נספח--לאתגר קיץ סיפור בהמשכים

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י גדי ישראלי;n4968245:
צל אדם - תמיד ידעתי שאפשר לסמוך עליך.
חכמופרוג - תכלס כל הבלגן הגיע בגלל מכסת המילים שלך.
פנס בערפל - יש מצב שתוכל להביא את עצמך לידי כך שתסביר לנו כיצד הגעת למסקנה הכל כך משונה הזו???
כולם - הכל ברוח טובה, העיקר שתהיו בריאים.

הכתיבה של הבחור מצויינת, (הבעיה היא האישיות שלו...)- השוויתי אתכם אליו רק בכתיבה שדומה מאוד.
 

נריה מגן

משתמש מקצוען
צל אדם, רק חכיתי שמישהו כבר יעשה את המתבקש וישלח את הבוס לפגוש את חזי. שאפו! ושאפו שני על ההתפתחות המפתיעה (שגדי ישראלי קטע באיבה) של החטיפה.
במקביל, מילה טובה לגדי ישראלי - לא חשבתי על ההתפתחות לכיוון שדווקא הבוס הוא זה שהוריד את חזי מהדרך... ככה זה כשנותנים לדמויות לעשות מה שהם רוצים אצל מי שהם רוצים...;)
וגדי, מילה נוספת - אתה כותב מדהים.
 

נריה מגן

משתמש מקצוען
נכתב ע"י פנס בערפל;n4968295:
הכתיבה של הבחור מצויינת, (הבעיה היא האישיות שלו...)- השוויתי אתכם אליו רק בכתיבה שדומה מאוד.

למי הכתיבה דומה? נראה לי שההודעה המקורית שעליה יצא הקצף נשאבה לאותו חור שחור ואפל שבולע לתוכו את האתר מידי פעם...
 

נריה מגן

משתמש מקצוען
נכתב ע"י גדי ישראלי;n4971215:
נריה אני מבקש, לציבור הישראלי כבר נהיה ריאקציה מחטיפות, פיגועים ושידוכים. בא ננסה לתת משהו חדש.
דווקא הרעיון שהבוס קלקל את חזי, כבר הועלה פה איפשהו ואני קפצתי על זה גל.
ההודעה שפנס כתב ועליה יצא הקצף לא נשאבה לשום חור שחור אלא יצאה ממנו, רק שכמו בפרסומות צריכים לדעת לקרא את האותיות הקטנות.
אגב, שכוייח על הפירגון!

גדי, חשבתי כמוך ולכן גם כשניסיתי לתת קצת טעם אפל יותר לסיפור ולא רק רגשי ונשי לא לקחתי אותו לכיוון הזה, אלא לאיזו פרשיה עלומה עם אנשים עלומים לא פחות. למרות זאת אני סבור שצל אדם הכניס את החטיפה בסיבוב ממקום שלא היית מצפה לו, ולזה בהחלט מגיע שאפו.
והיות ואין לי לא כוח ולא זמן לעבור על כל אחת מ-66 ההודעות הקודמות ולפרשן את אותיותיה הקטנות עשו עמנו צדקה וחסד והסבירו על מה, למען ה', אתם מדברים!
 

נריה מגן

משתמש מקצוען
היי, היי, גדי! אל תאשים אותי בחטיפות של צל אדם! בסך הכל חשבתי שהוא הכניס את זה מכיוון מפתיע ומגיע לו שאפו על כך. אני ממש לא תומך נלהב של חטיפות דרמטיות ללא צורך, וכחבר בצוות ביקורת הכתיבה של הספר שלי אתה יכול לראות את כיווני המתח בהם אני בוחר. לא שום דבר מאלו הרגילים והמוכרים.
מה שכן, יש כאלו שרווחי להיות חבר שלהם... בסיבוב מקבלים את זה חזרה;).
ואגב, היה שווה להחמיא לך על הכתיבה, זה הגיע טוב...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה