תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

הדסההה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

נכון להבוקר:

11,000 חסידים כבר הגיעו לאומן​


11,000 צליינים חסידיים כבר הגיעו לאומן שבאזור צ'רקאסי.
כתב Ukrinform עודכן על כך על ידי ראש הממשל הצבאי של מחוז אומן, איהור מיקלשצ'וק.
- כבר הגיעו 11,000 חסידים. בסך הכל, אנו מצפים לעוד כ30,000 עולי רגל. הכל בסדר בעיר, אין חריג, אמר מיקלשצ'וק.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

נכון ליום חמישי בבוקר:

למעלה מ-20,000 חסידים כבר הגיעו לאומן כדי לחגוג את ראש השנה​


ויקטוריה קובל


חסידים ממשיכים להגיע לאומן לרגל חגיגות השנה החדשה, ראש השנה. השנה החדשה של ראש השנה תחל ב-15 בספטמבר בערב ותסתיים ב-17 בספטמבר 2023 בערב.

כמה חסידים כבר הגיעו לאומן​

לפי מידע רשמי, החל משעות הבוקר של ה-14 בספטמבר כבר הגיעו לאומן למעלה מ-22,000 חסידים מישראל כדי לחגוג את ראש השנה. כך דיווחה ל-UmanNews.City על ידי המנכ"לית של ארגון הצדקה "מרכז היסטורי ותרבותי של קרן הצדקה של העיר אומן" אירינה ריבניצקה. היא מציינת כי עולי רגל ממשיכים להגיע לעיר.
יותר מ-30,000 עולי רגל צפויים להגיע לאומן לראש השנה ב-2023.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו לאומן​

יחד עם משטרת אוקראינה, שוטרי משטרת ישראל נמצאים בתפקיד בשכונת העלייה לרגל מאז 13 בספטמבר. משרד החוץ הישראלי דיווח כי לבקשת נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, 20 שוטרים ישראלים יגיעו לאוקראינה במהלך חגיגת ראש השנה ב-2023.


o_1ha9bj6gs1m9jn6lu2v15d42b.jpg


o_1ha9bj6gt14401pbcsed12041bdk2c.jpg



שוטרים מישראל הגיעו לאומן צילום: משטרת מחוז צ'רקאסי

המרכז למאבק בדיסאינפורמציה מזהיר מפני מניפולציות עוינות​

במקביל, מדווח המרכז למאבק בדיסאינפורמציה כי רוסיה מכינה אליבי מידע בנוגע לפיגועי טרור אפשריים באומן במהלך חגיגת ראש השנה היהודי.
בהודעה נכתב כי מקורות אויב מפיצים מידע לפיו "משטר קייב" מתכנן על פי החשד לבצע פיגוע טרור באומן, שם יתכנסו עשרות אלפי עולי רגל חסידים ב-15 בספטמבר כדי לחגוג את ראש השנה.
אומן, CPS, ראש השנה
מחבר: CPD
" לפי תעמולה, לאחר מתקפת הטרור, נראה שהצד האוקראיני מתכנן להאשים את רוסיה ב"פשעים נגד האנושות".
המרכז למאבק בדיסאינפורמציה קורא לא להיכנע למניפולציות עוינות, להגיב לאותות אזהרה אוויריים, לשמור על כללי בטיחות ולסמוך רק על מקורות מידע מאומת"
, נמסר בהודעת שירות הביטחון המרכזי.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

איחור טבורץ על המצב באומן, שם נמשכת העלייה לרגל של ראש השנה​

שירות העיתונות של מינהל המדינה האזורי

בבוקר ה-14 בספטמבר כבר הגיעו לאומן כ-22,000 עולי רגל לראש השנה. בעיקר מישראל, ארה"ב ומספר מדינות באירופה. כך הודיע ראש ה-Cherkasy OVA Ihor Taburets בטלטון "Edyny Novyny".
כפי שציין, כיום המצב בעיר יציב ובשליטה.
- כוחות הביטחון וההגנה שלנו עובדים במצב מתוגבר, - הוסיף Ihor Taburets. - יחד עם שוטרי אכיפת החוק האוקראינים, שוטרי משטרת ישראל כבר נמצאים בתפקיד בשכונת העלייה לרגל.
בהזדמנות, קרא מושל האזור הן לתושבים המקומיים והן למבקרים להיות ערניים ככל האפשר, להגיב כראוי לאזעקות אוויר, לשמור על כללי הבטיחות ולא להיכנע למניפולציות עוינות.
- אתה ואני כבר יודעים איך רוסיה אוהבת לגדל זיופים כדי להצדיק את מעשיה הפליליים, להפחיד ולעורר, - ציין איחור טבורץ. - המתכון של אמצעי הנגד נשאר זהה: לשמור על קור רוח, לא להיכנס לפאניקה ולסמוך רק על מקורות מידע רשמיים.
כזכור, בין ה-11 ל-21 בספטמבר יש לאומן משטר כניסה/יציאה מיוחד, כמו גם תנועה ברחבי העיר.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית
*שידור חי מאומן - התיקון הכללי העולמי*

הצטרפו לתפילת רבים, מעמד התיקון הכללי העולמי, מחר יום שישי בשעה 12 בצהריים, ערב ראש השנה תשפ"ד.
רבבות יהודים מכל רחבי העולם מתאחדים באמירת עשרה פרקי תהלים ומתפללים על השנה הבאה, שתהיה טובה ומתוקה!

לשידור החי:

לסדר אמירת פרקי התהלים (טז, לב, מא, מב, נט, עז, צ, קה, קלז, קנ):
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לפי הקהילה היהודית המאוחדת של אוקראינה, מהבוקר של ה-15 בספטמבר, 32 אלף עולי רגל כבר הגיעו לאומן
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
חגיגת ראש השנה החלה באומן


בשעה 18:55 שעון קייב החלו החסידים, שהגיעו לאומן כדי לחגוג את ראש השנה היהודי, לחגוג את ראש השנה.

על מה התפללו הח'סילס באומן ב-15 בספטמבר​

ב-15 בספטמבר אחר הצהריים הצטרפו חסידי ברסלב באומן לתפילת השלום העולמית תיקון א- תפילה זו נפתחה והועברה לעולם על ידי הצדיק הגדול והקדוש רבי נחמן מברסלב, היא מורכבת מ-10 תהילים (ט"ז, ל"ב, 41, 42, 59, 77, 90, 105, 137. 150) של ספר "תילים" של דוד המלך, וזהו שורש הספר כולו.

כמה חסידים הגיעו לאומן​

אירינה ריבניצקה, מנכ"לית קרן הצדקה של המרכז ההיסטורי והתרבותי של העיר אומן, דיווחה כי החל מהבוקר של ה-15 בספטמבר כבר הגיעו לעירנו 32,000 עולי רגל, 10,000 מהם ביממה האחרונה. עם זאת, חסידים עדיין ממשיכים להגיע לאומן גם עכשיו. ככלל, היה צפוי שכ-30,000 עולי רגל יגיעו השנה לאומן כדי לחגוג את ראש השנה, ראש ממשלת ישראל כינה את המספר 50,000 חסידים.

איך מתחילה חגיגת ראש השנה​

ראש השנה מתחיל בהדלקת נרות. השנה זה ייעשה בשעה 18:55 לפי שעון קייב. לפני הדלקת הנר יש לתת צדק (בדרך כלל מתורגם מעברית כצדקה, למרות שהוא מבוסס על מילה שמשמעותה צדק, יושר), ולאחר מכן להדליק את הנר ממנו יודלקו הנרות לאחר צאת השבת ביום השני של היום. החג, ואומר את הברכה.
ובשעה 19:30 תתקיים התפילה הראשונה של שנת תשפ"ד.
לאחר התפילה תתקיים סעודה חגיגית.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הודעת המינהל הצבאי של צ'רקאס מהיום הראשון של ר"ה:

"העלייה לרגל עוברת ללא הפרות משמעותיות", - איחור טבורץ​

שירות העיתונות של מינהל המדינה האזורי


באומן נמשכות פעילות כתית לרגל חגיגות ראש השנה. הפרות משמעותיות של החוק והסדר אינן נרשמות כאן. איחור טבורץ, ראש OVA, דיווח על כך.
מטה משולב פועל 24 שעות ביממה בעיר. היא מורכבת מנציגי המשטרה הארצית, שירות החירום הממלכתי, המשמר הלאומי ושירותים נוספים.

- יחד עם ראשי יחידת הכוח הם תיאמו במקום בנושאים דחופים, - ציין ראש המרחב. - אמצעי האבטחה המונעים והמשופרים שלנו נותנים את התוצאה הרצויה: העלייה לרגל עוברת ללא הפרות משמעותיות. גם עובדי השירות עובדים קשה - אני מודה לרשויות העיר על התארגנות העבודה בכיוון זה.
יותר מ-35,000 עולי רגל הגיעו לאומן כדי לחגוג את ראש השנה. אמצעי אבטחה מיוחדים פועלים בעיר. בפרט, כניסה ויציאה מיוחדת, איסור מכירת משקאות אלכוהוליים ברובע העלייה לרגל וכן מכירה ושימוש בפירוטכניקה, חל עוצר.
376927283_298001919510745_7776579431726335836_n.jpg
378402820_298001806177423_7812035030660601961_n.jpg
376906686_298001846177419_4742474291807445997_n.jpg
378479528_298001532844117_4517174967928097157_n.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית
*יותר מ40.000 איש השתתפו בקיבוץ באומן*

איחוד ברסלב באומן מסכמים בסיפוק: יותר מ40.000 איש השתתפו בקיבוץ באומן בימי ראש השנה שהתקיים על הצד הטוב ביותר

 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה