או הגיבור והסיידקיק שלו או ההפך מהגיבור והסיידקיק שלואני מנסה להבין, לפי הגוגל שהבאתם נראה שגם נגיד- במעשה מבת מלך- הבת מלך והשליח השלך לחפש אותה. משהו כזה- הגיבור וההפוך שלו?
או הגיבור והסיידקיק שלו או ההפך מהגיבור והסיידקיק שלואני מנסה להבין, לפי הגוגל שהבאתם נראה שגם נגיד- במעשה מבת מלך- הבת מלך והשליח השלך לחפש אותה. משהו כזה- הגיבור וההפוך שלו?
את סדרת "מרגל להשכרה" לא קראתי, אבל לפי מה שהבנתי מתיאורים שונים ששמעתי- אלי הוא גיבור בפני עצמו, ולא מופיע רק בהקשר לאייל. אם הוא אכן כך, אז הוא אינו נחשב סיידקיק. אם לא, והוא צמוד לאייל לאורך הסדרה, אז כן.@שיבת ציון אתגרת אותנו!
ורק כדי להבין, אלי נקרא הסיידקיק של אייל?
הגיבור והאויב שלו, אפשר לומר. המתנגד לדרכו. הפועל בהפוך לו.אני מנסה להבין, לפי הגוגל שהבאתם נראה שגם נגיד- במעשה מבת מלך- הבת מלך והשליח השלך לחפש אותה. משהו כזה- הגיבור וההפוך שלו?
אתגר מגניב ברמות
אבל למה לגנוב את איסתרק???
אני כל הקטע כבר מתכננת אותו ופתאום הוא כתוב שם!!!
בהחלט... לצורך כך הבאתי אותן. אפשר ורצוי להשתמש בהן, למי שהתחבר אליהן!אולי שפשוט יהיה אפשר להשתמש גם בדוגמאות שלך, @שיבת ציון ... למי שזה ממש קריטי.
תמוה לגמרי, חוקי להעלות צילום מסך כאן?
תעלה לנספח לטובת החסומים, כאן זה בטוח חוקי..תמוה לגמרי, חוקי להעלות צילום מסך כאן?
לי יש נטפרי וזה פתוח.תעלה לנספח לטובת החסומים, כאן זה בטוח חוקי..
גם לי יש נטפרי וזה פתוח לי, אבל ל @לוטם זה חסום..לי יש נטפרי וזה פתוח.
מותר. כמובן, בתנאי שהקטע ספרותי מכל הבחינות...היה לי רעיון ממש חמוד לאתגר, התחלתי לכתוב אבל לא זרם לי.. אחרי זה עלה לי רעיון אחר, שממש ממש זורם לי אבל.. @שיבת ציון מותר דמויות מקומיקס? או שהרעיון או מספרים?
אלי מופיע כל פעם כדי לעזור לו, אבל ממש לא השפוט שלו..את סדרת "מרגל להשכרה" לא קראתי, אבל לפי מה שהבנתי מתיאורים שונים ששמעתי- אלי הוא גיבור בפני עצמו, ולא מופיע רק בהקשר לאייל. אם הוא אכן כך, אז הוא אינו נחשב סיידקיק. אם לא, והוא צמוד לאייל לאורך הסדרה, אז כן.
מדובר על הילד מאתיל?הנבל מאלקן
לא. סיידקיק הוא אחד בלי סיפור משל עצמו- שאינו מתקשר באופן הדוק לסיפורו של הגיבור.שאלה: אוסביו מ'אל חזור', נקרא הסיידקיק של יוחנן?
הקטע מביא את השניים לסיטואציה בה ה'סיידקיק' הוא הגיבור בעצמו, וה'גיבור' שלו, משמש לו לסיידקיק. שמו לב, לא סתם מלווה, אלא סיידקיק על כל משמעותו
כי הרי האופי של השניים, כמו נתוני החיים שלהם, נשארים בדיוק כמו בספר ממנו נלקחו.
שמירת אופיים הבסיסי של הדמויות.
צודקת, היה נשמע לי מתאים יותר.@אלישבע קיי כתיבה יפה!!
אהבתי ממש את העמדה שבה שמת את יוסף.
שאלה קטנה
מדובר על הילד מאתיל?
הכינוי הזה שייך ליוסף..
כשאת הופכת סיידקיק לגיבור ולהפך- בהכרח שהאופי הבסיסי חייב להשתנות. תארי לך סייד קיק שהופך לגיבור מאן דאומר, או גיבור בעל השפעה שהופך לסיידקיק... זה עצמו שינוי באופי הבסיסי.
- שמירת אופיים הבסיסי של הדמויות.
יש את האופי הבסיסי כמו שמהללו גדל כיערן והיה לו אופי שלא השתנה גם כשהוא נהיה בן אבירים...ולגבי זה
כשאת הופכת סיידקיק לגיבור ולהפך- בהכרח שהאופי הבסיסי חייב להשתנות. תארי לך סייד קיק שהופך לגיבור מאן דאומר, או גיבור בעל השפעה שהופך לסיידקיק... זה עצמו שינוי באופי הבסיסי.
סיידקיק הוא לא אחד חסר אופי, ולא רק מסתפח. בקצרה, הוא חברו של הגיבור. כשלזה פנים נרחבות, כמובן. כמו: כפוף תחתיו, נמצא לידו מפאת נתוני החיים, חבר באמת וכולי.ולגבי זה
כשאת הופכת סיידקיק לגיבור ולהפך- בהכרח שהאופי הבסיסי חייב להשתנות. תארי לך סייד קיק שהופך לגיבור מאן דאומר, או גיבור בעל השפעה שהופך לסיידקיק... זה עצמו שינוי באופי הבסיסי.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: