חו"ל נסיעות לאומן ראש השנה תשפ"ה.

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

פרסום ראשון כאן! טיסות סדירות ישירות מהארץ לסוצ'אבה!​

 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

מכה קשה לאנ"ש הנוסעים מפולין!!!​

חברת הרכבות האוקראינית מודיעה כעת על קווים נוספים שיהיו זמינים לרכישה לתושבי אוקראינה בלבד, ביניהם מספר קווים שמשמשים את אנ"ש !​


 

גבריאל 2

משתמש חדש
שאלה?האם יש פהמישהו השכיר רכב במולדובה ונכנס איתו לאוקראינה שיכול לעזור?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
תודה רבה על העדכונים כאן

אולי תוכל על הדרך להסביר לאנ"ש הפשוטים מדוע איחוד ברסלב משתמש בשתי אתרים רשמיים במקביל?


 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חדשות ועדכונים אחרונים:






 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חדשות ועדכונים אחרונים:












 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
השתדלו והרבו תחינה: גזירת הוויזות שוב מרחפת!!!
הודעת המל"ל של אוקראינה:
המועצה לביטחון לאומי ולהגנה של אוקראינה שקלה את נושא הפיקוח על כניסת אזרחים זרים לאוקראינה


ביום שלישי, 13 באוגוסט, התקיימה ישיבה בין-מחלקתית במועצה לביטחון לאומי ולהגנה של אוקראינה בראשותו של אולכסנדר ליטביננקו, מזכיר המועצה לביטחון לאומי ולהגנה של אוקראינה, על מצב יישום החלטות הביטחון הלאומי. ומועצת ההגנה של אוקראינה, שמטרתה לחזק את השליטה על הכניסה והיציאה של זרים וחסרי אזרחות מאוקראינה, עמידתם בכללים נשארת בשטח אוקראינה.

במהלך הפגישה במטרה לחזק את בקרת הגבולות וההגירה, כמו גם את משטר המודיעין הנגדי בתקופת החוק הצבאי, הוצע להגדיר ולאשר את רשימת המדינות שיש להן משטר כניסה ללא ויזה עם אוקראינה, שאזרחיהן יידרשו להגיש הודעה אלקטרונית בהתאם לנוהל שנקבע על הכוונה להיכנס לאוקראינה.

משתתפי הפגישה ציינו כי סוגיית הצורך להתאים את החקיקה האוקראינית לחקיקה של האיחוד האירופי על ידי פיתוח והגשה ל-Verkhovna Rada של אוקראינה הצעת חוק להכנסת מערכת של הודעה אלקטרונית על הכוונה להיכנס לאוקראינה עבור אזרחים של מדינות שנהנות מהזכות לכניסה ללא ויזה לשטח הופכים חשובים של המדינה שלנו.

בפגישה דנו גם ביצירת מנגנון מניעה לאיסור כניסת זרים לאוקראינה ששהותם בשטח המדינה אינה רצויה מסיבות של אינטרסים של ביטחון לאומי.
 

סול נואר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
אנחנו מחפשים דחוף פרסום של חברה (התפרסם בפרוג) המוציאה נסיעה לאומן בתקופה זו,
תודה למסייעים.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כמה עדכונים מהימים האחרונים:












 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
מידע, חדשות ועדכונים שוטפים.:
> הממשלה "תפקיר" את הנוסעים לאומן לראש השנה תשפ"ה
>

עשרות אלפי החסידים הנוסעים לאומן בראש השנה לא צריכים את טובות הממשלה, אותה ממשלה שסייעה לסגור את אומן בקורונה, ולא הסתירה את יחסה לנוסעים לציונים הקדושים בתקופה האחרונה ובפרט בל"ג בעומר האחרון במירון ולאחמ"כ בציון שמואל הנביא.
אף אחד לא שכח את חסדי הרשויות המקומיות באיזור ציונו של הרשב"י במירון ביום ההילולא בל"ג בעומר... הרשויות המקומיות באוקראינה על אף המלחמה משרתים את חסידי ברסלב כראוי, לא רק שאינם מפלים מכות בעולים ומנסים למנוע מהם בכל דרך - חוקית ושאינה חוקית - את ההגעה, להיפך, בעיצומה של המלחמה הם גם טורחים למענם.

שוטרים אוקראינים רבים ממספר מחוזות מופקדים בכל שנה לשמור על הסדר באיזור התקבצות החסידים באומן, והם עושים את מלאכתם נאמנה, לא נרשמים עימותים בינם לבין הציבור הזר, והם לא סדין אדום בעיני הציבור, כי הציבור החרדי בעיניהם אינו סדין אדום.
כמה שוטרים ישראלים שמגיעים לאומן ומכסים את סמלי המשטרה בעת שהותם ברחוב לא מוסיפים מאומה לבטחון הציבור.

עסקני ברסלב ובראשם "איחוד ברסלב באומן" יחד עם רבני החסידות ואנשי המעש שבה בסיוע סוכני הנסיעות וגבאי הקהילות לוקחים על עצמם את האחריות, ומארגנים את כל הנצרך ל"קיבוץ", כך היה וכך ימשיך. את התערבות המשרדים הממשלתיים הישראלים אף אחד לא צריך!
המשרד למסורת ששנה שעברה ניסה "לנהל את הנסיעה" ללא שידע את שמות מעברי הגבול או איך לפנות לחסידים, לא הצליח לדבר עם הרשויות בהונגריה ופולין, ולאחר מחאת רבני ברסלב "לא התערב באומן ובאוקראינה" גם הוא אינו נחוץ לחסידים, שמסתדרים ב"ה יפה מאד לבד...

בבקשה, אל תתערבו ואל תפריעו, כבר הצהרתם בפומבי גם השנה שאינכם מעוניינים בעליית החסידים לאומן, אנו מתחננים "הפקירו" אותנו ואל תפריעו לנסיעה ולרבבות אלה ששום דבר לא ימנע מהם לצאת לדרך ולנסות, ובעז"ה גם יגיעו.

@נחמן העמקן כתב במידע, חדשות ועדכונים שוטפים:
> נ.ב. ואנו חסידי ברסלב נאמר "לא מדובשכם ולא מעוקצכם" מוטב שכך...

המידע באדיבות מרכז מידע 'אור בהירות הדרך'
מקור: https://uman.pw/topic/296/מידע-חדשות-ועדכונים-שוטפים/420
 

סוכנות נכספה

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
אנחנו מחפשים דחוף פרסום של חברה (התפרסם בפרוג) המוציאה נסיעה לאומן בתקופה זו,
תודה למסייעים.
אנחנו מבצעים נסיעה שבוע הבא לאוקראינה, אבל לא לאומן.
נותרו מקומות אחרונים.
053-414-8695
 

קבצים מצורפים

  • טיסה.pdf
    13.6 MB · צפיות: 11

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חדשות מובילות אחרונות:











 

איש בן פרצי

משתמש פעיל
1724915577611.png
 

אהרון יהודה

משתמש רשום
מכתב מרבי יואל רוטה בנוגע לנסיעה השנה:

בעזרת ה' יתברך - יום ה' פרשת תצוה, שובבי"ם, י"ג אדר א', שנת תשפ"ד לפרט קטן

לכבוד מיין טייערער ... נרו יאיר, מאנסי

א גרויסן יישר כח פארן זיין א שליח ציבור, זיך אזוי זארגן פאר אונז מיר זאלן האבן א גרינגע וועג צו פארן קיין אומאן, צו זיין ביים הייליגן רבי'ן ראש השנה הבא עלינו לטובה.
בנוגע וכו'; אוודאי איז מיר ענדערש צו פארן מיט א טשארטער פליגער גלייך קיין מאלדאווע, עס איז נישט גרינג די נסיעה, און אז מען קען זיך גרינגער מאכן, פארן גלייך פון אמעריקע קיין מאלדאווע – איז זיכער כדאי. לאז מיר וויסן אלע פלענער, ווייל אנשי שלומינו ווילן שוין קויפן טיקעטס. עס איז טאקע נאך פרי, מיר זענען אין חודש אדר, אבער די גאנצע יאר דרייט זיך ארום דעם רבינ'ס ראש השנה, אלע בענקען שוין און ווארטן שוין, און מען גרייט זיך צו זיין ביים רבי'ן ראש השנה.
הויב אן דיין טאג מיט התבודדות, און כאפ זיך ארויף צום ציון ביים הייליגן ריבניצער זכותו יגן עלינו, און בעט דיינע בקשות, מיט תפילה קען מען אלעס פועל'ן.

היכל הקודש ברסלב
BRESLEVCENTER.COM
וזאת תכנית הנסיעה שלהם:
https://breslevcenter.com/news/גרויסארטיגע-פלענער-טשארטער-קישינעוו-אויף-אומאן-ראש-השנה-תשפה
מחמת שבעוונותינו.
לא כולם גדלו בחיידר של רבינו
נשמח לתרגום...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה