אחרי ההפצצות שהיו באתגר הקודם, הרשתי לעצמי קצת, בידיעה שהכותבים כאן גדולים דיים...על זה נאמר:
חתיכת אתגר.
כאחד שלא השתתף הרבה עד כה באתגרים - אשמח לשמוע פרטים וכללים.אחרי ההפצצות שהיו באתגר הקודם, הרשתי לעצמי קצת, בידיעה שהכותבים כאן גדולים דיים...
כל מה שנדרש זה רק להוכיח את זה.
אלו כללי האתגרים.כאחד שלא השתתף מעולם בשום אתגר - אשמח לשמוע פרטים וכללים.
מאמין שאני משמש בזה לפה לעוד כמה וכמה ניקים.
נכון.האתגר הנוכחי אמור כביכול להביע שני צדדי מתרס, ניגודים, שנמצאים באי אלו פינה זנוחה בעולם, או בתוכי וכו'
דיוק קטן: כיצד השילוב ביניהם הפיק תועלת שלא יכולה הייתה לצאת מאף אחד בנפרד.כיצד השילוב ביניהם הביא לייעול וההפקה המקסימאלית שלהם.
העליתי שיר לפני שפורסמו הכללים בפירוטאלו כללי האתגרים.
נכון.
דיוק קטן: כיצד השילוב ביניהם הפיק תועלת שלא יכולה הייתה לצאת מאף אחד בנפרד.
אולי נכון יותר היה לקרוא לאתגר "השלם גדול מסך ניגודיו".
נראה שרעיון לא היה ברור דיו, אנסה להסביר בצורה אחרת:
1. בחרו 2 נקודות המנוגדות זו לזו. אלו יכולות להיות מחשבות, רצונות, רגשות או כל דבר שרק עולה בדעתכם.
2. צרו מזה בסיס לקטע.
3. חפשו נקודה היכולה לאחד בין שתיהן.
4. השתמשו בה בתור פתרון לקונפליקט.
5. הציגו את המצב אחר הפתרון, בו ישנה מעלה מיוחדת על פני המצב בסעיף 2.
2. אפי וראובן היו אחים, אבל לא דיברו זה עם זה כבר 30 שנה.
אפי חי בטירות פאר, נודד בין חוף הים של פלורידה ובין הרי ניו יורק.
ראובן חי מאז חתונתו באותה דירה בבני ברק, עובד כסופר סתם לפרנסתו.
3. יום אחד ראובן מגלה שיש להם אח אבוד המתגורר בגואטמלה.
כדי לסייע לאח הוא מחליט ליצור קשר עם אפי, והם יוצאים למסע חיפושים משותף.
4. בזכות אפי וכספו מוצאים את האח, וראובן בעל הלב החם מחזיר אותו לחיק המשפחה.
5. בחתונה של הבן הבא של ראובן, אפי והאח הנוסף משתתפים, וסוף סוף הם חשים אהבת אחים. (כל אח לבד לא יכול לייצר לעצמו אחים אוהבים, ובכך ישנה מעלה על פני המצב ההתחלתי.)
זוהי דוגמא לכתיבה במבנה קלאסי, כמובן שאפשר (ומומלץ) להתפרע לכל כיוון אפשרי.
כיוון שהשיר מכיל את כל הדרישות שנכתבו בפתח האתגר - הוא בהחלט נחשב.העליתי שיר לפני שפורסמו הכללים בפירוט
את השורות העליתי באתגר
עצמו לא בנספח
אני בכיוון הנכון?
תודה.@דיונון הקטע שלך פשוט חזק!
רק בשורות האחרונות תפסתי על מה הוא מדבר, ומיד התחלתי לקרוא מהתחלה.
הנאה צרופה.
ברור. התעניינתי האם זה שורות על אדם כלשהו (ואם כן - מיהו?), או שזה סתם, כללי על הנפטרים הקדושים.לדעתי מירון
זה בכוונה בסדר הזה?הוּא וְנֹגַהּ לוֹ, הִיא מַאְדִּימַת לְחָיַיִם.
בעז"ה
@הנף מקלדת יש כל כך הרבה דברים יפים בקטע הזה, שאין אפשרות להתחיל לפרט.
קטע יפה, מדויק עד כאב.
הדמות הראשית הייתה ברורה לי מול העיניים כבר מההתחלה, בזכות התיאורים המקוריים והקולעים- העמידה בשורעס, השניצל והאורז.
אהבתי גם את הפנינים השזורות, כמו את תלמידי החכמים ואלו שנשואים לנשים של תלמידי חכמים וכו'.
קטע ששווה לקרוא כמה פעמים. והכי טוב שהוא לא מביא לסוף מדהים ומהפכני, אבל הסוף בדיוק כמו שצריך כדי שהסיפור יישאר בראש.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: