זה ממש לא לפי הזמנה...
ברור.זה ממש לא לפי הזמנה...
כשאני נתקלת - אני מעלה.
אפרופו, אולי תעניק לה את זה?פסק זמן'...
.הסיפור (היותר-מידי-הזוי) של איביי:
צפה בקובץ המצורף 743780
זה סיפור הזוי. על חברת דיגיטל ענקית
ואיך הם התמודדו מול 'משבר דיגיטל' - במרחב הפיזי.
באיביי ישנה מחלקת אבטחה גלובלית ולה שלוחת מודיעין,
בה עובדים אנליסטים האחראים לעקוב אחרי איומים למותג, במובן הפיזי והדיגיטלי.
תקפיד האנליסט הוא לעקוב אחר 'אנשים בעלי אינטרס' שעלולים להוות סיכון
ולדרג אותם המטריצת איומים, לפי גודל הסכנה הנשקפת מהם.
טעות קטנה יכולה לעלות הרבה, ולסכן חיים.
באפריל 2018, נכנסה אישה למטה יוטיוב בקליפורניה,
ירתה ב3 עובדים ואח"כ התאבדה. הסיבה? טענות לכך שיוטיוב צנזרו את סרטוני הערוץ שלה.
סיפורים כאלו ואחרים - האנליסטים מנסים לזהות מראש, ולבצע פעולות למנוע אותם.
ביוני השנה הוגש כתב אישים נגד שישה עובדים באיביי, כולם ממחלקת האבטחה של החברה.
התביעה הוגשה בגין קשירת קשר למעקב סייבר והטרדה לזוג שניהל בלוג ולצייצן בטוויטר.
מה קרה שם?
הזוג - דייויד ואינה סטיינר הם זוג בשנות ה60 לחייהם. יש להם בלוג קטן וצנוע
שעוסק בכל מה שנוגע לטרנדיים ומדיניות באתרי מסחר דיגיטלים.
האתר שלהם לא היה מידי ידוע ומוכר, אבל באיביי עקבו אחריו באדיקות.
בתחילת 2019 אינה דיווחה על גיוס חדש לתחום התקשורת באיביי.
באפריל 2019, היא כתבה כי שכרו של המנכ"ל הוא 18 מיליון בשנה,
ורמזה כי חלק גדול מזה בא על חשבון המוכרים באתר (עמלות וכו).
אינה כתבה פוסטים שונים ונוספים, כבלוג שבא לטובת המוכרים,
והמשיכה לעדכן אותם בפרסומות לא מזיקות הקשורות בחברה.
הצייצן - חשבון אנונימי שהצהיר כי אשתו מוכרת באיביי,
וצייץ ע"כ שהחברה לא נוהגת בהוגנות כלפי המוכרים.
הציוץ - זכה ללא יותר מ10 לייקים, כך שרמת הסיכון והנזק מהציוץ הזה נטול בספק גדול.
ולמרות זאת, האנליסטים של איביי פתחו גם עליו תיק.
לפי התביעה, צוות האבטחה באיביי הטרידו את הזוג סטיינר בצורה ילדותית ומוגזמת.
הם שלחו אליהם בצורה אנונימית: גופת בע"ח מדמם, ספר על "איך לשרוד אובדן של בן הזוג",
זחלים, עכבישים ומקקים בקופסא. משלוחי פיצה מרובים אותם הוצרכו לשלם.
טרדנים שנשלחו לביתם לצלצל בפעמון או לבקש בקשות מוזרות ומביכות.
הם קיבלו הודעות איומים מחשבון מזויף וכתובתם הופצה באינטרנט
לצד הזמנות פיקטיביות והצעות לביקור בית עקב מכירתו.
בשלב מסויים ערבו דייויד ואינה את המשטרה. הם לא ידעו מי נטפל אליהם וחששו.
בלשי המשטרה הצליחו לאט לאט לחבר את הפאזל.
המכה בפטיש היה גילוי של רכב מעקב מטעם איביי
שנשלח להטמין מכשיר GPSבמכוניתם של בני הזוג, ונכשל.
המשטרה ערבה את ה FBI ואת עורכי הדין של איביי.
בנקודה הזו החלו צוות האבטחה לנסות לטייח את הדברים שקרו,
ולערער את האמינות של הזוג תוך כדי טפילת האשמות ועלילות שונות.
בסופו של דבר,
הוגש כתם אישום נגד שבעה מאנשי צוות האבטחה, בינהם ראש המחלקה.
העונש על הטרדת סייבר והטרדת עדים עומד על 5 שנות מאסר.
העובדים פוטרו. המנכ"ל טען שאין לו שום קשר לפרשה,
התפטר וקיבל חבילת פרישה של 57 מיליון.
אינה ממשיכה לכתוב ולסקר חדשות בבלוג שלה, גם על איביי.
מניית החברה הכפילה את עצמה מאז הקורונה.
**מבוסס על כתבה בדה מרקר. התמונה בפוסט פה היא התמונה שבכתבה המלאה.
בהחלט רוצים לשמוע ממך יותרצריכה ללמוד מ @EPaP להאריך. ועד אז תקצירים.
בהתחלה פרסמו כי הוא עורך ראשי במגזין = אחראי על התכנים.הייתי בודקת אם ההתנצלות של אוטו אכן אמיתית לעניין ההגדרות של העבודה של בעל הפוסט האנטישמי.
לי מרגיש יותר מריחה מאשר טיפול אמיתי בעניין.
לא יודעת מה הייתי עושה אחרת, רק אנקדוטה קטנה:כאנשי פרסום, מה הייתם עושים אחרת?
באמת ניסוח כושל.נכתב בתום לב, אבל הצליח לעורר זעם (ובעיקר ציניות.)
[/QUOTE]ועוד אחד, הפעם תשפטו אתם:
המרכז הישראלי לעיוורים יוצא בקמפיין התרמה.
הם בחרו להדגיש את הקושי של העיוורים
צפה בקובץ המצורף 801445
את תמונה שהם צירפו אין אפשרות להעלות כאן בשלמותה
בגדול יש שם פנים של נערה, כשהאיזור של העין עבר עיבוד גרפי
לא קיים ובמקומו העור ממשיך. ככה:
צפה בקובץ המצורף 801452
במקום לעורר הזדהות ולהפעיל את הרגש
התגובות שהם קיבלו, דווקא מאנשי הקהילה שלהם = אנשים בעלי לקות ראיה, כועסות:
צפה בקובץ המצורף 801453
צפה בקובץ המצורף 801454
לשם השוואה בלבד
הנה הקמפיין הקודם שלהם:
צפה בקובץ המצורף 801455
צפה בקובץ המצורף 801456
כאנשי פרסום, מה הייתם עושים אחרת?
שומעים למה שכתבו חברי הקהילה, אלו שהקמפיין מגייס כסף בשבילם
או נשארים עם הגישה של להציף את הקושי כדי שאנשים מבחוץ יתרמו?
רגשות הקהילה עליה מדברים, הם חלק בלתי נפרד מהקמפיין, וקמפיין טוב אמור לרתום אותם ולא להתנגש בהם.השאלה היותר בוערת היא: איפה עובר הגבול
בו הצרכים של הקמפיין
עולים על רגשות הקהילה עליה הם מדברים?
מי שכתב את הפוסט ניסה לרגש את הקוראים ובצדק, בשביל לגרום לאדם לתרום כסף אתה חייב לרגש אותו.ועוד אחד, הפעם תשפטו אתם:
המרכז הישראלי לעיוורים יוצא בקמפיין התרמה.
הם בחרו להדגיש את הקושי של העיוורים
צפה בקובץ המצורף 801445
את תמונה שהם צירפו אין אפשרות להעלות כאן בשלמותה
בגדול יש שם פנים של נערה, כשהאיזור של העין עבר עיבוד גרפי
לא קיים ובמקומו העור ממשיך. ככה:
צפה בקובץ המצורף 801452
במקום לעורר הזדהות ולהפעיל את הרגש
התגובות שהם קיבלו, דווקא מאנשי הקהילה שלהם = אנשים בעלי לקות ראיה, כועסות:
צפה בקובץ המצורף 801453
צפה בקובץ המצורף 801454
לשם השוואה בלבד
הנה הקמפיין הקודם שלהם:
צפה בקובץ המצורף 801455
צפה בקובץ המצורף 801456
כאנשי פרסום, מה הייתם עושים אחרת?
שומעים למה שכתבו חברי הקהילה, אלו שהקמפיין מגייס כסף בשבילם
או נשארים עם הגישה של להציף את הקושי כדי שאנשים מבחוץ יתרמו?
השאלה היותר בוערת היא: איפה עובר הגבול
בו הצרכים של הקמפיין
עולים על רגשות הקהילה עליה הם מדברים?
ההתחלה נשמעת בסדר, ההמשך גרוע מאד.הפעם תשפטו אתם
כבר פרובקציה מכוערת מאד.שהאיזור של העין עבר עיבוד גרפי
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ק'
קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם: