הבנתי שזה 2 בעלים, שימי לב שהמבצעים לא חופפים בחנויותמדוע לא השתמשו בו בשלט של החנות? לשאול הפתרונים...
גם בפרסומות כל פעם מפרסמים רק 2 סניפים
הבנתי שזה 2 בעלים, שימי לב שהמבצעים לא חופפים בחנויותמדוע לא השתמשו בו בשלט של החנות? לשאול הפתרונים...
הבנתי שזה 2 בעלים, שימי לב שהמבצעים לא חופפים בחנויות
גם בפרסומות כל פעם מפרסמים רק 2 סניפים
ענק !זו בעצם אדפטציה.
החכמה באדפטציה היא לא לשנות.
לשמר ככל הניתן את נראות המותג, את השפה והאמירה,
ולשנות רק את ההכרחי.
לכן, מותג המתהדר בותק שלו, לא נמהר לשנותו.
אלא אם כן העיצוב הראשוני שלו לא נבנה כראוי, ואז יש לעדן אותו, בפינצטה ממש.
ההיסטוריה מראה כי מותג ששונה לחלוטין, איבד מהפופולריות שלו בקרב הקהל.
כמו שטראוס, גאפ ועוד.
מצרפת כאן מקבץ דוגמאות לאדפטציה,
הטובה מכולן היא, לדעתי, זו של קוקה קולה
שכמעט לא שונתה במשך השנים.
שימו לב גם לגאפ שהוזכרה קודם -
גאפ ניסתה להשתנות, שינוי גס,
אך הקהל התנגד והיא "חזרה לעצמה".
ודבר אחרון, פחות קשור -
מי שפרסם את המקבץ הזה היה ציני כהוגן...
שימו לב מה שהוא צפה לשנים שעוד לא היו
צפה בקובץ המצורף 497118
וואו,מצרפת כאן מקבץ דוגמאות לאדפטציה,
הטובה מכולן היא, לדעתי, זו של קוקה קולה
שכמעט לא שונתה במשך השנים.
מהמם! כבר אמרתי! הידיות הקטנות ב2 הצדדים מיותרות לדעתי..@ESTI. כמובן שאשמח לשמוע גם את דעתך וכל מי שבעניין.
רוצה ללמוד ולהתקדם. תודה רבה!!!
מהמם! כבר אמרתי! הידיות הקטנות ב2 הצדדים מיותרות לדעתי..
הסמל של הכוס מובן גם ככה...
השפה העיצובית מהמת..את יכולה לעשות כל טעם של תה בצבע אחר
בהצלחה!
אההמ... איפה יש ידיות? לא התכוונתי! זה השפה של הכוס (אולי גם זה מיותר)
ותודה על הכל!
צודקת@י. מאיר מהמם!
זה דוגמא טובה ללוגו שלא שונה מטעמי חיסכון...
בלוגו החדש שיצרת גם שמרת על השפה העיצובית
וגם עדכנת אותה מושששששש!
@yoni omesi
מושלם! שינוי קטן שעשה הבדל גדול!
@וו איזה מגניב ממש טרנדי ומעודכן
אבל הפונט
לדעתי לא מתאים, הפונט הזה הוא עדין ואומנתי
לביטוח מתאים פונט יציב שאפשר "לסמוך" עליו
@GRAFI אהבתי במיוחד!
חבל שאת לא יכולה להעלות את זה לאתגר..
שדרוג מעולה! אם אני ויסוצקי הייתי קונה את העיצוב ממך...אפשר להעלות לפה עוד לוגו סתם בשביל הכיף? אם זה מפריע אוריד מיד
גמני מצטרף...לא אוהבת שיש הגבלה במס' העבודות.
לדעתי זה כיף ממש שניתנת האפשרות לעלות יותר מעבודות אחת
מה כבר יכול לקרות?
רק קושי בחירה לפותח/ת האתגר
אבל זה יוצר המון אקשן...
לא כך?
לטעמי דווקא ההפך. כשאני בא למתג חברה רשמית כמו חברת החשמל, נתתי הבלטה במילה חברת להדגיש את הרשמיות. לכן זה גם בצבע "הכבד" שהוא הכחול. אח"כ מגיע הריכוך, גם בצבע וגם בעובי...אם אני כבר פה אעיר על השדרוג של @אריה ג. ללוגו של חברת החשמל.
ביצוע מעולה!
רק שים לב שהדגשת את המילה 'חברת' במקום 'החשמל'. לדעתי היה צריך להיות הפוך...
ישש!!! אני יכול להעלות עבודה אחרת, לא כך?
זה היה רציני?ישש!!! אני יכול להעלות עבודה אחרת, לא כך?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: