איומים הנכתבים על הקיר מאליהם, סיבה מספקת?אלא אם יש סיבה אישית אחרת למחיקה.
איומים הנכתבים על הקיר מאליהם, סיבה מספקת?אלא אם יש סיבה אישית אחרת למחיקה.
ממשאיומים הנכתבים על הקיר מאליהם, סיבה מספקת?
לוותר? זה הביא את החיוך בסוף המתח...יכולת לוותר על כך שהוא מצא את עצמו בפיג'מה בבוקר
זה ילד שמרוב להיטות להשיג את הפיירמן שלו יצא מהבית באישון לילה.@יאן, לא הצלחתי להבין למה הבחור עזב את הבית עם פיג'מה.
כמו שעשתה @שיילהלוותר? זה הביא את החיוך בסוף המתח...
"הי, רק רגע", עצר הצעיר את הסכין מעליה, "אמרת שתקנה לי אחת עם אבקת סוכר, זאתי עם סוכריות, שתהיה לי בריא".
"נו באמת", הצטדק הפרופסור, "אתה יודע איך הייתי צריך להחביא את זה מהרופאים, חבל לך על הזמן, תאכל תהנה ואל תגיד לאמא שאני קניתי לך את זה".
עשה.כמו שעשתה @שיילה
הבלדה שלך יפה מאודבס'ד
באתגר ניגודיות יוצרת נוצר וויכוח שלשיר אין סיכוי
@נ. גל את סתרת את כל המגדל
האם לדעתך -כם בלדה נכללת בענין
אמנם חרוזים, אבל בכל זאת סיפור...
כיוון שהיא נקראת יותר כמו סיפור ופחות כמו שיר - לדעתי יותר. ובכל מקרה:בס'ד
באתגר ניגודיות יוצרת נוצר וויכוח שלשיר אין סיכוי
@נ. גל את סתרת את כל המגדל
האם לדעתך -כם בלדה נכללת בענין
אמנם חרוזים, אבל בכל זאת סיפור...
מצטרפת.הבלדה שלך יפה מאוד
אם זו כתיבה שאת מתחברת אליה יותר- אז פשוט תהיי את.
אם לזכות באתגר? את רואה שבאתגר ההוא זה עבד לך, לכי תדעי...
הבלדה שלך יפה מאוד
אם זו כתיבה שאת מתחברת אליה יותר- אז פשוט תהיי את.
אם לזכות באתגר? את רואה שבאתגר ההוא זה עבד לך, לכי תדעי...
השאלה היא מה הוא האתגר.ובכל זאת. אתגר כשמו מאתגר
מוסכם שזה נחמד מאוד, ואפילו מרגש.ואולי זה הילד שבנו נחמד לחטט בקופסת הפרסים
ולשלוף אחד מנצנץ צבעוני
נ. גל את בחורה רצינית ביותר...השאלה היא מה הוא האתגר.
האתגר איננו "לזכות בהמצאת אתגר חדש", אלא "להצליח ליצור תוכן איכותי, הנכנס בהגדרות אותן קבע ניק אחר, בתוך פרק זמן קצרצר". וכל אחד שמצליח לעשות זאת, ולעשות זאת טוב - ראוי לכל הערכה.
ות'כלס, זה מה שנדרש מכותב. לקבל הנחתה של "תכתוב על... במגבלות של..." ולסיים את זה הכי טוב שאפשר, תוך ימים ספורים.
מוסכם שזה נחמד מאוד, ואפילו מרגש.
אבל להפוך את זה למטרה - בעיניי זה מאבד חלק מהטעם הטוב...
הזכייה מטרתה דרבון הכותבים, והעלאת האקשן מסביב לאתגר. אז מעולה שזה מדרבן, אך חשוב לזכור שזהו רק כלי עזר כדי להמשיך ולכתוב לאתגרים.
גם הילד שבנו קיים כדי לעזור לנו להיות אנשים טובים יותר, מצליחים יותר ומועילים יותר.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: