תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

א.ד.ל

משתמש רשום
צהרים טובים
בקשר לקניית כרטיסים לרכבות באוקראינה
אפשרי לקנות מול התכתבות ישירה מולם
שולחים להם דרכונים הם שולחים צילום מסך לבחירת מקומות ואז הם שולחים קישור לתשלום (עובר גם כרטיס ישראלי).
המכירה מתחילה 20 ימים לפני הנסיעה.
בהצלחה לכולם
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צהרים טובים
בקשר לקניית כרטיסים לרכבות באוקראינה
אפשרי לקנות מול התכתבות ישירה מולם
שולחים להם דרכונים הם שולחים צילום מסך לבחירת מקומות ואז הם שולחים קישור לתשלום (עובר גם כרטיס ישראלי).
המכירה מתחילה 20 ימים לפני הנסיעה.
בהצלחה לכולם
נסית בעצמך?
לי הם לא מגיבים
וגם אם הם מגיבים זה אחרי כמה שבועות
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ארגון "כנפי נשרים"
עוזר ומסייע לכל מי שעדיין לא היה באומן
בהשתתפות של $300 לכרטיס טיסה
לפרטים: 0537670011
kn989989 @ gmail.com
כמו כן הארגון זקוק לתרומות נוספות
ניתן לפנות בדרכים הנ"ל

המספר פל' שהובא כאן נחסם משום מה ב"ועדת הרבנים"
כעת עומדים מולם לפתוח אותו
בינתיים ניתן לפנות בכתובת האימייל או להתקשר מטלפון נייח
המספר כעת נפתח בועדת הרבנים
מצווה לפרסם!
בינתיים מוגבל ל600 נרשמים ראשונים
בארגון מקווים להוסיף עוד בהמשך
 
נערך לאחרונה ב:

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
המנכ"ל של אחת מחברות הלואו קוסט החזקות ביותר Ryanair - מייקל או'לירי הגיע לבירת אוקראינה.
תמונות של פגישת ההנהלה הבכירה של קבוצת Ryanair פורסמו בעמוד הפייסבוק של שדה התעופה בוריספיל.
"נציגי נמל התעופה בוריספיל נפגשים עם ההנהלה הבכירה של Ryanair - מנכ"ל קבוצת Ryanair, מייקל או'לירי, מנכ"ל DAC Ryanair - אדי ווילסון והמנהל המסחרי של Ryanair DAC, ג'ייסון מקגינס.
את חברת התעופה האירופית הגדולה ביותר, Ryanair, פוגש שדה התעופה הגדול ביותר של אוקראינה על מסילת הרכבת הראשית!", נכתב בהודעה.
מייקל או'לירי הצהיר שחברת התעופה שלו תחזור לאוקראינה בהקדם האפשרי לאחר שרשויות התעופה יכירו שזה בטוח לעשות זאת .
במהלך הביקור, נדונה השותפות בין Ryanair לנמל התעופה בהרחבה בנוגע לתוכנית האסטרטגית המוצהרת של חברת התעופה לחידוש מהיר של התעבורה הבינלאומית בשוק האוקראיני, לאחר שאוקראינה תנצח ו-EASA תאשר את בטיחות הטיסות בשמי אוקראינה.

כמו כן, חברת התעופה מתכננת שיתוף פעולה הדוק עם ממשלת אוקראינה על מנת לתמוך בהתאוששות שוק התחבורה האווירית ברמת המדינה כולה, ובכך לתרום לשיקום התעשייה והכלכלה. חברת Ryanair מתכוונת למשוך כספים משמעותיים לאוקראינה ולהוביל את התאוששות שוק התחבורה האווירית האוקראינית על ידי השקעה של כ-3 מיליארד דולר והצבת עד 30 מטוסי בואינג מקס חדשים ב-3 שדות תעופה מרכזיים באוקראינה - בקייב, לבוב ואודסה. Ryanair מתכננת לפתוח 75 קווים מאירופה לאוקראינה בתוך שמונה שבועות לאחר הכרזת המרחב האווירי בטוח.


בפרט, זה מתייחס לפתיחת המכירות:
600 טיסות שבועיות במבצע (ל-110,000 מושבים);
50 יעדים מקייב, 20 מהם בבירת מדינות האיחוד האירופי;
25 יעדים מלביב ואודסה.
וכל זה ב-5 ימים לאחר ההכרה בבטיחות הטיסות באוקראינה על ידי הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה (EASA), כמו גם "עלויות תחרותיות" (הנחות משדות תעופה ו-Ukraeroruh). טיסות ל-75 יעדים יהיו מבצעיות במלואן בתוך כ-8 שבועות לאחר הכרזת המרחב האווירי בטוח.

בשקופית מוזכרות גם 3 טיסות פנים יומיות בין קייב ללבוב. הדבר יתאפשר לאחר שאוקראינה תשלב את כל דרישות החקיקה של האיחוד האירופי במסגרת הסכם "השמיים הפתוחים".

ב-12 חודשי פעילות, Ryanair מתכננת להציע 5 מיליון כרטיסים לטיסות לואו קוסט מ/אל אוקראינה ובתוכה!

ההודעה לעיתונות של נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל מזכירה גם את התוכניות של Ryanair להוביל את התאוששות שוק התחבורה האווירית האוקראינית על ידי השקעה של כ-3 מיליארד דולר והצבת עד 30 מטוסי בואינג מקס חדשים ב-3 שדות התעופה המרכזיים של אוקראינה - בקייב, לבוב ואודסה. .
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

וזו היא ההודעה שמפרסם משרד התשתיות האוקראיני:

Ryanair הכריזה על תוכנית השקעות גדולה להתאוששות תעשיית התעופה האוקראינית​


מנכ"ל Ryanair, מייקל או'לירי, הציג את תוכנית ההשקעות העיקרית להתאוששות תעשיית התעופה האוקראינית בהיקף של 3 מיליארד דולר. הדבר נדון במהלך פגישה עם צוות משרד השיקום בראשות סגן ראש הממשלה לשיקום - השר לפיתוח קהילתי, שטחים ותשתיות אולכסנדר קוברקוב.

361951695_661488026019382_2323955413600545124_n.jpg


"שמירה על התאמה של תשתית התעופה ועל כישורי כוח האדם נותרה מפתח עבורנו בתנאי המלחמה. במקביל, יתאפשר חידוש הטיסות ברגע שהמצב הביטחוני יאפשר זאת. עם זאת, אנחנו כבר עובדים על פתרונות ותוכניות השקעה שיאפשרו לנו להעלות את המטוסים במהירות. אני אסיר תודה על ההנהגה בהתאוששות תעשיית התעופה שלנו, על ההצעות וההחלטות הספציפיות של Ryanair, שותפה נאמנה של אוקראינה", אמר אולכסנדר קוברקוב.

תוכנית ההשקעה כוללת ביסוס של עד 30 מטוסי בואינג 737 MAX חדשים בשווי של יותר מ-3 מיליארד דולר ב-3 שדות תעופה מרכזיים באוקראינה. בדרך זו, אזרחי אוקראינה יוכלו לקבל גישה למחירים הנמוכים ביותר של כרטיסי טיסה באירופה.

התוכנית גם קובעת את החזרת חברת התעופה לאוקראינה בתעריפים נמוכים תוך 8 שבועות לאחר שחזור המרחב האווירי. זה יאפשר לבצע 600 טיסות מדי שבוע מנמלי התעופה המרכזיים של אוקראינה.



"ריאנאיר הייתה חברת התעופה השנייה בגודלה באוקראינה לפני הפלישה הרוסית הבלתי חוקית בפברואר 2022. ברגע שהפלישה הזו תודחה בהצלחה והשמיים מעל אוקראינה ייפתחו שוב, Ryanair תחזור לאוקראינה, ותחבר את שדות התעופה הראשיים של אוקראינה עם למעלה מ-20 בירות של האיחוד האירופי, ואנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם ממשלת אוקראינה כדי לבנות מחדש את התעופה, התעשייה והכלכלה של אוקראינה, מייקל או'. לירי, מנכ"ל קבוצת Ryanair, הדגיש

בנוסף, Ryanair תרצה לפתוח טיסות פנים יומיות בין קייב, לבוב ואודסה ברגע ששדות התעופה הללו יוכלו לשרת אותם.

בסך הכל, במהלך 12 החודשים הראשונים לאחר החזרה, Ryanair מוכנה להציע יותר מ-5 מיליון מושבים לאוקראינה וממנה ובתוך המדינה.

362224905_661486596019525_4293317338873825902_n.jpg
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

הפעילות של מעבר הגבול סקולני (מולדובה - רומניה) שודרגה!


שבעה מסלולי בקרה, שנבנו ביציאה מרפובליקה של מולדובה, פועלים החל מהיום, 20 ביולי 2023.

בהקשר זה, הנהלת משמר הגבול יחד עם סגן ראש הסוכנות האירופית FRONTEX השתתפו בביקור ניטור של תהליך השיקום של נקודת מעבר הגבול סקולני, שבוצע על ידי נשיאת הרפובליקה של מולדובה מאיה סנדו וה- נציגי משלחת האיחוד האירופי ברפובליקה של מולדובה, משרד האוצר, צוות הפרויקט של שירות המכס ורשות המכס הרומנית ואורחים נוספים.
"אני מודה לאיחוד האירופי על התמיכה הכספית שניתנה בשיקום יעד התשתית החשוב הזה. מדינה עם שאיפות אירופיות פירושה גם עמדות מכס אירופאיות, בהן מתייחסים לאזרחים בכבוד, ולעובדי שירות המכס ומשמר הגבול יש תנאי עבודה טובים", אמר הנשיא.
באופן דומה, הנשיאה מאיה סנדו הדגישה כי שיפור התשתית הלאומית הוא בראש סדר העדיפויות: "במדינה שלנו חייבות להיות עמדות מכס, כבישים, גשרים ומסילות ברזל מודרניות. יש לנו כבר את התוצאות הראשונות. נמשיך להשקיע בתשתיות של המדינה, כי דרך החיים האירופית פירושה גם תשתית אירופאית".

-
שנה חלפה מאז התחלת היישום של פרויקט RMCO, הממומן על ידי האיחוד האירופי ובמימון משותף על ידי ממשלת הרפובליקה של מולדובה וממשלת רומניה, השיקום והמודרניזציה של נקודת מעבר הגבול סקולני , שבמהלכן בוצעו מספר עבודות. ביציאה מהארץ נבנו ביתנים וחופות, שבעה מסלולי בקרה חדשים, כל קטע הכביש נבנה בבטון, נבנה פלטפורמת סריקה וחומת מגן לסורק הנייד, מערכת אספקת הגז נבנתה בצורה נוזלית, רשתות אספקת המים והביוב החיצוניות, ומערכת התאורה החיצונית. כמו כן, בוצעו עבודות בכיוון הכניסה לארץ כגון: עבודות עפר, הוכנו טרומיים של כל אלמנטי המתכת הנחוצים לביתנים ולחופות, נבנה תא הבדיקה המעמיק וקיר המגן עבור הסורק הנייד. בשלב הראשון הושלמו העבודות לכיוון היציאה מהארץ ולשלב השני - כיוון הכניסה, המועד האחרון נקבע לדצמבר 2023.

הדבר מהווה בשורה לטסים מיאסי או מבוקרשט וחוצים דרך מולדובה, שבדרכם לאוקראינה עוברים את מעבר הגבול הזה, וכזכור בשנה החולפת נרשמו בגבול זה עומסים רבים. נקווה שבעקבות שדרוג זה, שוב אותם עומסים לא יחזרו על עצמם.
1689865296948.jpeg
[/SPO
1689865318377.jpeg
ILER]
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
למי שמתכננן להזמין הרבה כרטיסים לרכבת
שימו לב האוקראינים חוסמים חשבונות חשודים

Ukrzaliznytsia חוסמת במערכות שלה "משווקים" שקונים כרטיסים באופן מאסיבי למכירה חוזרת. אנו מסבירים מה לעשות אם פתאום החשבון שלך נחסם⬇️

ℹ️אפליקציית הנייד של Ukrzaliznytsia הושקה לנוחות הזמנת נסיעות בודדות - לעצמך, למשפחתך, למספר חברים. האפליקציה היא ערוץ הכרטוס הפופולרי ביותר ויש לה למעלה ממיליון משתמשים פעילים. 98% מהם קונים לא יותר מ-5 כרטיסים בשבוע.

עם זאת, משתמשים בודדים מבצעים הזמנות בכמות גדולה, לפעמים עבור 500+ כרטיסים. במקביל, מתבצעות כל הזמן הזמנות לנוסעים שונים. כדי להימנע מניסיונות למכור כרטיסים מחדש (והכרזות כאלה ניתן למצוא בפלטפורמות מקוונות שונות), UZ משנה את התהליכים שלה כדי להקל על לקוחות בתום לב לקנות כרטיסים ולמנוע את פעילותם של "ספקולנטים של כרטיסים".

בפרט, הפעילות החריגה של חשבונות בודדים מנותחת כל הזמן, ואם הם משמשים לא להזמנת נסיעות בודדות, אלא לרכישה המונית של כרטיסים עבור שמות שונים, חשבונות כאלה עשויים להיות מושעים.

אנו מבהירים את הפרטים⤵️

❔אילו חשבונות ניתן לחסום:
משתמשים שמנפיקים כל הזמן כרטיסים לא עבור עצמם, אלא עבור נוסעים שונים (עבור 10 או יותר במהלך השבוע). כזכור, על פי תקנון הסעות נוסעים, אם יש צורך בהסדרת קבוצה של 10+ אנשים, נסיעות כאלו מסודרות כהזמנות קבוצתיות (ראו להלן - גם עבורן נוצר טופס מקוון נוח).
פעילות חריגה בהחזרת כרטיסים וקניית כרטיסים לשמות אחרים של אותם מושבים יכולה להיות גם סיבה לחסימה (זו טקטיקה של "משווקים" שבוחרים מושבים ברגע שהם יוצאים למכירה, ואז מחפשים קונים).

❔ מה לעשות אם אני חסום:
בצע הזמנה קבוצתית לפי הכלל והשתמש באפליקציה לטיולים משלך עם משפחה וחברים. אם עדיין ישנה שגיאה, התקשר אלינו למספר 0 800 503 111, אנחנו נפתור אותה במהירות.

❔ אבל היכן לבצע הזמנות קבוצתיות:
על המשאב שנוצר במיוחד https://services.uz.gov.ua/

❔ האם Ukrzaliznytsia תקל על העבודה של מחלקות נסיעות של חברות גדולות, מפעילי נסיעות וארגונים אחרים שאינם מוכרים כרטיסים מחדש, אלא מנפיקים כרטיסים רבים עבור שמות שונים:
זה יהיה! אנחנו כבר עובדים על אימות זהות המשתמש דרך Diya ושוקלים לסיים חשבונות בודדים ללקוחות עסקיים.

❔האם Ukrzaliznytsia תמשיך במאבק נגד "קניית כרטיסים" בעתיד:
בְּהֶחלֵט! בנוסף להשעיית חשבונות עם פעילות חריגה, UZ תמשיך לשנות תהליכים ולהוסיף כלים מקוונים כדי להגביר את זמינות הכרטיסים לנוסעים בתום לב ולהגביל את עצם ההזדמנויות למכור כרטיסים מחדש.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
צהרים טובים
בקשר לקניית כרטיסים לרכבות באוקראינה
אפשרי לקנות מול התכתבות ישירה מולם
שולחים להם דרכונים הם שולחים צילום מסך לבחירת מקומות ואז הם שולחים קישור לתשלום (עובר גם כרטיס ישראלי).
המכירה מתחילה 20 ימים לפני הנסיעה.
בהצלחה לכולם
לאיפה שולחים דרכונים?
מה הפרטים?
ניסיתם את זה כבר?
תודה.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
i n f o @ k i y a v i a . c o m
המכירה לבינלאומי 20 יום לפני הנסיעה
אני קניתי השנה ככה ושלחתי גם לחברים שקנו כך.
הם שולחים כרטיסים בדיוק כמו ששנה שעברה היה כשקנו לבד
אני התכתבתי באנגלית
מה זה שונה מקניה באתר שלהם?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אין הבדל
רק לקניה באתר אין אפשרות מהארץ כי זה חסום
כמה כרטיסים הם נותנים לקנות בקישור אחרי ההתכתבות במייל
אפשר יותר מ4?
(אחרת אפשר לקנות אצל הרבה סוכנים אלא אם כן אתה מדבר מפולין)

האתר שלהם לא חסום רק האתר הרשמי חסום
https://kiyavia.com/en
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!

בית שמש • יום תפילה העולמי של אנ"ש בער"ח אב​

%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%A9-%E2%80%A2-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%AA%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%A0%D7%A9-%D7%91%D7%A2%D7%A8%D7%97-%D7%90%D7%91-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92-%E2%80%A2-%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%9C%D7%91-%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%A1-41.jpg

חדשות ברסלב • מאות רבות מאנ"ש בעיר בית שמש התאספו לעצרת התפילה העולמית למען קיום הקיבוץ הקדוש בראשות חשובי אנ"ש | גלריה נרחבת.

השבוע ביום שני אור לכ"ט תמוז, ערב ראש חודש מנחם אב התקיימה בעיר בית שמש המעטירה, עצרת תפילה וזעקה למען קיים הקיבוץ הקדוש באומן בהשתתפות כלל אנשי שלומינו דרי העיר, ובראשות הרבנים גדולי משפעי אנ"ש שליט"א.

כזכור בשבוע האחרון פורסמה קריאת הרבנים גדולי זקני אנ"ש שליט"א "להתכנס כאיש אחד בלב אחד ולקיים עצרות תפילה בכל ריכוזי אנ"ש די בכל אתר ואתר, בערב ראש-חודש מנחם אב… ונזכה אף בשתא הדין לעלות ולהשתטח על ציון קודש גורלנו לחיים ולשלום בימי ראש השנה הבעל"ט", ואכן קיימו אנ"ש למעלה מ- 50 נקודות של עצרות תפילה מרכזיים ברחבי העולם.

ובכן בעיר בית שמש המעטירה התקיימה העצרת באולמי 'פארהאנד' המפורסמים הממוקמים בטבורה של העיר, בהשתתפות מאות רבות מאנשי שלומינו היקרים זקנים עם נערים שהתאספו מכל עשרות בתי הכנסיות ומכלל ישיבות של אנ"ש שבעיר, ובראשות הרבנים גדולי משפעי אנ"ש שליט"א.

במהלך המעמד נשאו דברים הרה"ח ר' יעקב נתן אנשין שליט"א, והרה"ח ר' שמואל ברוך פילמר שליט"א, לפני התיבה עבר החזן הנודע הרה"ח רבי שרגא לוי שליט"א שהרטיט את כלל הציבור בקולו הנעים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה