עדיף ארוע שהיה שאז הבסיס לסיפור קיים.חכם לתת כאן דרך חזרה לאתגר...
אפשר הסבר - מה בדיוק האתגר? לקחת אירוע אמיתי שהתרחש ולבנות לו פרשנות קונספירציה חדשה?
לחבב. אבל למה אי אפשר לחבב? מתמטיקה היא מדע מדויק, ויש לה הרבה חובבים.חובבי קונספירציה קוראים להם. בושה. איזה זלזול זול ורדוד. קונספירציה אי אפשר לעולם לחובב.
בויקיפדיה. של הקונספירטורים.בויקפדיה - האויבת אגב מספר 1 של הקונספיריוצים.
ומנין לך שלא צריך להביא את תיאוריית הקונספירציה בצורה סיפורית?אני אוהב את האתגר הזה.
אחרי הרבה אתגרים שאתגרו את היכולת הסיפורית, הנה אתגר שמאתגר את היכולת המאמרית.
תודה.ברכות על הזכייה במקום השני, ובמילוי מקום המאתגר, ושאפו על מהירות העלאת האתגר.
הטעות בכוונה. רוצה לומר מלשון חובבנים..לחבב. אבל למה אי אפשר לחבב? מתמטיקה היא מדע מדויק, ויש לה הרבה חובבים.
תודה. הסתבכתי בזה..של הקונספירטורים.
אני אוהב את האתגר הזה.
אחרי הרבה אתגרים שאתגרו את היכולת הסיפורית, הנה אתגר שמאתגר את היכולת המאמרית.
מאמר/סיפור/שיר - יש מקום לכולם.ומנין לך שלא צריך להביא את תיאוריית הקונספירציה בצורה סיפורית?
הקפצה.הסבר מפורט יותר אפשר?
תודה על השאלה.הקפצה.
ושוב השאלה: הסבר ברור של מה שצריך לכתוב ע"מ להשתתף בזה
"אז זהו ש..."
כך נפתחות מרבית תיאוריות הקונספירציה. לאחר שמציגים את הנתונים העובדתיים מגיע ה'אז זהו ש...', לעיתים בתוספת של 'לא רבים יודעים' שמוסיף נופך ידעני לעניין. לא רבים יודעים אבל אני, והנה עכשיו גם אתם, כבר יודעים.
ידוע לכל כי מר @מ"ם הוא מנהל קהילת הכתיבה בפרוג. הוא נראה כמנהל תמים שפועל אך ורק לשם הפיכת הפורום ליותר ויותר מקצועי ותורם לקהילת הכותבים המקצועיים. ודאי גם אתם חושבים שאין לו מניעים נסתרים מעבר להשבחת קהילת הכתיבה ודאגה כנה לאיכותה. אז זהו שלא. אדון מ"ם הוא חלק מקנוניה רבת זרועות שמטרתה להחדיר לציבור לבישת שעטנז.
לא רבים יודעים, אבל עשרות פוסטים ותגובות שנכתבו נגד תופעת לבישת השעטנז, נמחקו על ידי יד עלומה כלשהי. הדבר מעורר עננה של חשד כבד. למי יש אינטרס שהציבור ילבש שעטנז?! איך ייתכן הדבר שבכל קהילת הכתיבה לא תמצאו שום התייחסות שלילית ללבישת שעטנז?!
אכן, מנהל קהילת הכתיבה מקבל שלמונים מרובים מתאגידי השעטנז הגדולים בעולם. יש לו מניות בכל החברות שמייצרות שעטנז.[כנ"ל המנהלת הגברת רפפורט שהיא בעצמה ברונית שעטנז במסווה של סופרת].
מיסטר מ"ם כמובן מכחיש בתוקף את הדברים, מה שמוסיף לעננת החשדות. מדוע הוא כל כך מתאמץ להכחיש אם הדבר אינו נכון?
ובכלל, אין שום עדויות שמם עצמו לא לובש שעטנז בסתר.
תחשבו על זה, מדוע הקימו את הפלטפורמה הזו ששמה 'פורום כתיבה מקצועי'? מי מממן אותה? מי מרוויח מהדבר?
המסקנה היא ברורה לחלוטין - כל הקיום של פרוג בכלל ושל פורום הכתיבה בפרט, נועד לשרת אינטרסים זרים שמעורב בהם הרבה דברים. בעיקר צמר ופשתים.
תודה על הדאגה, אך הדברים נכתבו לאחר קבלת רשות מנשוא הדברים שהבין כנראה את ההומור.במחילת כת"ר, כמדומני שעדיף לשנות את הדברים על דבר שאינו גובל בהכרזה על פלוני כשותף ואף יותר לעניין שהוא היפך מצווה שבתורה.
אכן אין צורך להזכיר מימרות שלא קשורות לנידון.[ואין צורך להזכיר את העניין של "ברית כרותה לשפתיים"].
כביכול הייתה פה חשיפה כנה של האמת מאחורי הקהילה אך לפתע מתברר כי יש כאן איזו קנוניה מסתורית בין חושף הפרטים לנשוא הפרטים אשר כביכול מנסה להסתיר את האמת..תודה על הדאגה, אך הדברים נכתבו לאחר קבלת רשות מנשוא הדברים
לדעתי הדלה יש דברים שאי אפשר להכניסם בגדר של הומור.תודה על הדאגה, אך הדברים נכתבו לאחר קבלת רשות מנשוא הדברים שהבין כנראה את ההומור.
יישר כוח ידידי.במחילת כת"ר, כמדומני שעדיף לשנות את הדברים על דבר שאינו גובל בהכרזה על פלוני כשותף ואף יותר לעניין שהוא היפך מצווה שבתורה.
[ואין צורך להזכיר את העניין של "ברית כרותה לשפתיים"].
פורסמו... ודוק.נכתבו
והנה המשך לקונספירציה -במחילת כת"ר, כמדומני שעדיף לשנות את הדברים על דבר שאינו גובל בהכרזה על פלוני כשותף ואף יותר לעניין שהוא היפך מצווה שבתורה.
[ואין צורך להזכיר את העניין של "ברית כרותה לשפתיים"].
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיד
א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם: