@Bestep תודה על העדכון, אני מבינה שבאמת יש לכם עומס ואתם בני אדם ואין מספיק כח אדם והמצב רק ודאי מגביר קושי.
אבל בכל אופן אם רק היינו יכולים לקבל בדל של מידע מינימלי מה קורה עם ההזמנה שעשינו היה עוזר לנו מאד, בכל אופן הזמנו, שילמנו ואנחנו מחכים לזה, כשקיבלנו את הקטלוג וכשהתקשרנו להזמין אף אחד לא טרח להסביר שיש עומס וכו'
באופן נורמלי מקבלים הודעת עדכון כלשהי, עומס, סליחה, יגיע, לא יגיע וכו'
אני לתומי לא מכירה את החנות ראיתי קטלוג שכתוב 4 ימי עסקים (ואולי קצת יותר לקחתי בחשבון סביבות שבוע)
הרמתי טלפון, ביצעתי הזמנה. באופן טבעי אני מחכה למידע כלשהו, לקשר, עוד לא עבר שבוע אבל כיון שראיתי שאי אפשר להשיג אתכם ושאחרים עוד לא קבלו את הזמנותיהם קצת נלחצתי ניסיתי גם ליצור קשר ולא הצלחתי
ושוב - אני לא מכירה זה קצת מלחיץ כשמוסרים פרטי אשראי ואין קשר...
אבל בכל אופן אם רק היינו יכולים לקבל בדל של מידע מינימלי מה קורה עם ההזמנה שעשינו היה עוזר לנו מאד, בכל אופן הזמנו, שילמנו ואנחנו מחכים לזה, כשקיבלנו את הקטלוג וכשהתקשרנו להזמין אף אחד לא טרח להסביר שיש עומס וכו'
באופן נורמלי מקבלים הודעת עדכון כלשהי, עומס, סליחה, יגיע, לא יגיע וכו'
אני לתומי לא מכירה את החנות ראיתי קטלוג שכתוב 4 ימי עסקים (ואולי קצת יותר לקחתי בחשבון סביבות שבוע)
הרמתי טלפון, ביצעתי הזמנה. באופן טבעי אני מחכה למידע כלשהו, לקשר, עוד לא עבר שבוע אבל כיון שראיתי שאי אפשר להשיג אתכם ושאחרים עוד לא קבלו את הזמנותיהם קצת נלחצתי ניסיתי גם ליצור קשר ולא הצלחתי
ושוב - אני לא מכירה זה קצת מלחיץ כשמוסרים פרטי אשראי ואין קשר...