תח"צ תחבורת מודיעין עילית - חברת קווים

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
מצב
הנושא נעול.
D

Deleted member 107321

אורח
אווו...
מזמן אמרתי שכל מי שמטפל בנושא תחבורה ציבורית חייב ליסוע לפחות פעמיים בשבוע לעבודה בתח"צ
וכל אחד שמתכנן מסלולי קויים חייב ליסוע בקו שהוא מתכנן עשרים פעמים לפני שהוא מחליט על המסלול.
כרגע- התחבורה במצב של ניתוק מוחלט מהשטח!!
אני מציע על הדרך...
שכל כותב בפרוג יחויב לקרוא את הודעתו 20 פעמים.
נשמע הגיוני?
 

מלי לוין

משתמש פעיל
צריך שיתוף פעולה של כל הנוסעים והנפגעים
כי במחילה, יש לי עוד כמה עיסוקים בחיים חוץ מללהתלונן על חברת קווים
אז אם כל אחד יעשה את זה פעמיים בשבוע לפחות תהיה תועלת
ולתלונה בודדת אין שום אפקט.

לצערי בשבוע האחרון- כל יום היה על מה להתלונן
לכן בדיוק אני חושבת שכדאי לפתוח אשכול שיקרא:
מתלוננים על קוים
כל אחד שפתח תלונה יכתוב על מה ולמה, יוסיף מסמכים-אם מתחשק לו ויעדכן הלאה.
זה יתן לאנשים כח ופידבק.
אני רק מדמינת לעצמי את ההודעה הבאה:

הרווחתי X ש"ח בתביעה קטנה על____________ נגד חברת קוים.
לא צריך יותר מחודש-חודשיים בשביל שהיא תתחיל להתאפס על עצמה.
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים

אפרת אייזן

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
UX UI
אוטומציה עסקית
בלת''ק
מה שאני יודעת זה שחברת קווים אמורה לעזוב את מודיעין עילית בפסח.
ולכן לא מעניין אותם שום דבר ואין עם מי לדבר......
והחברה שתבוא אחר כך לא בטוח תהיה יותר טובה, כי זה לא רק הבעיה של קווים זה הבעיה של העיר בעצמה....
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מה שאני יודעת זה שחברת קווים אמורה לעזוב את מודיעין עילית בפסח.
אין לזה שום מקור!!
לא פורסם שום מכרז ולא פורסם שום תאריך תפוגה למכרז הקודם
כבר אמרו שהם יוצאים בשבועות ואחרי החגים וכו'
 

אפרת אייזן

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
UX UI
אוטומציה עסקית
מה זה משנה?
בכל מצב אין עם מי לדבר.....
 

אסתריקה הלר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אגב אני יודעת שזה לא קשור בכלל לנושא
אבל למה בין כל הפירסומים של חברות התחבורה הם לא מנסים להעלות את המודעות הציבור לזה שכשאוטובוס עוצר בתחנה- קודם יורדים ואחר כך עולים?

אני ממש לא מבינה איך ילדים ואפילו מבוגרים פשוט נדחפים אל הדלתות, דוחפים כאילו הציעו להם אוכל בשואה וממהרים לעלות בלי לתת לאיש הזדמנות לרדת, נוצר פקק דחוס ואנשים לא יכולים לרדת בלי להידחף ודקות ארוכות מתבזבזות בתחנה

זה ממש נורא

ולדעתי עם כמה מודעות במקומונים הם יכלו לשפר בטירוף את החווית הנסיעה באוטובוסים מהבחינה הזאת
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
(הבעיה היא תכלס שאין חברה טובה יותר:()
אצלנו בדרום יש את דן בדרום והם ממש טובים ! אין כזה דבר פספוס תחנה ! נהגים נחמדים, לא שאני יושב לפטפט איתם אבל לא נתקלתי אף פעם שנהג צעק בגסות על נוסע ! מעלה נוסעים גם כשהאוטובוס די מלא (בעירוני)
ולא שהם היו כך מהתחלה, כשהם נכנסו - היה המון בעיות ! כל מה שכתוב כאן באשכול.
פספוסי שעות בכמויות, דילוג על תחנות, ושלחו למשרד התחבורה ים של תלונות עד שהיה אפילו דיבורים שמשרד התחבורה אמר להם שאם תוך תקופה קצרה הם לא מטפלים בכל הבעיות, משרד התחבורה פותח את המכרז מחדש והם יצטרכו לצאת מהדרום !
ובאמת הם פתרו את הבעיות שהיו להם תוך כמה זמן (לא הרבה) והיום תענוג לנסוע איתם ! הרבה נסיעות כמעט לכל יעד בדרום. כמה אוטובוסים לבאר שבע אחד מהיר (שלא עוצר בתחנות בין הערים אלא רק בתוך עיר המוצא והיעד, שמקצר את הדרך מאד), אחד מאסף (שעוצר כל תחנה)
הפתרון כמו שאמרו להתלונן ולהתלונן ולהתלונן !!
לנו היה אחד שהשקיע בזה רבות מאד ! הניח טפסים בכל הבתי כנסיות למילוי, פרסם מספר טלפון שבו אפשר להקליט הודעה עם כל הפרטים הנדרשים לפתיחת תלונה (וכנראה הוא הקשיב לכל ההודעות וכתב את התלונות בטופס של משרד התחבורה ואסף את כל הטפסים ושלח להם בפקס)
אם יהיה לכם במודיעין עילית אחד כזה שיתמסר לזה לשליחת מאות ואלפי תלונות למשרד התחבורה ולהכניס למודעות של כל הציבור בכל מקום אפשרי מספר לשליחת תלונה ולהקלטת הודעה - יקרה השינוי !
בידכם הדבר !
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אצלנו בדרום יש את דן בדרום והם ממש טובים ! אין כזה דבר פספוס תחנה ! נהגים נחמדים, לא שאני יושב לפטפט איתם אבל לא נתקלתי אף פעם שנהג צעק בגסות על נוסע ! מעלה נוסעים גם כשהאוטובוס די מלא (בעירוני)
ולא שהם היו כך מהתחלה, כשהם נכנסו - היה המון בעיות ! כל מה שכתוב כאן באשכול.
פספוסי שעות בכמויות, דילוג על תחנות, ושלחו למשרד התחבורה ים של תלונות עד שהיה אפילו דיבורים שמשרד התחבורה אמר להם שאם תוך תקופה קצרה הם לא מטפלים בכל הבעיות, משרד התחבורה פותח את המכרז מחדש והם יצטרכו לצאת מהדרום !
ובאמת הם פתרו את הבעיות שהיו להם תוך כמה זמן (לא הרבה) והיום תענוג לנסוע איתם ! הרבה נסיעות כמעט לכל יעד בדרום. כמה אוטובוסים לבאר שבע אחד מהיר (שלא עוצר בתחנות בין הערים אלא רק בתוך עיר המוצא והיעד, שמקצר את הדרך מאד), אחד מאסף (שעוצר כל תחנה)
הפתרון כמו שאמרו להתלונן ולהתלונן ולהתלונן !!
לנו היה אחד שהשקיע בזה רבות מאד ! הניח טפסים בכל הבתי כנסיות למילוי, פרסם מספר טלפון שבו אפשר להקליט הודעה עם כל הפרטים הנדרשים לפתיחת תלונה (וכנראה הוא הקשיב לכל ההודעות וכתב את התלונות בטופס של משרד התחבורה ואסף את כל הטפסים ושלח להם בפקס)
אם יהיה לכם במודיעין עילית אחד כזה שיתמסר לזה לשליחת מאות ואלפי תלונות למשרד התחבורה ולהכניס למודעות של כל הציבור בכל מקום אפשרי מספר לשליחת תלונה ולהקלטת הודעה - יקרה השינוי !
בידכם הדבר !
מה שהיה בדן בדרום זה לא היה מזלזול בנוסעים אלא מזה שזה היה חברה שלא היתה מספיק מאורגנת לכזה סדר גודל של נסיעות באמת אחרי שהם התאפסו על עצמם הם אחד החברות הטובות והנעימות שיש...
אגב, @ברוך ר מה קורה עכשיו עם גלים? הם גם בהתחלה פספסו קווים בכמויות עכשיו הם יותר טובים?
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
מה שהיה בדן בדרום זה לא היה מזלזול בנוסעים אלא מזה שזה היה חברה שלא היתה מספיק מאורגנת לכזה סדר גודל של נסיעות באמת אחרי שהם התאפסו על עצמם הם אחד החברות הטובות והנעימות שיש...
נכון, צודק. וזה לא שהם לא התארגנו, אלא היה סיכום עם חברת אגד תעבורה שכל הנהגים שלה בדרום יעברו לדן בדרום,
ומה שקרה שאגד תעבורה הבריזה להם או שחזרה בה מהסיכום ודן בדרום נתקעו עם חוסר גדול בנהגים
לגבי גלים, אני לא יוצא לי לנסוע איתם הרבה אבל בינתיים לא נתקלתי בדילוגי תחנות או שעות
רק חבל שמשרד התחבורה לא הסכים לדן בדרום להשתתף במכרז - היה הרבה יותר מוצלח אם הם היו זוכים מאשר גלים
 

sem

משתמש פעיל
אין לזה שום מקור!!
לא פורסם שום מכרז ולא פורסם שום תאריך תפוגה למכרז הקודם
כבר אמרו שהם יוצאים בשבועות ואחרי החגים וכו'

הם עוזבים את האלעד

אבל לא נראה לי שיש מה לשמוח כי הזכיין החדש הוא מטרופולין
 

avim10

משתמש מקצוען
בלת"ק חלקי -
הבעיה בתלונות למשרד התחבורה - שהם לא יעשו כלום ללא סוג של הליך שיפוטי משמעתי שבו המתלונן חייב לבוא להעיד!
לפני תקופה די ארוכה כבר, גם אני הרגשתי שהוגדשה הסאה, ופשוט ריכזתי מקרים שקרו לי באותה תקופה, והגשתי תלונות למשרד התחבורה.
יום אחד מתקשר אלי פקיד עייף בשעה שלא ממש יכולתי לדבר, ושאל אם אני רוצה לבוא להעיד, אמרתי שאני מאד רוצה ואני רק צריך לבדוק את הנגישות בתח"צ למקום העדות ולפי זה לקבוע שעה, ואינני יכול לדבר כעת ונא לחזור אלי בצהרים, ההוא היה נשמע חסר סבלנות, ואמר לי יש תח"צ למקום, אתה רוצה לבוא? עניתי : אני לא יכול כרגע לקבוע אתך אבל רוצה לבוא, בבקשה תחזור אלי בצהרים (ביקשתי להתקשר אליהם - "אי אפשר להתקשר אלינו"), "טוב, בסדר".
בפועל לא חזרו אלי, לאחר כמה שבועות אני מקבל מכתב שהתלונה נסגרה. ללא נימוקים.
1666822155208.png

לא התעצלתי וביקשתי לברר מדוע התלונה נסגרה, קיבלתי מכתב שהתלונה נסגרה בעקבות סירובי לבוא להעיד.
(רציתי לצרף צילום, לא מוצא את המכתב השני)
כאן, אודה, כבר התייאשתי.
מאידך, תלונות ספציפיות על נהגים (דילוגי אוטובוסים ואיחורים הם תלונות נגד החברה, כאן תלונה לחברה לא תעזור, מקסימום תקבל פיצוי של 20 ש"ח להטענה ברב-קו) אפשר ורצוי להפנות גם לחברה, כי נהג שמתקבלת עליו תלונה שנראית אמיתית ומשמעותית, מוזמן לבירור, ואם זה כמה תלונות נראה לי שהוא גם נקנס, ואמנם בגלל המצב שאין להם נהגים חליפיים הם לא יכולים למתוח את החבל מול הנהגים, וצריכים להזהר איתם, אבל בכל זאת גם הנהג מפנים את זה, ואם הוא יודע שבסבירות גבוהה או ממוצעת הוא יקבל תלונה כשהוא יסגור דלת בפנים של נוסע/ת שמבקש לעלות לתחנה, ידלג על תחנות כשאנשים בתוך האוטובוס רואים שיש מקום, וכדו', הוא יחשוב פעמיים אם לעשות את זה.
מייל לתלונות בחברת קוים: pniyot#kavim-t.co.il
וכמובן, מי שיש לו את הכח והמרץ ללכת להעיד במשרד התחבורה (ההליך מתקיים בירושלים, באזור משרדי הממשלה), או לתבוע בתביעות קטנות, אדרבה...
 

איש עברי

משתמש מקצוען
כל כך הרבה אנשים סובלים בגלל התחבורה, וכבר נכתבו כאן אשכולות רבים ע"ז. והמצב רק הולך ומחריף.
מה יהיה תכלס'.
 

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
שכל כותב בפרוג יחויב לקרוא את הודעתו 20 פעמים.
לא יזיק
לגופו של עניין היה קו בין תפרח לב"ב בשם 490 (ובמילים ארבע מאות טיפשים) שניכר במי שתכנן את הקו שלא הכיר את נתיבות וצרכיה
 

מלי לוין

משתמש פעיל
בלת"ק חלקי -
הבעיה בתלונות למשרד התחבורה - שהם לא יעשו כלום ללא סוג של הליך שיפוטי משמעתי שבו המתלונן חייב לבוא להעיד!
לפני תקופה די ארוכה כבר, גם אני הרגשתי שהוגדשה הסאה, ופשוט ריכזתי מקרים שקרו לי באותה תקופה, והגשתי תלונות למשרד התחבורה.
יום אחד מתקשר אלי פקיד עייף בשעה שלא ממש יכולתי לדבר, ושאל אם אני רוצה לבוא להעיד, אמרתי שאני מאד רוצה ואני רק צריך לבדוק את הנגישות בתח"צ למקום העדות ולפי זה לקבוע שעה, ואינני יכול לדבר כעת ונא לחזור אלי בצהרים, ההוא היה נשמע חסר סבלנות, ואמר לי יש תח"צ למקום, אתה רוצה לבוא? עניתי : אני לא יכול כרגע לקבוע אתך אבל רוצה לבוא, בבקשה תחזור אלי בצהרים (ביקשתי להתקשר אליהם - "אי אפשר להתקשר אלינו"), "טוב, בסדר".
בפועל לא חזרו אלי, לאחר כמה שבועות אני מקבל מכתב שהתלונה נסגרה. ללא נימוקים.
צפה בקובץ המצורף 1230579
לא התעצלתי וביקשתי לברר מדוע התלונה נסגרה, קיבלתי מכתב שהתלונה נסגרה בעקבות סירובי לבוא להעיד.
(רציתי לצרף צילום, לא מוצא את המכתב השני)
כאן, אודה, כבר התייאשתי.
מאידך, תלונות ספציפיות על נהגים (דילוגי אוטובוסים ואיחורים הם תלונות נגד החברה, כאן תלונה לחברה לא תעזור, מקסימום תקבל פיצוי של 20 ש"ח להטענה ברב-קו) אפשר ורצוי להפנות גם לחברה, כי נהג שמתקבלת עליו תלונה שנראית אמיתית ומשמעותית, מוזמן לבירור, ואם זה כמה תלונות נראה לי שהוא גם נקנס, ואמנם בגלל המצב שאין להם נהגים חליפיים הם לא יכולים למתוח את החבל מול הנהגים, וצריכים להזהר איתם, אבל בכל זאת גם הנהג מפנים את זה, ואם הוא יודע שבסבירות גבוהה או ממוצעת הוא יקבל תלונה כשהוא יסגור דלת בפנים של נוסע/ת שמבקש לעלות לתחנה, ידלג על תחנות כשאנשים בתוך האוטובוס רואים שיש מקום, וכדו', הוא יחשוב פעמיים אם לעשות את זה.
מייל לתלונות בחברת קוים: pniyot#kavim-t.co.il
וכמובן, מי שיש לו את הכח והמרץ ללכת להעיד במשרד התחבורה (ההליך מתקיים בירושלים, באזור משרדי הממשלה), או לתבוע בתביעות קטנות, אדרבה...
פתח פניה במשרד מבקר המדינה בנידון.
זה לא יתכן שפקיד סוגר סתם כך פניה!

וזה באמת מתיש שזה המאבק שצריכים לנהל...
אבל-שווה להשקיע בזה
 

מדונה

משתמש רשום
גם אני מצטרף להנ"ל תכלס בסוף בסוף זה אחריןת של ראש עיר
ובמודיעין עילית לראש עיר אין שום אחריוןת מלבד יחצנות לטהרות
וזה הסיבה שאנחנו סובלים הכי הרבה [גם באלעד וביתר סובלים אבל פחות מכאן]
צריך לעבוד מעכשיו אצל העסקונה החרדית להחליף אותו בצורה יפה ואם לא לא להצביע בקלפי שגם אם
יזכה זה באפס אחוזי תמיכה!!!!!!!!!!
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אגב גם בביתר הבעיה אותו דבר
הנהגים של קןןים מדלגים על תחנות כמה שמתחשק להם, עוקפים רחובות כשאפשר
כרגע אין שיפור! חיכיתי בחול המועד עם סבתא שלי בביתר לאוטובוס לירושלים- היא אישה מבוגרת, חיכתה 20 דקות והאוטובוס עבר לה מול הפרצוף כאילו כלום!
 

לעבדך

משתמש צעיר
האם יש מישהו שניסה להגיש תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות,
שמעתי שמועה שזה עובד, מחפש מידע איך עושים את זה ובאיזה עילה ניתן להגיש תביעה, האם סתם דילוג של אוטבוס מצדיק תביעה בגין עגמ"נ או משהו אחר,
אם אכן יש למישהו נסיון או מידע שיכתוב כאן אולי יהיו מי שיעשו את זה כדי להועיל לציבור
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה