תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דווח כאן בעבר
אבל הודגש ויודגש שוב
מדובר בטיוטת והצעת חוק שעדיין לא התקבלה בפרלמנט האוקראיני
אנו עוקבים כל העת אחר הנושא
ונדווח ברגע שיהיו שינויים
כעת אני רואה שזה דווח לפני כמה שעות כאן:

כל הנכנסים לאוקראינה יחויבו בביטוח המכסה פגיעות מלחמה​

החל מהתקופה הקרובה ידרשו כל הנכנסים לאוקראינה לעשות פוליסת ביטוח המכסה פגיעות בעקבות המלחמה. בהסבר לחוק נאמר: כי "זרים רבים באוקראינה כרגע אינם מוגנים מפני נזקים העלולות להתרחש עקב תוקפנות מזוינת של רוסיה"​

יענקי פרבר | חדשות בעולם16.7.2023 | 17:38
pltal.png



a73ebfa6ec8d9bd60519.jpg
הרס רב ליד אומן מטיל רוסי | צילום: כוחות כיבוי אש אוקראינה
בימים אלו הוגשה בפרלמנט האוקראיני הצעת חוק הדורשת מהנכנסים למדינה שאינם אזרחי אוקראינה, לבטח את עצמם בפוליסת ביטוח אוקראינית המכסה שלל נזקים ופגיעות שעלולים להיגרם בעקבות המלחמה, החוק ידרוש מהבאים לאומן לראש השנה לעשות ביטוח שיכסה ח"ו פציעות.
נכון להיום, תיירים זרים וחסרי אזרחות הורשו להיכנס לאוקראינה כאשר ברשותם: דרכון זר בתוקף, מסמך המאשר את מטרת הביקור באוקראינה, עדות למספיק כסף לכל תקופת השהות באוקראינה. על פי טיוטת החוק החדש יידרשו הנכנסים להוסיף לרשימת המסמכים הנדרשים למעבר הגבול, פוליסת ביטוח, שאמורה לכסות סיכונים אפשריים הקשורים למלחמה.
פוליסת הביטוח חייבת להיות מונפקת לכל תקופת השהות באוקראינה ועליה לכסות: עלויות טיפול רפואי (במקרה של ביקור עצמאי במוסד רפואי וכן בשעת חירום). ביטוח מסיכונים הקשורים לחומריי נפץ (כולל כאלה הקשורים להתקפות טילים על ערים). כיסוי סיכונים אחרים הקשורים למלחמה ופעולות טרור. בהסבר לחוק נאמר: כי "זרים רבים באוקראינה כרגע אינם מוגנים מפני נזקים העלולות להתרחש עקב תוקפנות מזוינת של רוסיה".
"אוקראינה כולה סובלת באופן קבוע מהתקפות טילים ומתקיפות מל"טים. ומרכיבי הנפץ של כלי הנשק האלה יכולים להוות איום גם לאחר שהייה ארוכה מתחת לאדמה או במים. לכן אין כיום מקומות בטוחים לחלוטין ברחבי אוקראינה, כי רוסיה תוקפת לא רק מתקנים צבאיים אלא גם תשתיות אזרחיות. ולמרבה הצער, אוקראינה היא כיום המדינה הממוקשת ביותר בעולם" כך ע"פ הנכתב בחוק המוצע.
"לפיכך, ביטוח המכסה סיכונים צבאיים אמור להפחית את העומס על תקציבי המדינה והמקומיים לטיפול רפואי בזרים ולהבטיח את ביטחונם של אזרחים זרים במהלך החוק הצבאי" – כך ע"פ ההסבר בחוק.
נציין כי למרות שככל הנראה ייאכף החוק המוצע באופן גורף, כפי שנהגו באוקראינה בתקופת משבר ה'קורונה', למרות זאת, לא כל התקנות הנהוגות עד כה באופן רשמי באוקראינה נאכפות, ונצטרך להמתין ולראות כיצד האוקראינים אוכפים את החוק המדובר.
שלומי אלישע סמנכ"ל הצלה אוקראינה: "צריך להבין שפוליסת ביטוח רפואי זה דבר חשוב ומציל חיים, בפרט במדינות אלו אנו כל שנה מבהירים על הנושא הזה לאור מצבים רפואיים שאנו נחשפים אליהם, וזה דבר שבזמן אמת מציל ואנו מברכים על ההחלטה זו ומתפללים לסיומה של המלחמה ומייחלים שהשלום והשקט ישררו שוב כאן באוקראינה".
בחדרי חרדים
אבל מדובר בציטוט מילה במילה מברסלב נייעס לפני כשבועיים
ומאז (לפחות לכל הידוע לי) לא היתה התקדמות בחוק
 

א.ד.ל

משתמש רשום
ערב טוב
באיזה תחנה אני צריך לרדת ברכבת מפשמישל לאוקראינה אם אני רוצה להגיע למזבוז?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הרה"ח ר' שמעון שפירא בראיון מיוחד לר' נתן בורשטיין ב"מערכת ברסלב"
קורא לכלל אנ"ש ליסוע רק בצ'רטרים המיוחדים שנקיים ושמורים בתכלית הקדושה
כשיש בהם שלושה מעלות:
* טיסות עם גברים בלבד
* בלי מכשירים טמאים
* ללא דיילות
בנוסף בטיסות אלו ניתנת אפשרות למעלה נוספת
* מעבר נקי בטרמינל VIP (בתוספת כמאה שקל)
 
נערך לאחרונה ב:

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!


בכך בעצם מחזק את חתנו ר' יחיאל גלינסקי- "אעופה" שמארגן את אותם הצ'רטרים.


כדאי למחוק שורה זו.
.
כמובן שנסיעה בצ'רטר עדיפה עשרת מונים מבחינת קדושה ושמירת עיניים.
אבל גם בנסיעה שלא בצ'רטר חובה לשמור על העינים ולדאוג שיהיה המצב הנח ביותר לשמור על העינים.
נסיעה בקבוצות גדולות למשל וישיבה ביחד בטיסה משפיעה הרבה על זה.
בחירת מטוס וכלי תחבורה ללא מסכים.
ועוד ועוד.
 

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
טיסות זולות במחירים טובים לשבוע בערך יש למישהו?
 

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל בקייב חתם על מזכר הבנות עם יונדאי הנדסה ובנייה:

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בוורשה, בין אולקסי דוברבסקי, מנכ"ל נמל התעופה הבינלאומי בוריספיל, ומנכ"ל יונדאי הנדסה ובנייה ואישים נוספים בחברה, בנוכחות שר התחבורה של דרום קוריאה, במסגרת הפגישה נחתם מזכר ההבנות. המסמך מספק שותפות ושיתוף פעולה בין שני הצדדים על מנת לשקם ולפתח את תשתית התעופה של אוקראינה

המזכר נחתם במסרת משא ומתן של ועידת אוקראינה להתאוששות 2023 ) שהתקיימה בלונדון בין התאריכים 21-22 ביוני. במהלך הפגישה נציגי יונדאי E&C גילו עניין רב בהשקעת כספיהם וניסיונם הטכנולוגי ביישום פרויקטי תשתית לשיקום אוקראינה, בפרט בבנייה מחדש של תשתיות תעופה.

"אנו עדים ומעריכים את המאמצים של שותפים בינלאומיים לעזור לאוקראינה להיבנות מחדש לאחר המלחמה. הוועידה בלונדון אישרה את אטרקטיביות ההשקעה של אוקראינה, שכן העולם כולו בטוח בניצחון שלנו, ולאחר מכן יהיה צורך לעשות את המקסימום כדי שהמדינה שלנו תהפוך לרמת המדינות המובילות באירופה ובעולם. אנו שמחים לחתום על מזכר עם יונדאי E&C, אשר פותח הזדמנויות חדשות לפיתוח ושדרוג התעופה האזרחית, שיתוף הפעולה הזה יחזק למעשה את הפיתוח והבנייה מחדש לא רק של שדה התעופה בוריספיל, אלא גם את כל תעשיית התעופה האוקראינית", אמר אולקסי דוברבסקי, מנכ"ל נמל התעופה בוריספיל.

במהלך עריכת המזכר, נציגי שני הצדדים הביעו את ביטחונם המשותף ששיתוף הפעולה הזה יהווה דוגמא לשותפות מוצלחת בין אוקראינה לקוריאה. הם גם הביעו תקווה כי חידוש תשתית שדה התעופה בוריספיל יהווה צעד חשוב בפיתוח תחום התעופה האוקראיני ויקדם צמיחה כלכלית של אוקראינה.

"לאור מיקומה הגיאוגרפי של אוקראינה, יש לה נתיבי אוויר חשובים מבחינה אסטרטגית ופוטנציאל משמעותי לפיתוח תחום התעופה. יונדאי E&C רואה הזדמנות לנצל את הפוטנציאל הזה ולקדם את פיתוח תעשיית התעופה של אוקראינה. אוקראינה הפגינה חוסן ואומץ מדהימים בהתגברות על הניסויים ואנו גאים להיות חלק מתהליך הבנייה מחדש הזה. אנו משקיעים את המשאבים, הידע והאנרגיה שלנו כדי לתרום לפיתוח התשתיות ולתמוך בצמיחה הכלכלית של אוקראינה", הבטיח Yun Yong Zhong, המנהל הכללי של יונדאי הנדסה ובנייה (Hyundai E&C).

כעת, השקעות זרות לשיפור הביטחון והתשתיות של מגזר התעופה היא שלב חשוב בתוכנית השיקום האוקראיני כולו. החותמים על המזכר זיהו צרכים הדדיים ותחומי שיתוף פעולה בפרויקטים באוקראינה והסכימו לבחון אפשרות של שיתוף פעולה בתחום הבנייה מחדש והפיתוח של תעשיית התעופה של אוקראינה.

יונדאי E&C ידועה בפרויקטי ההשקעה הגדולים שלה בשיקום ופיתוח שדות תעופה בינלאומיים. לחברה ניסיון רב בבנייה ומודרניזציה של תשתיות שדות תעופה תוך שימוש במערכות בקרה ואבטחה חכמות.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

לקראת ראש השנה באומן: ההחלטות שהתקבלו – והפנייה החריגה של פרוש​

בפגישה של שר ירושלים ומסורת ישראל עם מנכ"ל משרד החוץ סוכם כי המשרד ינחה את שגרירי ישראל בפולין, מולדובה, הונגריה ורומניה, לפנות לשלטונות המקומיים בבקשה לתגבר את מעברי הגבול לאוקראינה בימים שלפני ראש השנה

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, סיכם עם מנכ"ל משרד החוץ, רונן לוי, כי משרד החוץ ינחה את שגרירי ישראל בפולין, מולדובה, הונגריה ורומניה, לפנות לשלטונות המקומיים בבקשה לתגבר את מעברי הגבול לאוקראינה בימים שלפני ראש השנה.
כבר לפני חודשיים פנה השר פרוש לשר החוץ, אלי כהן, וראש המטה לביטחון לאומי (המל"ל), צחי הנגבי, בבקשה בנושא וקיים שורה של פגישות ושיחות עם הגורמים הרלוונטיים, בהם השר כהן, מנכ"ל משרדו, אנשי המל"ל, רשות שדות התעופה ועוד. בפגישות השתתפו ראש מטה השר, שימי אלבום, ויו"ר מזכירות חסידי ברסלב, נחמן בן שעיה.
במכתב כותב השר פרוש כי "כידוע, מאז פרצה המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, נחסמה האפשרות להגיע בטיסה ישירה לאוקראינה, ולכן נאלצים החסידים לטוס לשדות תעופה במדינות שכנות, ומשם להמשיך דרך היבשה לעבר העיר אומן שבאוקראינה".
"לדברי מארגני הנסיעות, בשנה שעברה היו קשיים ועיכובים רבים במעברי הגבול בין המדינות והתנועה התנהלה בעצלתיים. לכן, לקראת ראש השנה תשפ"ד, הם מבקשים לפנות לשלטונות המקומיים במדינות הסמוכות לאוקראינה בבקשה לתגבר את מעברי הגבול בימים לפני ראש השנה, על מנת שהחסידים לא ייאלצו לעמוד שעות ארוכות בביקורת הדרכונים בכניסות מפולין, מולדובה ורומניה".
"מאחר שמי שנמצא בקשר עם השלטונות המקומיים הם שגרירי ישראל באותן מדינות, הם אמורים לקבל הנחייה ממטה משרד החוץ בארץ לפנות למקומיים בבקשה לתגבר את המעברים לקראת ראש השנה תשפ"ד, ובכך לאפשר מעבר מהיר ויעיל של החסידים בין המדינות".
"אודה לך מאד על מתן הנחייה לשגרירי ישראל בפולין, מולדובה ורומניה, לפנות לשלטונות המקומיים בבקשה לתגבר את מעברי הגבול לאוקראינה בימים שלפני ראש השנה תשפ"ד, לרווחת אלפי החסידים המבקשים לקיים את תפילות החג בעיר אומן", לשון המכתב.
כאמור, במשרד החוץ נענו לבקשת השר פרוש וסיכמו בפגישה עמו על מאמץ לשיפור השירות לציבור החסידים הנוסעים לשהות בקבר רבי נחמן מברסלב זיע"א שבאומן בראש השנה ויגיע למדינה דרך מעברי הגבול בהיעדר טיסות.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

ח"כ אליהו רביבו ליעקב גרודקה ב'אחת בצהריים': "שר החוץ אלי כהן עושה לילות כימים להבטחת שלומם של חסידי ברסלב שעולים לאומן בראש השנה"​

בעוד קצת יותר מחודשיים, יטוסו רבבות אל אומן שבאוקראינה לחגוג שם את ראש השנה ולהתפלל על קבר של רבי נחמן מאומן.
ח”כ אליהו רביבו פתח את שיחתו עם יעקב גרודקה ב’אחת בצוהריים’, בשירה סוחפת ‘אומן ראש השנה’ וסיפר: “האירוח הראשון של שר החוץ אלי כהן אצלי בבית היה בהילולה של רבי נחמן מאומן והוא עושה לילות כימים להבטחת שלומם של חסידי ברסלב שעולים לאומן בראש השנה”.
בל נשכח כי אנו בעיצומה של מלחמה בין מעצמות, רוסיה ואוקראינה והטיסות לשם לא פשוטות. בהקשר זה אמר רביבו: “המל”ל ומשהב”ט מעורבים במתווה העלייה לאומן לראש השנה”.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ח"כ אליהו רביבו (הליכוד):
"נקראתי אל הדגל וכשהרבי קורא לי אני מתייצב מיד"
"אני שליח של רבינו בכנסת ישראל"

ח"כ רביבו שרואה את עצמו כמקורב לרבינו ואף השתתף 18 שנה בקיבוץ באומן בראש השנה והיה אף רשם בסוכניות הנסיעות "דרך צדיקים" ו"רביבוס" מתראיין הערב, נביא כמה נקודות מדבריו:

* אני מבקש להודות לשר החוץ אלי כהן שלקח את הענין ברצינות עם כל צוות משרדו וגם לשר מאיר פרוש שפועלים בענין

* אנחנו פועלים: לפתוח נתיבי תחבורה שיקלו על הנוסעים

- ליצור שיח מול המדינות הגובלות באוקראינה

- לפעול לטיסות ישירות של חברות זרות ללבוב עוד השנה

- להשיב את הנציגות הקונסולרית בקייב ולתת גם שירות באומן

* אני משוכנע שהתחיתות הדיפלומטית בין ישראל לאוקראינה לא תשפיע על הנסיעה לאומן

בסופו של דבר הם רוצים את התיירות זה מסייע לכלכלה

* אנחנו נצא בקרוב עם שר החוץ לפגישות באוקראינה ומולדובה

* התגובה של המל"ל שונה משנה שעברה שביקש למנוע ולצמצם את הנסיעה להפיך השנה הם פועלים באופן נמרץ ויצירתי לאפשר את הנסיעה

* אני מניח שנחצה את רף ה15000 נוסעים השנה ואף יותר מכך
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הרב פנחס זלצמן רבה של מולדובה:
אנחנו פועלים בכמה מישורים. בנמל התעופה בקישינב שיהיו אנשי קשר דוברי עברית ברחבי הטרמינל. כמו גם בגבולות אנחנו פועלים להכנסת תוכנה שתזרז את המעבר. בנוסף לצוות שיעבוד לסנכרון המצב ולוויסות חכם של הנוסעים בגבולות השונים
יש לנו השפעה גדולה מאוד במולדובה חצי משוק התעופה המולדובי נמצא בידיים יהודיות. יש לנו קשר רחב עם דפלומטים רבים במולדובה שפועלים בענין. אנחנו נקיים גם בהמשך סדרת פגישות עם גורמים שונים. בנוסף גם להצבת שירותים ומוקדי חלוקת אוכל ושתיה.
מדובר על בערך 11,300 איש מהארץ שינחתו כאן ובסה"כ מכל העולם על כ15,000 איש
הקהילה היהודית כאן תהפוך את העולם בטרמינל ובגבולות שהכל יעבור במהירות ובשלום ללא הפרעה.
 

א.ד.ל

משתמש רשום
ערב טוב
האם יש למישהו מספר טלפון שעונים בו.
להולינס במעזבוז אני רוצה לעצור שם ללילה לפני ראש השנה
ולא מצליח ליצור קשר במספרים הרגילים שלהם

תודה רבה
 

תוכן ותמיכה

משתמש צעיר
D I G I T A L
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

באבוד רשעים בינה • אתגר 112

לוח מודעות

למעלה