
ועכשיו ברצינות... ככל שהשעמום יהיה גדול יותר, ככל שההתעלמות תהיה גורפת יותר, כך יש פחות סיכוי שנראה את הנשים.ות הללו בשכונותינו. תחשבו לעצמכם על התסכול בהתארגנות, סחיבת תפאורה, ציוד, צילום. אנשים לא ישנים בלילה בשביל זה... ובסוף? - שום דבר. אפילו לא ראיון מסכן אחד בתוכנית הבוקר (אחחח.... עולם של גברים!).
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
פורסמה כתבה על זה באתר כל רגע וכך כתוב שם:
בנוסף, קראו משטרה למגינים ואמרו כי "בשל המצב הביטחוני הרגיש משטרת ישראל מבקשת להגביר ערנות מכל באי המחאה בכל מקרה בו יתעורר חשד לסיכון לשלום הציבור יש לפנות ללא דיחוי לשוטרים המאבטחים את המקום".
אפשר לפנות לשוטרים שם שיש איזה חשוד כל שהו שמתחבא ואז יפנו את כולם מחשש סכנה ;) :p
 

משה ביק

משתמש מקצוען
בוקר טוב. לגבי ההפגנה הערב בפאתי בני ברק.
הצעידה תהיה במסלול הפוך ממה שהיה בעבר. הפעם זה מאבוחצירא לזבוטינסקי עד רחוב מצדה ומשם לקניון איילון. חשוב להדגיש כי לא תהיה כל כניסה של המפגינים לרחוב רבי עקיבא ולרחובות הפנימיים.
הסגירות תהיינה נושמות, תושבי הרחובות כמו הראשונים יוכלו להכנס.
רחוב עקיבא מירושלים לזבוטינסקי יהיה פתוח.
יהיו כוחות משטרה רבים שמחד יאפשרו את המחאה, מאידך ישמרו על הסדר הציבורי ועל התושבים.

רבני העיר בני ברק בקריאה לציבור החרדי שלא להיגרר לעימות עם מפגיני השמאל הקיצוני: ״לא לענות להם מטוב ועד רע ולא להיגרר לסביבתם ולא לגרום לחילול שם שמים״
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
גורמת בכירה בציבור החרדי עמה שוחחתי אמרה לי, ציטוט: אנחנו צריכות ויכולות ללכת לצעדת מחאה נגדית מכבדת עם שילוט ומסרים תואמים לאורח חיינו, גם לנו יש מה למכור ומה לספר.

(אנה כריסטי, ישראל טודאיי)
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מפת חסימות מעודכנת
החל מהשעה 19:00 ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים:
ששת הימים מבן גוריון עד מבצע קדש
כל הכניסות והיציאות לאיצטדיון ולקניון איילון
רחוב אבוחצירא מצומת מבצע קדש עד ז'בוטינסקי
ז'בוטינסקי מהרב שך עד (להבדיל:sleep::oops:;)) בן גוריון
ר"ע מהרב קוק עד ז'בוטינסקי
קניון איילון - מהשעה 18:00 תתאפשר כניסה ויציאה מגשר מבצע קדש לבאי הקניון.


אין צורך לשים כועס - לא אני החלטתי את זה, אבל אם אתם דווקא רוצים לפרוק ת'תסכול, תהנו...
 

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
יהיו אוטובוסים ברבי עקיבא ? יש למישהו מידע ?
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד
באתר של "דן" לא מופיע כלום, מה זה אומר ?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קג

א לְדָוִד בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:ב בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְאַל תִּשְׁכְּחִי כָּל גְּמוּלָיו:ג הַסֹּלֵחַ לְכָל עֲוֹנֵכִי הָרֹפֵא לְכָל תַּחֲלֻאָיְכִי:ד הַגּוֹאֵל מִשַּׁחַת חַיָּיְכִי הַמְעַטְּרֵכִי חֶסֶד וְרַחֲמִים:ה הַמַּשְׂבִּיַע בַּטּוֹב עֶדְיֵךְ תִּתְחַדֵּשׁ כַּנֶּשֶׁר נְעוּרָיְכִי:ו עֹשֵׂה צְדָקוֹת יי וּמִשְׁפָּטִים לְכָל עֲשׁוּקִים:ז יוֹדִיעַ דְּרָכָיו לְמֹשֶׁה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל עֲלִילוֹתָיו:ח רַחוּם וְחַנּוּן יי אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חָסֶד:ט לֹא לָנֶצַח יָרִיב וְלֹא לְעוֹלָם יִטּוֹר:י לֹא כַחֲטָאֵינוּ עָשָׂה לָנוּ וְלֹא כַעֲוֹנֹתֵינוּ גָּמַל עָלֵינוּ:יא כִּי כִגְבֹהַּ שָׁמַיִם עַל הָאָרֶץ גָּבַר חַסְדּוֹ עַל יְרֵאָיו:יב כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ:יג כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים רִחַם יי עַל יְרֵאָיו:יד כִּי הוּא יָדַע יִצְרֵנוּ זָכוּר כִּי עָפָר אֲנָחְנוּ:טו אֱנוֹשׁ כֶּחָצִיר יָמָיו כְּצִיץ הַשָּׂדֶה כֵּן יָצִיץ:טז כִּי רוּחַ עָבְרָה בּוֹ וְאֵינֶנּוּ וְלֹא יַכִּירֶנּוּ עוֹד מְקוֹמוֹ:יז וְחֶסֶד יי מֵעוֹלָם וְעַד עוֹלָם עַל יְרֵאָיו וְצִדְקָתוֹ לִבְנֵי בָנִים:יח לְשֹׁמְרֵי בְרִיתוֹ וּלְזֹכְרֵי פִקֻּדָיו לַעֲשׂוֹתָם:יט יי בַּשָּׁמַיִם הֵכִין כִּסְאוֹ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה:כ בָּרְכוּ יי מַלְאָכָיו גִּבֹּרֵי כֹחַ עֹשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמֹעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ:כא בָּרְכוּ יי כָּל צְבָאָיו מְשָׁרְתָיו עֹשֵׂי רְצוֹנוֹ:כב בָּרְכוּ יי כָּל מַעֲשָׂיו בְּכָל מְקֹמוֹת מֶמְשַׁלְתּוֹ בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

יוקרה בשולחן החג • פרס לזוכה • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה