שיתוף נמאס לי שנמאס לי

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מעשה שהיה יכול להיות:
הלכתי פעם לרופא אף אוזן גרון,
אני: כואב לי הגרון.
הרופא לוקח צבת וצובט אותי חזק בגרוני.
שאלתי אותו למה הוא עושה לי את זה?
הוא אמר שזה הצפה של הכאב!


תגידו חברים-
כמה פעמים יוצא לכם לאחרונה לקבל דרישות מלקוחות
המודעה ממש יפה ומושכת, אבל---
חסר כאן הצפה של הכאבים...


הם עברו סדנת שיווק ל'עצמאיים שרוצים יותר' מטעם מרכז 'עצמאות לעצמאיים',
ושם סיפרו להם את הסודות הגדולים כיצד לייצר פרסום עם 'הנעה' 'לפעולה'.

דבר ראשון צריך לדבר ללב של הלקוח:
תציפו לו כאבים,
ורצוי כמה שיותר חזק,
שיצבוט לו חזק עד שהוא יגיד דיייי! אתה צובט חזק קח כבר ממני ת'כסף,
העיקר תעזוב אותי.

ואז זה מגיע במייל-
נמאס לך להיות נגרר?
כואב לך לראות את השכן מאושר?
הילד שלך מעצבן אותך?
אשתך מחרפנת אותך?
הילדים עושים לך חור בראש?
נמאס לך עם הבלאגן בבית?
אין לך כח לראות כבר את הילד חוזר כל יום הביתה עם פתק?
הצפורן חודרת לך עמוק עמוק?
נמאס לך?
כואב לך?
קשה לך?

יש לך חרדות?

מה אומרים?
האם נשמע לכם?
או שאפשר לצבוט עם חיוך,
לרמוז בעדינות,
לתזכר,
בלי כל המסביב?

אני רק שאלה?
 

נדב י.

משתמש פעיל
מה אומרים?
האם נשמע לכם?
או שאפשר לצבוט עם חיוך,
לרמוז בעדינות,
לתזכר,
בלי כל המסביב?
אין חכם כבעל הנסיון... המאמן יודע טוב מאד על מה הוא מדבר
אם לא הצליח להציל את עצמו אז לפחות יציל אחרים
לא פלא שהוא מוצף (בכאבים) [בפניות...]
זו השפה
ותכלס... זה עובד.
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
אין חכם כבעל הנסיון... המאמן יודע טוב מאד על מה הוא מדבר
אם לא הצליח להציל את עצמו אז לפחות יציל אחרים
לא פלא שהוא מוצף (בכאבים) [בפניות...]
זו השפה
ותכלס... זה עובד.
לדעתי זה טרנד. כל פעם מתלהבים ממישהו אחר. זה לא איזה מקצועניות או משהו.
ולו משום שאין שיטה אחת שטובה בפרסום וזהו לכל החיים.

אחרת לא היה צריך אותנו. הפסיכולוגיים יהיו הקופירייטרים
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני אומרת שיש 2 אופציות:
להציף את הכאב
לגעת באושר- לתאר מה יהיה בעתיד.

בפרוספקט אני עושה את שניהם.
מציפה את הכאב, מתארת את הטוב עם המוצר שלי, מביאה הבטחה פרסומית,
ומוכיחה למה רק המוצר/השרות שלי יספק להם את העניין.

במודעה צריך לבחור את הפן שהכי יגע.
בדכ הצפת כאב הכי נוגעת. אנשים לא אוהבים שכואב להם.
ואושר- יש הרבה שעוד לפני האושר צריכים דברים בסיסיים.
אפילו כשאני מפרסמת בית מלון, אני יכולה לבחור לגעת בכאב.
ובדכ זה גם יותר יקלע.
לכן יש מצב שהלקוחות צודקים. (ככתוב..)

אבל אנחנו נכוון אותם לנקודת הבידול בכאב.
כי אי אפשר כל הזמן לבדוק אם הציפורן לוחצת,
אלא צריך לשנות תקליט שיבינו למה דווקא המשחה שלי תקל על הציפורן..

משהו שלא עשיתי בעבר, ואחכ קלטתי כמה זה נותן ללקוחות ולי-
זה שאני לא מעבירה להם את החומר לאישור לבד.
אלא נותנת כמה משפטי הסבר קודם במיליפ פשוטות ומובנות שלי (ולא יומרניות:)).
למשל:
המוצר: ---
נדרש: ----
הסבר: המוצר שלנו עונה על הצורך של -- ולכן קהל היעד הוא מי שצורך ---.
קהל היעד הזה בד"כ חי בערים חרדיות, נוהג לקנות ב-- ולכן אוהב -- וצריך ---
מה שהכי ידבר אליו זה---
לכן נקטתי בהבטחה פרסומית כזו שתסביר להם שזה מה שהם צריכים,
והמוצר איקס יתאים להם ביותר.
(אם זה פרוספקט- לפעמים אני מסוגלת גם להסביר את שלבי השכנוע שנתתי).

כשהלקוח מבין את הלוגיקה שנקטתי בה והאסטרטגיה, אז קודם כל הוא מבין את המהלך,
ודבר שני- הוא גם יכול להתווכח איתי..
הוא יכול להגיד לי: את נתת פה משפט בהתאם להנחה שקהל היעד הוא איקס,
אבל בעצם, אני לא רוצה את קהל היעד הזה, ומעדיף קהל יעד ש--

ואז ברור גם לי לאן הוא חותר, (כי תכלס הוא עובד מול הלקוחות ומכיר אותם יותר ממני),
אני יכולה להסכים איתו וללכת לכיוון שלו,
ויכולה גם להסביר למה לא כדאי לו ללכת לשם, אם אני רואה שהוא נכשל עד היום כי התעקש על הכיוון הלא נכון.

מאז שאני עושה את זה, הלקוח הרבה יותר בעניין, ויותר נח.
 

הי אני אפרת

משתמש סופר מקצוען
זו השפה
ותכלס... זה עובד.
חוץ ממי שמסנן את הבוץ הזה
פליז. דברו עם חיוך
כמה הרבה יותר נעים לפתוח מייל שבשורת הנושא שלו: את תיהי גאה בילד שלך!
היחסים שלך עם השכן הולכים להיות מעולים!
כמה פחות לצפות בפרסומות שכואבות לנו
דעתי: )
 

Beeing

באזזז וליווי שיווקי לבעלות עסקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תציפו לו כאבים,
ורצוי כמה שיותר חזק,
למשל:

1646329779848.png


בעיני זו תאונת פגע וברח.
אם למשל היו כותבים:
'אחרי אימון במכון שלנו,
האוטובוס כבר לא יברח לך.'

זה היה מתקבל על הלב של ה'דבות'.
וגם היה מניע לפעולה.

שילוב מנצח של השגת עונג ובריחה מכאב.
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

מורן בכר

משתמש חדש
וואי כמה דם זרם בנהר הזה חחחח
יש כאלה שמאמינים שבעיקר רגש שלילי מוכר ויש לזה הוכחות אני לא אומרת שלא אבל בהחלט אפשר לעורר עיניין גם עם סנטימנט חיובי או גבולי שלא בועט בבטן הרכה מסכימה איתך ב100%
 

נדב י.

משתמש פעיל
חוץ ממי שמסנן את הבוץ הזה
יחידים ממש

כשפונים אל ההמון אז זו השפה וזה מה שמלמדים בתעשיות השיווק
כמו שהרוב לא עשירים ככה הרוב לא חכמים

אבל אכן
לדעתי
כשמדברים בשפה רגועה ומיושבת זה משדר חוזק יציבות בטחון ושלא לדבר על מכובדות וכו'
אבל מה לעשות שאף אחד לא רוצה לשמוע לי ולשכמותי
ככה זה כשהמאכערים שולטים בשוק האינסטינקט והפראיירים מממנים...
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
למשל:

צפה בקובץ המצורף 1077992

בעיני זו תאונת פגע וברח.
אם למשל היו כותבים:
'אחרי אימון במכון שלנו,
האוטובוס כבר לא יברח לך.'

זה היה מתקבל על הלב של ה'דבות'.
וגם היה מניע לפעולה.

שילוב מנצח של השגת עונג ובריחה מכאב.
הם הלכו על השלילי, אבל תכלס זה תופס את העין,
למרות שזה מעליב..
מה שמפריע לי זה שאין להם בידול פה.
אלא אכ זה קמפיין שמשותף לפרסומת נניח בטלויזיה,
ואז כאן הם תופסים את העין, ובטלויזיה הם עושים את הבידול למה דווקא אצלם.
ואז זה יכול מאד ללכת.

כי יש מצב שאם הייתי רואה כזו פרסומת, אחרי שהתפדחתי לרוץ לאוטובוס בכובד מתנשף,
זה היה מציף לי את הרצון שלי לרזות.
אבל בגלל שהם העליבו אותי, הייתי הולכת למישהו אחר.
להציף- הם כן הציפו ונגעו בנקודה.
 

גביע האש

משתמש מקצוען
מבחינת אנשי הפרסום- המטרה היא שהלקוח יפעל
מה גורם לפעולה?>> הנעה
איך מניעים?>> באמצעות רגש
ע כ ש י ו
יש לנו כמה רגשות מרכזיים

עצב, שמחה, פחד


נדמיין שלכל רגש יש מין "סולם" של "חוזק"- רמה

נניח, ברמה 70 של פחד זה גורם לנו לעשות מעשה
או רמה 90 של שמחה וכו'

אולי לא תאהבו את מה שאני אומרת (זה בסדר גם אני לא אוהבת, תרגישו בנוח)
אבל-
טכנית קל לנו להגיע לרמה גבוהה יותר של פחד ועצב מאשר שמחה...


מה זה אומר?

נניח אירוע שמחה ברמה 60 יגרום לנו להרגיש שמחה לשעה- שעתיים ,בעוד גירוי עצב באותה רמה ( 60) יגרום לנו ליום שכולו (!!) גרוע

אז טכנית קל לנו להגיע להנעה מהר יותר מרגשות של עצב ופחד מאשר משמחה


מקווה שהובנתי....


במאמר מוסגר- לא מצדיקה מכל וכל את הניצול ברגשותינו, אבל תבינו שלשמחה ואושר צריך גירויים הרבה יותר חזקים ולמי יש כח לעבוד קשה היום...???
שוב- לא מצדיקה, כי אולי יש בזה מימד מסויים של ניצול ,אבל לוגית- זה הגיוני.....
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
טכנית קל לנו להגיע לרמה גבוהה יותר של פחד ועצב מאשר שמחה...

שוב- לא מצדיקה, כי אולי יש בזה מימד מסויים של ניצול ,אבל לוגית- זה הגיוני.....
נכון.
אבל---

מטבע הדברים לאדם יש חסם מסויים ברמה כזאת או אחרת כשמישהו מנסה למכור לו משהו, (קרי - פרסומת),
וכשבאים אליו מזווית חיובית שלא לומר חיוכית, נוצר מעקף בלי שהוא שם לב שחודר ישירות את השריון הנ"ל,
ההתנגדות יורדת עשרות מונים.

אז יכול להיות שהצלחת לעורר את הרגש אבל לא לשבור את ההתנגדות.

חבורת ברד"ק כמשל (וכל מה שסאטירה בכלל)
אין שימוש בבדיחות, אלא פשוט השתקפות מראה חייכנית (ומעט קיצונית) לכל מיני סטטוס קוו ציבוריים,
מישהו פעם כיבה את המחשב באמצע מערכון?
ואם יעמוד דרשן ויצעק את אותם כאבים בקול ניחר מעומק הלב - כמה יקשיבו? כמה ישארו עד הסוף?
הכל עניין של הגשה.

שוב, לא מדבר על ה'הנעה לפעולה' אלא על הכיבוי והמחסום האוטומטי למה שמעורר בי 'כאב' ועוד ב'צורה כואבת'.

אם כיבית את 'ההנאה' של הצרכן ויותר מכך לא כיבית את 'ההתנגדות האוטומטית' ברגע שהוא פגש בך,
למה לי כל ההנעה?

אני עדיין רק שאלה...
 
נערך לאחרונה ב:

גביע האש

משתמש מקצוען
נכון.
אבל---

מטבע הדברים לאדם יש חסם מסויים ברמה כזאת או אחרת כשמישהו מנסה למכור לו משהו, (קרי - פרסומת),
נכון,
כל עוד הלקוח מזהה שמנסים למכור לו - הוא נחסם ואז כל העניין "הולך לאיבוד"
אבל ,
מה שקורה בהרבה מן המקרים הוא שהרגש מוצף , הלקוח הרבה פעמים פשוט לא קולט שזו שיטת מכירה(כלומר בתת מודע הוא יודע אבל מה שמציף אותו כרגע זה הרגש)
הוא פשוט פועל באינסטינקט (זה מה שנקרא להכות בברזל בעודו חם, ייתכן שכבר מחר בבוקר הוא לא יהיה תחת הרישום החזק של הרגש ואז כבר לא יתרום....)
אני מקווה שעכשיו אתה לא>> רק שאלה...;)
 

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
- מעתיקה לפה תגובה בנושא שכתבתי פעם ב"חכמת נשים":

שיטת הצפת הכאבים
פעם זו הייתה שיטה מקובלת וכיום היא הולכת ויוצאת.

איפה זה לא עובד?
כשאני קוראת על הכאבים שלי, הם מתעוררים שוב.
וכשאני קוראת פרסומת וכואב לי -
החברה המפרסמת נתפסת אצלי בתודעה כמשהו שמעורר כאב.
וגם אם בסוף אני אלך אל החנות ההיא ואפילו אקנה את המוצר,
החברה ניתפסה בעיניי כמשהו לא חיובי בתת מודע
ואני אשתדל לא לקרוא פרסומות שלה בעתיד.

אם אנשים קונים את המוצר, למה זה לא טוב לעסק?
אם מטרת העסק היא למכור עכשיו,
את ליין המוצרים הזה,
לתת את מכת המכירות ולהיעלם בתהום הנשיה, זו שיטה מעולה!
אבל אם העסק בהקמה או בהתרחבות
או עם חזון להישאר "על המפה" לעוד שנים רבות,
הוא צריך ליצור עם הקהל שלו אינטראקציה כמה שיותר חיובית ומושכת.
כי גם כשאנשים לא קונים הרגע,
הפרסומת נכנסת להם לתת מודע
ואם הם משתכנעים שהפתרון הטוב נמצא אצלכם, הם יבואו אליכם בעתיד.
אם הם מאמינים שהמיחושים הרעים נמצאים אצלכם, הם ישתדלו לא להתקרב.

סיכום בקצרה:
1. פירסום זה לא גרפיקה. פירסום זה פסיכולוגיה.
2. לטווח קצר הצפת כאב זה עובד. לבניית מותג לטווח ארוך - ממש, אבל ממש - לא!

אז מה עושים?
מדברים בפרסומת על הפתרון לכאב.

במקום:
יש לכם נזלת? מצוננים? אף של ליצן? גרון דוקר כמו קקטוס? - יש לנו סירופ בדיוק בשבילכם!
נכתוב:
חורף בריא, חזק ומאושר - סירופ לצינון שיאפשר לכם לשמוח כל החורף.
בינינו, איזה סירופ נתפס לכם כיותר מושך לקניה?

עוד דוגמא (סתם כי אני אוהבת דוגמאות):
במקום:
מיואשת? סובלת? חנוקה מהחיים? מרגישה שאין תקווה? לא מעריכים אותך?
מכון פנטזיה יוציא אותך מחושך לאור ויפתור לך את כל הבעיות בשני מפגשים בשבוע!

נכתוב:
חולמת להיות משוחררת, שמחה, להתמלא בתקווה, לקבל הערכה כמו שמגיע לך?
במכון פנטזיה תגשימי את החלום בשני מפגשים לשבוע!

בינינו, על איזו פנטזיה הייתן מפנטזות בלילות?

- - -

עד כאן המאמר שכתבתי.
נראה לי שעל חלק מהנקודות כבר דיברו מעליי,
אבל עשיתי קצת סדר.
 

החכמה צודקת

משתמש מקצוען
- מעתיקה לפה תגובה בנושא שכתבתי פעם ב"חכמת נשים":

שיטת הצפת הכאבים
פעם זו הייתה שיטה מקובלת וכיום היא הולכת ויוצאת.

איפה זה לא עובד?
כשאני קוראת על הכאבים שלי, הם מתעוררים שוב.
וכשאני קוראת פרסומת וכואב לי -
החברה המפרסמת נתפסת אצלי בתודעה כמשהו שמעורר כאב.
וגם אם בסוף אני אלך אל החנות ההיא ואפילו אקנה את המוצר,
החברה ניתפסה בעיניי כמשהו לא חיובי בתת מודע
ואני אשתדל לא לקרוא פרסומות שלה בעתיד.

אם אנשים קונים את המוצר, למה זה לא טוב לעסק?
אם מטרת העסק היא למכור עכשיו,
את ליין המוצרים הזה,
לתת את מכת המכירות ולהיעלם בתהום הנשיה, זו שיטה מעולה!
אבל אם העסק בהקמה או בהתרחבות
או עם חזון להישאר "על המפה" לעוד שנים רבות,
הוא צריך ליצור עם הקהל שלו אינטראקציה כמה שיותר חיובית ומושכת.
כי גם כשאנשים לא קונים הרגע,
הפרסומת נכנסת להם לתת מודע
ואם הם משתכנעים שהפתרון הטוב נמצא אצלכם, הם יבואו אליכם בעתיד.
אם הם מאמינים שהמיחושים הרעים נמצאים אצלכם, הם ישתדלו לא להתקרב.

סיכום בקצרה:
1. פירסום זה לא גרפיקה. פירסום זה פסיכולוגיה.
2. לטווח קצר הצפת כאב זה עובד. לבניית מותג לטווח ארוך - ממש, אבל ממש - לא!

אז מה עושים?
מדברים בפרסומת על הפתרון לכאב.

במקום:
יש לכם נזלת? מצוננים? אף של ליצן? גרון דוקר כמו קקטוס? - יש לנו סירופ בדיוק בשבילכם!
נכתוב:
חורף בריא, חזק ומאושר - סירופ לצינון שיאפשר לכם לשמוח כל החורף.
בינינו, איזה סירופ נתפס לכם כיותר מושך לקניה?

עוד דוגמא (סתם כי אני אוהבת דוגמאות):
במקום:
מיואשת? סובלת? חנוקה מהחיים? מרגישה שאין תקווה? לא מעריכים אותך?
מכון פנטזיה יוציא אותך מחושך לאור ויפתור לך את כל הבעיות בשני מפגשים בשבוע!

נכתוב:
חולמת להיות משוחררת, שמחה, להתמלא בתקווה, לקבל הערכה כמו שמגיע לך?
במכון פנטזיה תגשימי את החלום בשני מפגשים לשבוע!

בינינו, על איזו פנטזיה הייתן מפנטזות בלילות?

- - -

עד כאן המאמר שכתבתי.
נראה לי שעל חלק מהנקודות כבר דיברו מעליי,
אבל עשיתי קצת סדר.
לייק ענק!!!
גם במכירות טלפוניות / גיוס כספים מדריכים להימנע לגמרי משימוש במילה "לא" כי זה שלילי...
במקום: "אתה לא רוצה לשמח ילד רעב?"
אז: "אני בטוחה שתשמח לדעת שיש ילד רעב שאוכל בזכותך"
 

יצחק ק

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
יוצרי ai
אני אומרת שיש 2 אופציות:
להציף את הכאב
לגעת באושר- לתאר מה יהיה בעתיד.

בפרוספקט אני עושה את שניהם.
מציפה את הכאב, מתארת את הטוב עם המוצר שלי, מביאה הבטחה פרסומית,
ומוכיחה למה רק המוצר/השרות שלי יספק להם את העניין.

במודעה צריך לבחור את הפן שהכי יגע.
בדכ הצפת כאב הכי נוגעת. אנשים לא אוהבים שכואב להם.
ואושר- יש הרבה שעוד לפני האושר צריכים דברים בסיסיים.
אפילו כשאני מפרסמת בית מלון, אני יכולה לבחור לגעת בכאב.
ובדכ זה גם יותר יקלע.
לכן יש מצב שהלקוחות צודקים. (ככתוב..)

אבל אנחנו נכוון אותם לנקודת הבידול בכאב.
כי אי אפשר כל הזמן לבדוק אם הציפורן לוחצת,
אלא צריך לשנות תקליט שיבינו למה דווקא המשחה שלי תקל על הציפורן..

משהו שלא עשיתי בעבר, ואחכ קלטתי כמה זה נותן ללקוחות ולי-
זה שאני לא מעבירה להם את החומר לאישור לבד.
אלא נותנת כמה משפטי הסבר קודם במיליפ פשוטות ומובנות שלי (ולא יומרניות:)).
למשל:
המוצר: ---
נדרש: ----
הסבר: המוצר שלנו עונה על הצורך של -- ולכן קהל היעד הוא מי שצורך ---.
קהל היעד הזה בד"כ חי בערים חרדיות, נוהג לקנות ב-- ולכן אוהב -- וצריך ---
מה שהכי ידבר אליו זה---
לכן נקטתי בהבטחה פרסומית כזו שתסביר להם שזה מה שהם צריכים,
והמוצר איקס יתאים להם ביותר.
(אם זה פרוספקט- לפעמים אני מסוגלת גם להסביר את שלבי השכנוע שנתתי).

כשהלקוח מבין את הלוגיקה שנקטתי בה והאסטרטגיה, אז קודם כל הוא מבין את המהלך,
ודבר שני- הוא גם יכול להתווכח איתי..
הוא יכול להגיד לי: את נתת פה משפט בהתאם להנחה שקהל היעד הוא איקס,
אבל בעצם, אני לא רוצה את קהל היעד הזה, ומעדיף קהל יעד ש--

ואז ברור גם לי לאן הוא חותר, (כי תכלס הוא עובד מול הלקוחות ומכיר אותם יותר ממני),
אני יכולה להסכים איתו וללכת לכיוון שלו,
ויכולה גם להסביר למה לא כדאי לו ללכת לשם, אם אני רואה שהוא נכשל עד היום כי התעקש על הכיוון הלא נכון.

מאז שאני עושה את זה, הלקוח הרבה יותר בעניין, ויותר נח.
אהבתי את הכתיבה .....
איך יוצרים איתך קשר
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
כמו בכל דבר בעולם, איך נכון או לא נכון
אלא מתאים או לא.


2 הקטגוריות העיקריות בפרסום הן
תדמית מול שיווק.

התדמית היא חלון הראווה של העסק.
שם נציב את החלקים היפים והמחייכים של העסק
ונבטיח עולם וזיקוקיו.
יהיה כיף לעבור ליד החנות שלנו.
מי כואב, מה כואב. החיים יפים :)

השיווק, הוא באיזור הקופה.
שם צריך לבחור, לבדוק מחירים, לקבל החלטות ולשלוח את היד לכיס.
ולהכניס את היד לכיס, זה כואב.
וכשכואב, אנחנו מחפשים מי יכול להביא לנו מזור לכאב הזה
מי יכול לפתור לנו את הפלונטר הכי טוב/הכי מהר/הכי זול/הכי מקצועי


לגעת בכאב זה לא פאסה.
זה עובד.
איך נכון לעשות את זה?
נחזור לשורות הראשונות.
אין נכון או לא נכון. יש מתאים או לא.
תלוי ברמת המעורבות של הלקוח
ברמת הכאב שלו (שוב? כן. כשמעקצצות השיניים, נפסיק לאכול טופים. כשלא נישן בלילה, נעיר את הרופא בצעקות)
במתחרים סביב
ובכל מה שרשום בבריף.

נסו למכור פרחים להוא שעוד מחפש רופא שיניים בחירום.

עד כאן במסגרת הזמן
(אולי) בפעם הבאה - על כנות וסגירות ואיך מחייכים מול מי שסובל.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
רפרפתי על התגובות, היה מחכים
נדמה לי שיש עוד נקודה משמעותית, בכל הנושא הזה של נגיעה בכאב שלא הוזכרה >>

הרבה פעמים בפרסום שנוגע בכאב
אנחנו מגיעים רק ללקוחות בקצה הסקאלה, ומפספסים את הלקוחות שלא מספיק סובלים.
הם אומרים לעצמם:
הא, אצלי זה לא עד כדי כך/
זה לשכן שלי, הוא כזה/
אני לא כל כך מסכן/
אני דווקא מסתדר בינתיים
וממשיכים הלאה.

זה נכון עוד יותר דווקא בנושאים רגישים, שדורשים מהלקוח לעשות צעד של אומץ או שינוי או הודאה באמת
לדוגמא? טיפול רגשי, הנחיית הורים, קורס לניהול הבית, גישור, קורס לתקשורת בינאישית, עוזרת בית, שיעורי עזר, קוסמטיקה ואסטטיקה, עניינים רפואיים, ותוסיפו לרשימה מה עוד שעולה בדעתכם...
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

לוח מודעות

למעלה