נוהגים לחלק את העברית המקראית לשתי תקופות עיקריות: העברית המקראית הרגילה, והעברית המקראית המאוחרת, שבה נכתבו ספרי המקרא של תקופת גלות בבל ואחריה, כגון ספר זכריה, מלאכי, ספר עזרא, נחמיה, מגילת אסתר ודברי הימים. (ויקיפדיה).האתגר הוא כתיבה תנ״כית או כתיבה מקראית? כלומר: ניתן להשתמש בתחביר שמקובל בכל ספרי התנ״ך, או דווקא בזה שמקובל בחמשת חומשי תורה?ֿ
כי התחביר הלשוני של חמשת חומשי תורה, אינו דומה לתחביר של ספר יחזקאל או של ספר קהלת לדוגמא.
כלומר - סיפור תואם תקופת התנ"ך?הקפידו על עלילה מתאימה
לא מחייב בכלל.כלומר - סיפור תואם תקופת התנ"ך?
וואו אתגרת, באתגר כזה הרבה יותר קל לי לכתוב שיר.כתבו סיפור בלשון המקרא
מבאזר
מאיזו תקופה בתנ"ך?שטראוס
אוי, זה מידי טוב...וַיֹּאמֶר אֶת דְּבָרָיו אֶל בְּבוּאַת הַמַּצְלֵמָה, וַיַּעַל הֲטִקְטוּקָהּ.
חזק!וִינַצְּלֵם כַּכָּתוּב
חבר'ה, 4 כותבים מתוך 5 התחילו עם 'ויהי'.
אמר רבי לוי: דבר זה מסורת בידינו מאנשי כנסת הגדולה כל מקום שנאמר ויהי אינו אלא לשון צער. [מגילה]
צאו מהעצב, שירו שיר חדש, היטיבו נגן ולשמו זמרו!
אוי אהבתיוימצאו את חגית בת פחית בת תשע עשרה וחצי
פומבדיתא עיליתאיזה ראש עיר הוא היה?
ד"ל
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: