בחירות:
עונה 4 - פרק ב'
ציטוט מהאשכול הקודם:
ע"מ לשמור על האשכול מקצועי:
לאור נעילת האשכול הקודם, נחדד שוב את הגבול הדק מה נכלל בתגובה מקצועית של ניתוח קמפיין, ולמידה מתורת הפרסום של החברות הגדולות. ומה נחשב לפטפטת, חדשות, פוליטיקה, רכילות, השקפה, ויכוח, וכל מה שאינו בגדר 'מקצועי' שאין מקומו בפרוג כלל, ובאשכול זה בפרט.
ככלל, זכרו: "כל הודעה שאינה קשורה לפרסום - אין מקומה כאן"!
האשכול נועד ללימוד והשראה,
לא לשיתוף דעות אישיות (פוליטיות / השקפתיות).
אז מה כן?
מה לא?
בכדי להגיב באשכול, יש לקרוא בעיון את הודעה זו, ולאשר למעלה.
משתמש שלא יאשר את קריאת הכללים, הודעתו תמחק לאלתר.
פוסט שאינו עומד בכללים אלו,
יימחק מידית, וכותבו מסתכן בהשעיה מהאשכול.
אנא, שמרו על הכללים, כדי לשמור על האשכול בחיים!
עונה 4 - פרק ב'
מאמין שרובכם היו עדים להשתלשלות האירועים,
אשכול זה הוא המשך לאשכול הקודם שננעל עקב מספר עצום של הודעות שאינן תואמות לרוח הפורום שלנו, המוגדר 'פורום מקצועי'.
לאחר דיונים רבים ובקשות חוזרות ונשנות, שלא לפספס את התקופה הפוריה הזו של קמפיינים עצומים בסכומי עתק, הוחלט לנסות לפתוח שוב, עם כללים ברורים מראש מה ניתן לכתוב (וכל השאר לא).
היות שביקשתם לפתוח אותו שוב, בידיעה ברורה שאם לא נחדד את הכללים, ואת השמירה על האשכול, סופו להינעל כמו קודמו, קבלו בהבנה את הקשיחות כאן, היא לטובתכם.
אנא קראו כללים אלו בעיון, והקפידו לשמור עליהם!
אשכול זה הוא המשך לאשכול הקודם שננעל עקב מספר עצום של הודעות שאינן תואמות לרוח הפורום שלנו, המוגדר 'פורום מקצועי'.
לאחר דיונים רבים ובקשות חוזרות ונשנות, שלא לפספס את התקופה הפוריה הזו של קמפיינים עצומים בסכומי עתק, הוחלט לנסות לפתוח שוב, עם כללים ברורים מראש מה ניתן לכתוב (וכל השאר לא).
היות שביקשתם לפתוח אותו שוב, בידיעה ברורה שאם לא נחדד את הכללים, ואת השמירה על האשכול, סופו להינעל כמו קודמו, קבלו בהבנה את הקשיחות כאן, היא לטובתכם.
אנא קראו כללים אלו בעיון, והקפידו לשמור עליהם!
ציטוט מהאשכול הקודם:
חשוב להדגיש מספר דברים,והנה, אנו שוב בפתחה של עונת בחירות.
זמן בחירות, כידוע, הוא זמנם של הקופירייטרים!
בימים אלו נשפכים מיליונים רבים על קמפיינים מוצלחים - יותר או פחות,
השוק ענק, אמצעי הפרסום השונים רק מתרבים,
הפרינט, הרדיו, האינטרנט והרשתות החברתיות.
הסכומים מטורפים, במיוחד שיש את תקציבי מימון המפלגות
(אם הם לא ישתמשו בהם הם לא יקבלו אותם, לא חבל?!).
ניתן הרבה מאד להחכים וללמוד מקמפיינים אלו,
כפי שעשינו אשתקד...
נעלה כאן קמפיינים מוצלחים, כאלו שאהבנו במיוחד,
נתבונן באסטרטגיה, ננתח למה ואיך, מה טוב ומה פחות.
ע"מ לשמור על האשכול מקצועי:
לאור נעילת האשכול הקודם, נחדד שוב את הגבול הדק מה נכלל בתגובה מקצועית של ניתוח קמפיין, ולמידה מתורת הפרסום של החברות הגדולות. ומה נחשב לפטפטת, חדשות, פוליטיקה, רכילות, השקפה, ויכוח, וכל מה שאינו בגדר 'מקצועי' שאין מקומו בפרוג כלל, ובאשכול זה בפרט.
ככלל, זכרו: "כל הודעה שאינה קשורה לפרסום - אין מקומה כאן"!
האשכול נועד ללימוד והשראה,
לא לשיתוף דעות אישיות (פוליטיות / השקפתיות).
אז מה כן?
- העלאת קמפיינים קיימים בלבד! (רעיונות לקמפיינים באשכול נפרד).
- אתם מעלים קמפיין? הוסיפו את התובנה שלכם, מה אהבתם בו, מה האסטרטגיה המנחה אותם, וכו'.
- מישהו העלה תשדיר? ספרו לנו על התובנה שלכם, המקצועית.
- בקיצור, כל מה שניתן ללמוד ממנו...
מה לא?
- ידיעה חדשותית.
- ציטוט מראיונות של פוליטיקאים, אסור באופן גורף!
- הודעות לתקשורת וציוצים ברשת של פוליטיקאים, שאינן פרי משרדי הפרסום.
- גלישה לדיון פוליטי.
- רעיון פרי דמיונכם.
- לעג על אדם (אפילו אם הוא פוליטיקאי).
- דעות פוליטיות.
- בדיחות קרש וקריקטורות של צייצנים ברשת.
- וויכוחים אישיים.
- נושאים השקפתיים, דעות רבנים, וכל דבר נפיץ כעין אלו...
בכדי להגיב באשכול, יש לקרוא בעיון את הודעה זו, ולאשר למעלה.
משתמש שלא יאשר את קריאת הכללים, הודעתו תמחק לאלתר.
פוסט שאינו עומד בכללים אלו,
יימחק מידית, וכותבו מסתכן בהשעיה מהאשכול.
אנא, שמרו על הכללים, כדי לשמור על האשכול בחיים!