עוד טעות לדעתי הדלה.לדעתי, הקמפיין הזה בכלל לא מיועד אלינו.
ואני כבר רואה את הגבות המורמות, אז אסביר.
אף אחד לא אוהב להרגיש שהוא כבר מזמן בכיס של מישהו.
נכון שהשיקול הזה לא יגרום(בכל אופן לא אמור לגרום) לציבור שהערך של "ועשית ככל.." מוביל אותו, להימנע מלהצביע, אבל אם יש אפקט בומרנג בעולם- יום אחד זה יחזור אליהם בגדול.
כמו בכל עסק, יש מושג של שימור לקוחות, ולדעתי גם ציבור שמוכרח להצביע להם, מוטב להם לשכנע אותו שיש לו סיבה טובה.