ניהול צבע - בעיה של מסך חדש ומכוייל

רבקה.

משתמש מקצוען
נכתב ע"י שירה פרידמן;870265:
סליחה שאני מסיטה את הנושא, פוטו איכות בני ברק שכ"כ מומלץ פה הרבה, יכול לקבל קבצי תמונות דרך האינטרנט ולשלוח בדואר? או שצריך להגיע כל פעם עד אליהם?

יש לו מערכת אינטרנטית לשליחת תמונות.
לא חושבת שהוא שולח תמונות בדואר (זה לא כדאי, הן מתקמטות), אבל יש לו משלוחן שנוסע לירושלים פעם-פעמיים בשבוע. לי הוא מביא תמונות למודיעין.
אם את רוצה למקום אחר - לפעמים הוא מוצא פתרונות, ואני מניחה שהוא גם יכול להוציא לך משלוח בתשלום (לא בדואר, בחברת משלוחים). אבל אני לא סגורה על זה. תשאלי אותו.

מה שכן - כשלא באים לחנות (אלא מקבלים משלוח, כמוני) זה מתכון בטוח לבלבולים איתו. הוא עובד בצורה מבולגנת. אם את שולחת הזמנה פעם בהרבה זמן - הוא פשוט מדפיס את מה שאת מבקשת ומסדר את המשלוח. אבל אני שולחת בד"כ כמה הזמנות בשבוע (אם זה שבוע שיש לי בו הזמנות), ואז זה מתבלגן לו במחשב (אין לו חנות מספיק גדולה כדי להדפיס כשזה מגיע ולהכין בצד עבור כל צלם את החבילה שלו) ואז כשהשליח מגיע - כמעט תמיד משהו חסר.
אני מתכוונת להתחיל לבדוק איתו בטלפון לפני ששליח יוצא האם הכל מוכן. מאמינה שככה זה יסתדר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה