עזרה נטפרי חיבור VPN

YAG

משתמש רשום
אם יחייבו התקנת וויפרי, משמעות השדבר שלא תהיה אפשרת להתחבר לרשת שאינה נטפרי, נכון?
בעבודה אין לי נטפרי ולכן אני לא יכולה להתקין וויפרי על המחשב של העבודה (שמשמש גם לעבודה מהבית עם הרשת הביתית שהיא נטפרי כמובן)
התוכנה מאפשרת להשתמש בנטפרי ברמת מחשב גם כשהרשת אינה של נטפרי,
(ראו הסבר כאן, ההסבר הוא לתוכנה הישנה אמנם, אבל זה מסביר את הרעיון, התוכנה החדשה בסה"כ משלבת בתוכה את וויפרי, ועוד שיפורים טכניים)
במידה ויש צורך בשימוש ללא הסינון נטפרי זה אכן לא יתאים.(אבל מניסיון עם קצת רצון טוב וסבלנות נטפרי מתאימה כמעט לכל צורך)
 

loving music

משתמש מקצוען
התוכנה מאפשרת להשתמש בנטפרי ברמת מחשב גם כשהרשת אינה של נטפרי,
(ראו הסבר כאן, ההסבר הוא לתוכנה הישנה אמנם, אבל זה מסביר את הרעיון, התוכנה החדשה בסה"כ משלבת בתוכה את וויפרי, ועוד שיפורים טכניים)
במידה ויש צורך בשימוש ללא הסינון נטפרי זה אכן לא יתאים.(אבל מניסיון עם קצת רצון טוב וסבלנות נטפרי מתאימה כמעט לכל צורך)
עד כמה שאני מבינה, וויפרי מונע חיבור לוויפיי שאינו של נטפרי, לא?
אני לא יכולה למנוע את עצמי מלהתחבר לוויפיי בעבודה.
 

אש קודש!

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אם יחייבו התקנת וויפרי, משמעות השדבר שלא תהיה אפשרת להתחבר לרשת שאינה נטפרי, נכון?
בעבודה אין לי נטפרי ולכן אני לא יכולה להתקין וויפרי על המחשב של העבודה (שמשמש גם לעבודה מהבית עם הרשת הביתית שהיא נטפרי כמובן)
עד כמה שאני מבינה, וויפרי מונע חיבור לוויפיי שאינו של נטפרי, לא?
אני לא יכולה למנוע את עצמי מלהתחבר לוויפיי בעבודה.
אם יש vpn את כביכול מחוברת לנטפרי.
בגלל שהתקנתי וויפרי, ברגע שאני מתחברת לאינטרנט (הפרוץ), זה לא נפתח.
כאשר אני מפעילה את הוויפרי הכל עובד.
(קודם את מתחברת לאינטרנט ואח"כ לוויפרי).
 

G R A

משתמש פעיל
עד כמה שאני מבינה, וויפרי מונע חיבור לוויפיי שאינו של נטפרי, לא?
אני לא יכולה למנוע את עצמי מלהתחבר לוויפיי בעבודה.
לא
זה חוסם כל רשת שהיא גם בחיבור קווי שהיא לא מוגנת ע"י נטפרי,
משמעות הדבר שמחשב שיש עליו וויפרי לא יתחבר לרשת לא מוגנת לא משנה אם ע"י סטיק כבל רשת או וויפי.
מקווה שזה מובן ואז תבינו את הבעיה שזה יוצר במקומות העבודה.
 

חיטובים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אני רוצה להעלות כאן נושא שהועלה בקצרה מקודם, ולא קיבל תשובה מ- @mat.
ברור שרוב מוחלט של המתחברים לנטפרי הם אנשים טובים שרצונם להיות נקיים ולא להיטנף בצחנה שיש באינטרנט.
אלו שמבקשים להתחבר ל-VPN עושים זאת מפני שיש להם סיבה לא להשתמש בנטפרי ברמת הספק - אם מפני שהעבודה דורשת להתחבר לרשת שלה, אם מפני שבנטפרי חסומים אתרים שהם מעוניינים לפתוח (דוגמאות להלן).
אבל שוב, מדובר באנשים טובים שרמת הסינון הגבוהה של נטפרי מוצאת חן בעיניהם והם מעוניינים בה.
במצב הנוכחי נטפרי דורשת מהאנשים הללו להתחייב שה-VPN ישמש אך ורק בתנאים הבאים:
  • האינטרנט הפרוץ נמצא במקום העבודה ולא בבית.
  • מבקש התוכנה הוא עובד שכיר, ולא המעסיק.
  • האינטרנט הפרוץ משמש עובדים נוספים במקום העבודה, ולא רק את העובד שמבקש את הסינון.
  • המעסיק לא מוכן להתחבר לקו אינטרנט רגיל של נטפרי, ולעובד אין דרך להשפיע עליו בענין.
  • התוכנה לא תבוא לידי שימוש ע"ג אינטרנט פרוץ בביתו של העובד.
המשתמש נדרש לפרט את מקום העבודה ופרטי העבודה, לחתום על התחייבות, וכן לשלוח הקלטה בקולו(!) שהוא מתחייב לכל הנ"ל.
הסיבה לדרישות הדרקוניות הללו היא שנטפרי מחשיבה את עצמה לא כספקית שירותי סינון, אלא כבעלת הכשר שמתבקשת לתת חותמת כשרות על המשתמש. וכלשונו של @mat לעיל
ככל שאתם מזדעקים אני מתחלחל מעוצמת הנזק שהתוכנה של ה VPN של נטפרי עשתה.
פשוט זה אומר שהיו טונות של אנשים שהתקינו את זה וכמו חזיר אמרו לסביבה שלהם כשר אני יש לי נטפרי תראו.
ומתי שבא להם הם ניתקו את זה ועשו מה שהם רוצים.
כלומר במקום להסתכל על האנשים הללו כבעלי רצון טוב לחסום ככל האפשר (אין לי ספק שלרוב רובם יש גם סינון אחר, ורק רצו שתהיה להם אפשרות להתחבר לאתרי חדשות חרדיים, אוצר החכמה, וכדומה, בלי שלילדים תהיה גישה), מסתכלים עליהם כפושעים בפוטנציאל שמשטרת נטפרי צריכה להציל אותם מעצמם.
ההשקפה הזו מוזרה מכמה צדדים:
1. מי שבאמת רוצה אינטרנט פרוץ, לא נזקק לנטפרי. הוא פשוט עושה אינטרנט פרוץ (וכידוע יש חברות סינון פחות קפדניות).
2. מי שרוצה להתנהג כמו חזיר, יכול פשוט לא להתקין את וויפרי.
3. משל למה הדבר דומה, לאשה שמעוניינת להתחיל ללבוש בגדים צנועים יותר, וכשבאה לחנות לרכוש אותם דורשים ממנה להתחייב ולחתום שהיא תלבש אך ורק בגדים עם חותמת משמר התורה. ברור לכולם מה תהיה התוצאה - ברוב המקרים היא תעזוב את החנות ותחזור בה מרצונה הטוב.
אדם שפונה לנטפרי עושה זאת מרצונו החופשי להיטהר, ברמה שבה הוא מעוניין. למה לבוא אליו בגישה של הכל או לא כלום?

אני הח"מ מצהיר בזאת שאני מעוניין מאוד בשירותי הסינון של נטפרי (וגם מחובר להם),
אבל אין לי שום ענין וצורך בחותמת הכשרות שלה על גבי, וודאי לא בניסיון לשלוט על חיי.
בתודה ובהערכה באמת על פועלכם הטוב
חנוך
 
נערך לאחרונה ב:

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אני רוצה להעלות כאן נושא שהועלה בקצרה מקודם, ולא קיבל תשובה מ- @mat.
ברור שרוב מוחלט של המתחברים לנטפרי הם אנשים טובים שרצונם להיות נקיים ולא להיטנף בצחנה שיש באינטרנט.
אלו שמבקשים להתחבר ל-VPN עושים זאת מפני שיש להם סיבה לא להשתמש בנטפרי ברמת הספק - אם מפני שהעבודה דורשת להתחבר לרשת שלה, אם מפני שבנטפרי חסומים אתרים שהם מעוניינים לפתוח (דוגמאות להלן).
אבל שוב, מדובר באנשים טובים שרמת הסינון הגבוהה של נטפרי מוצאת חן בעיניהם והם מעוניינים בה.
במצב הנוכחי נטפרי דורשת מהאנשים הללו להתחייב שה-VPN ישמש אך ורק בתנאים הבאים:
  • האינטרנט הפרוץ נמצא במקום העבודה ולא בבית.
  • מבקש התוכנה הוא עובד שכיר, ולא המעסיק.
  • האינטרנט הפרוץ משמש עובדים נוספים במקום העבודה, ולא רק את העובד שמבקש את הסינון.
  • המעסיק לא מוכן להתחבר לקו אינטרנט רגיל של נטפרי, ולעובד אין דרך להשפיע עליו בענין.
  • התוכנה לא תבוא לידי שימוש ע"ג אינטרנט פרוץ בביתו של העובד.
המשתמש נדרש לפרט את מקום העבודה ופרטי העבודה, לחתום על התחייבות, וכן לשלוח הקלטה בקולו(!) שהוא מתחייב לכל הנ"ל.
הסיבה לדרישות הדרקוניות הללו היא שנטפרי מחשיבה את עצמה לא כספקית שירותי סינון, אלא כבעלת הכשר שמתבקשת לתת חותמת כשרות על המשתמש. וכלשונו של @mat לעיל

כלומר במקום להסתכל על האנשים הללו כבעלי רצון טוב לחסום ככל האפשר (אין לי ספק שלרוב רובם יש גם סינון אחר, ורק רצו שתהיה להם אפשרות להתחבר לאתרי חדשות חרדיים, אוצר החכמה, וכדומה, בלי שלילדים תהיה גישה), מסתכלים עליהם כפושעים בפוטנציאל שמשטרת נטפרי צריכה להציל אותם מעצמם.
ההשקפה הזו מוזרה מכמה צדדים:
1. מי שבאמת רוצה אינטרנט פרוץ, לא נזקק לנטפרי. הוא פשוט עושה אינטרנט פרוץ (וכידוע יש חברות סינון פחות קפדניות).
2. מי שרוצה להתנהג כמו חזיר, יכול פשוט לא להתקין את וויפרי.
3. משל למה הדבר דומה, לאשה שמעוניינת להתחיל ללבוש בגדים צנועים יותר, וכשבאה לחנות לרכוש אותם דורשים ממנה להתחייב ולחתום שהיא תלבש אך ורק בגדים עם חותמת משמר התורה. ברור לכולם מה תהיה התוצאה - ברוב המקרים היא תעזוב את החנות ותחזור בה מרצונה הטוב.
אדם שפונה לנטפרי עושה זאת מרצונו החופשי להיטהר, ברמה שבה הוא מעוניין. למה לבוא אליו בגישה של הכל או לא כלום?

אני הח"מ מצהיר בזאת שאני מעוניין מאוד בשירותי הסינון של נטפרי (וגם מחובר להם),
אבל אין לי שום ענין וצורך בחותמת הכשרות שלה על גבי, וודאי לא בניסיון לשלוט על חיי.
בתודה ובהערכה באמת על פועלכם הטוב
חנוך
תשובה - יש מוסדות / קהילות שדורשים מההורים / חברי הקהילה סינון של נטפרי. האנשים האלו נמצאים בעל כורחם בסינון הזה ומחפשים את כל הדרכים להישאר עם החותמת של 'נטפרי' אבל בלי הסינון
 

אש קודש!

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
במצב הנוכחי נטפרי דורשת מהאנשים הללו להתחייב שה-VPN ישמש אך ורק בתנאים הבאים:
  • האינטרנט הפרוץ נמצא במקום העבודה ולא בבית.
  • מבקש התוכנה הוא עובד שכיר, ולא המעסיק.
  • האינטרנט הפרוץ משמש עובדים נוספים במקום העבודה, ולא רק את העובד שמבקש את הסינון.
  • המעסיק לא מוכן להתחבר לקו אינטרנט רגיל של נטפרי, ולעובד אין דרך להשפיע עליו בענין.
  • התוכנה לא תבוא לידי שימוש ע"ג אינטרנט פרוץ בביתו של העובד.
המשתמש נדרש לפרט את מקום העבודה ופרטי העבודה, לחתום על התחייבות, וכן לשלוח הקלטה בקולו(!) שהוא מתחייב לכל הנ"ל.
מאיפה הוצאת את זה???
 

טלא פלא מערכות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים
התוכנה החדשה פותרת את הבעיה הזאת. בצורה הרבה יותר טובה.
זה תוכנה שהושקע עליה המון זמן.
מתי התוכנה החדשה אמורה לצאת לציבור הרחב?
 

mat

משתמש מקצוען
אני רוצה להעלות כאן נושא שהועלה בקצרה מקודם, ולא קיבל תשובה מ- @mat.
ברור שרוב מוחלט של המתחברים לנטפרי הם אנשים טובים שרצונם להיות נקיים ולא להיטנף בצחנה שיש באינטרנט.
אלו שמבקשים להתחבר ל-VPN עושים זאת מפני שיש להם סיבה לא להשתמש בנטפרי ברמת הספק - אם מפני שהעבודה דורשת להתחבר לרשת שלה, אם מפני שבנטפרי חסומים אתרים שהם מעוניינים לפתוח (דוגמאות להלן).
אבל שוב, מדובר באנשים טובים שרמת הסינון הגבוהה של נטפרי מוצאת חן בעיניהם והם מעוניינים בה.
במצב הנוכחי נטפרי דורשת מהאנשים הללו להתחייב שה-VPN ישמש אך ורק בתנאים הבאים:
  • האינטרנט הפרוץ נמצא במקום העבודה ולא בבית.
  • מבקש התוכנה הוא עובד שכיר, ולא המעסיק.
  • האינטרנט הפרוץ משמש עובדים נוספים במקום העבודה, ולא רק את העובד שמבקש את הסינון.
  • המעסיק לא מוכן להתחבר לקו אינטרנט רגיל של נטפרי, ולעובד אין דרך להשפיע עליו בענין.
  • התוכנה לא תבוא לידי שימוש ע"ג אינטרנט פרוץ בביתו של העובד.
המשתמש נדרש לפרט את מקום העבודה ופרטי העבודה, לחתום על התחייבות, וכן לשלוח הקלטה בקולו(!) שהוא מתחייב לכל הנ"ל.
הסיבה לדרישות הדרקוניות הללו היא שנטפרי מחשיבה את עצמה לא כספקית שירותי סינון, אלא כבעלת הכשר שמתבקשת לתת חותמת כשרות על המשתמש. וכלשונו של @mat לעיל

כלומר במקום להסתכל על האנשים הללו כבעלי רצון טוב לחסום ככל האפשר (אין לי ספק שלרוב רובם יש גם סינון אחר, ורק רצו שתהיה להם אפשרות להתחבר לאתרי חדשות חרדיים, אוצר החכמה, וכדומה, בלי שלילדים תהיה גישה), מסתכלים עליהם כפושעים בפוטנציאל שמשטרת נטפרי צריכה להציל אותם מעצמם.
ההשקפה הזו מוזרה מכמה צדדים:
1. מי שבאמת רוצה אינטרנט פרוץ, לא נזקק לנטפרי. הוא פשוט עושה אינטרנט פרוץ (וכידוע יש חברות סינון פחות קפדניות).
2. מי שרוצה להתנהג כמו חזיר, יכול פשוט לא להתקין את וויפרי.
3. משל למה הדבר דומה, לאשה שמעוניינת להתחיל ללבוש בגדים צנועים יותר, וכשבאה לחנות לרכוש אותם דורשים ממנה להתחייב ולחתום שהיא תלבש אך ורק בגדים עם חותמת משמר התורה. ברור לכולם מה תהיה התוצאה - ברוב המקרים היא תעזוב את החנות ותחזור בה מרצונה הטוב.
אדם שפונה לנטפרי עושה זאת מרצונו החופשי להיטהר, ברמה שבה הוא מעוניין. למה לבוא אליו בגישה של הכל או לא כלום?

אני הח"מ מצהיר בזאת שאני מעוניין מאוד בשירותי הסינון של נטפרי (וגם מחובר להם),
אבל אין לי שום ענין וצורך בחותמת הכשרות שלה על גבי, וודאי לא בניסיון לשלוט על חיי.
בתודה ובהערכה באמת על פועלכם הטוב
חנוך

אתה מציג את הדברים בראיה צרה אישית ולא ציבורית.
נטפרי אין לה את הפרוילגיה לחשוב בצורה כזאת. הראיה שלה חייבת להיות ציבורית.
נטפרי לא רוצים אחראים לריבוי חיבורי אינטרנט לא מסוננים בבתי ישראל.
הדבר הזה הוכח שגורם להרבה מכשולות.
נטפרי כבר עשו טעויות שגרמו לנזקים ציבוריים. בגלל מחשבות כאלו. ככה שיש לנטפרי את הנסיון הזה.
 

nothing

משתמש פעיל
אני רוצה להעלות כאן נושא שהועלה בקצרה מקודם, ולא קיבל תשובה מ- @mat.
ברור שרוב מוחלט של המתחברים לנטפרי הם אנשים טובים שרצונם להיות נקיים ולא להיטנף בצחנה שיש באינטרנט.
אלו שמבקשים להתחבר ל-VPN עושים זאת מפני שיש להם סיבה לא להשתמש בנטפרי ברמת הספק - אם מפני שהעבודה דורשת להתחבר לרשת שלה, אם מפני שבנטפרי חסומים אתרים שהם מעוניינים לפתוח (דוגמאות להלן).
אבל שוב, מדובר באנשים טובים שרמת הסינון הגבוהה של נטפרי מוצאת חן בעיניהם והם מעוניינים בה.
במצב הנוכחי נטפרי דורשת מהאנשים הללו להתחייב שה-VPN ישמש אך ורק בתנאים הבאים:
  • האינטרנט הפרוץ נמצא במקום העבודה ולא בבית.
  • מבקש התוכנה הוא עובד שכיר, ולא המעסיק.
  • האינטרנט הפרוץ משמש עובדים נוספים במקום העבודה, ולא רק את העובד שמבקש את הסינון.
  • המעסיק לא מוכן להתחבר לקו אינטרנט רגיל של נטפרי, ולעובד אין דרך להשפיע עליו בענין.
  • התוכנה לא תבוא לידי שימוש ע"ג אינטרנט פרוץ בביתו של העובד.
המשתמש נדרש לפרט את מקום העבודה ופרטי העבודה, לחתום על התחייבות, וכן לשלוח הקלטה בקולו(!) שהוא מתחייב לכל הנ"ל.
הסיבה לדרישות הדרקוניות הללו היא שנטפרי מחשיבה את עצמה לא כספקית שירותי סינון, אלא כבעלת הכשר שמתבקשת לתת חותמת כשרות על המשתמש. וכלשונו של @mat לעיל

כלומר במקום להסתכל על האנשים הללו כבעלי רצון טוב לחסום ככל האפשר (אין לי ספק שלרוב רובם יש גם סינון אחר, ורק רצו שתהיה להם אפשרות להתחבר לאתרי חדשות חרדיים, אוצר החכמה, וכדומה, בלי שלילדים תהיה גישה), מסתכלים עליהם כפושעים בפוטנציאל שמשטרת נטפרי צריכה להציל אותם מעצמם.
ההשקפה הזו מוזרה מכמה צדדים:
1. מי שבאמת רוצה אינטרנט פרוץ, לא נזקק לנטפרי. הוא פשוט עושה אינטרנט פרוץ (וכידוע יש חברות סינון פחות קפדניות).
2. מי שרוצה להתנהג כמו חזיר, יכול פשוט לא להתקין את וויפרי.
3. משל למה הדבר דומה, לאשה שמעוניינת להתחיל ללבוש בגדים צנועים יותר, וכשבאה לחנות לרכוש אותם דורשים ממנה להתחייב ולחתום שהיא תלבש אך ורק בגדים עם חותמת משמר התורה. ברור לכולם מה תהיה התוצאה - ברוב המקרים היא תעזוב את החנות ותחזור בה מרצונה הטוב.
אדם שפונה לנטפרי עושה זאת מרצונו החופשי להיטהר, ברמה שבה הוא מעוניין. למה לבוא אליו בגישה של הכל או לא כלום?

אני הח"מ מצהיר בזאת שאני מעוניין מאוד בשירותי הסינון של נטפרי (וגם מחובר להם),
אבל אין לי שום ענין וצורך בחותמת הכשרות שלה על גבי, וודאי לא בניסיון לשלוט על חיי.
בתודה ובהערכה באמת על פועלכם הטוב
חנוך
צורת המאבק באינטרנט היא גיוס כח הציבור כדי להציל את המשתמש מנפילות קשות ברגעי חולשה. זה אנושי לגמרי שיהיו רגעים כאלו, והגיוני לגמרי שהמשתמש, ברגעיו הטובים יותר, ימנף את הכוח של הקהילה (ואת בדיקת חותמת הכשרות שלה) כדי למזער את נזקי הרגעים האלו.
זה הרציונל של חברות הסינון החרדיות, ולכן הן כן מתפקדות כחותמת כשרות פרסונלית ולא רק כשירות סינון.
 

חיטובים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אתה מציג את הדברים בראיה צרה אישית ולא ציבורית.
נטפרי אין לה את הפרוילגיה לחשוב בצורה כזאת. הראיה שלה חייבת להיות ציבורית.
נטפרי לא רוצים אחראים לריבוי חיבורי אינטרנט לא מסוננים בבתי ישראל.
הדבר הזה הוכח שגורם להרבה מכשולות.
נטפרי כבר עשו טעויות שגרמו לנזקים ציבוריים. בגלל מחשבות כאלו. ככה שיש לנטפרי את הנסיון הזה.
אתה שוב חוזר על אותה המחשבה, רק בווריאציה אחרת.
גם חז"ל היו כנראה בעלי ראייה צרה אישית ולא ציבורית, וכך אמרו: "בא ליטמא - פותחין לו, בא ליטהר - מסייעים אותו" (שבת קד ע"א).
לעומת הראייה הצרה של חז"ל, נטפרי בעלת הראייה הציבורית גורסת "בא ליטהר - סותמים לו".
(למי שלא מבין - זה בציניות).
דווקא בגלל שהראייה שלה חייבת להיות ציבורית, נטפרי חייבת להבין שהיא לא אחראית על מה שיהודים עושים ללא קשר אליה, ולכן איננה אחראית על חיבורי אינטרנט בלתי מסוננים.
 

mat

משתמש מקצוען
אתה שוב חוזר על אותה המחשבה, רק בווריאציה אחרת.
גם חז"ל היו כנראה בעלי ראייה צרה אישית ולא ציבורית, וכך אמרו: "בא ליטמא - פותחין לו, בא ליטהר - מסייעים אותו" (שבת קד ע"א).
לעומת הראייה הצרה של חז"ל, נטפרי בעלת הראייה הציבורית גורסת "בא ליטהר - סותמים לו".
(למי שלא מבין - זה בציניות).
דווקא בגלל שהראייה שלה חייבת להיות ציבורית, נטפרי חייבת להבין שהיא לא אחראית על מה שיהודים עושים ללא קשר אליה, ולכן איננה אחראית על חיבורי אינטרנט בלתי מסוננים.

להכניס את חז"ל לדיון הזה זה אחיזת עיניים כי בכל נושא יש חז"ל ופרשנויות לכל הכיונים.
אפשר להביא המון חזלים שמראים שאסרו דברים לכלל שמא יבוא מישהו ויחטא פעם ב 70 שנה.
וגם בדברים האלו היה אפשר להגיד לחז"ל שהם לכאורה גרמו שיותר יחטאו חלילה
אבל אנחנו לא מבינים ולא בדרגה של להבין בזה.
נטפרי פועלת לפי הנחיות כלליות מהרבנים וזה האוירה.
אבל ינסה לפעול שנטפרי תקבל הוראה יותר ברורה בעניין הזה. זה באמת נושא משמעותי.
 

חיטובים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
צורת המאבק באינטרנט היא גיוס כח הציבור כדי להציל את המשתמש מנפילות קשות ברגעי חולשה. זה אנושי לגמרי שיהיו רגעים כאלו, והגיוני לגמרי שהמשתמש, ברגעיו הטובים יותר, ימנף את הכוח של הקהילה (ואת בדיקת חותמת הכשרות שלה) כדי למזער את נזקי הרגעים האלו.
זה הרציונל של חברות הסינון החרדיות, ולכן הן כן מתפקדות כחותמת כשרות פרסונלית ולא רק כשירות סינון.
אתה אומר דברים של טעם - כל עוד זה נעשה מרצון ולא בכפייה.
לכן אני בעד שכל משתמש יוכל לבחור בעת ההצטרפות חסימות נוספות. למשל הגדרה שיהיו חייבים להשתמש בוויפרי על כל מחשב שיגלוש דרך החשבון הזה ואחרת א"א לגלוש, או שאם ירצה להתנתק יהיה חייב להביא מכתב חתום מרב מסוים, או קנס גדול מאוד, וכן על זה הדרך. ומי שיעשה זאת אשריו ואשרי חלקו.
אבל הדגש הוא על בחירה. הקב"ה לא נוטל מאדם את הבחירה, וגם חז"ל לא (ואכמ"ל, זה נושא ארוך). ובכל מקרה, מי שבאמת רוצה ליטמא לא תעזור שום התחכמות כנגדו.
להכניס את חז"ל לדיון הזה זה אחיזת עיניים כי בכל נושא יש חז"ל ופרשנויות לכל הכיונים.
אפשר להביא המון חזלים שמראים שאסרו דברים לכלל שמא יבוא מישהו ויחטא פעם ב 70 שנה.
וגם בדברים האלו היה אפשר להגיד לחז"ל שהם לכאורה גרמו שיותר יחטאו חלילה
אבל אנחנו לא מבינים ולא בדרגה של להבין בזה.
נטפרי פועלת לפי הנחיות כלליות מהרבנים וזה האוירה.
אבל ינסה לפעול שנטפרי תקבל הוראה יותר ברורה בעניין הזה. זה באמת נושא משמעותי.
למה אחיזת עיניים? יש כאן אמירה מפורשת שלא מפריעים לרדת למטה, נגיד שזה לא לפי מדרגתנו. אבל החלק שמסייעים למי שרוצה לעלות למעלה ודאי ברור ומובן. במצב הנוכחי אנשים רוצים להתעלות וחוסמים אותם, וזה לא מתקבל על הדעת.
כשאתה שואל את הרבנים, קח נא בחשבון את ההצעות שכתבתי ל-nothing. תודה
 
נערך לאחרונה ב:

שלומי12

משתמש סופר מקצוען
לעצם ההסרה ללא קנס במקרה ועוזבים את העבודה. הבעיה היא שהתירוץ הזה ישמש כל אחד שירצה להסיר את הוויפרי.
לכן אם תמצאו פיתרון שיאפשר להאמין, נטפרי תשקול את הפיתרון הזה.
אני לא מצליח לחשוב על פיתרון.

פתרון לכך?
אולי הצהרת החברה שמעסיקה את העובד/ת תספק אמינות? או הצהרת העובד/ת בפני עו"ד תיתן תוקף חוקי להצהרה? ואם נלך עוד קדימה, הצהרה בפני רב שמוסכם על נטפרי..? (כמובן ישלמו להם כמה שקלים דמי טרחה..)
אמנם פתרון חלקי, אבל גם זה פתרון.

ג.נ אני מנוי בחברת נטפרי, חברה מקצועית שאין לה מתחרים, והלוואי שעוד יהיו - לטובת כולם.
אם כי יש להעיר על המוטו של החברה - שהשיקולים "נקבעים לפי הכלל ולא לפי הפרט".
ואולי באמת הגיע הזמן לרענן את המוטו המיושן, ולהחיל כללים שונים לקבוצות גיל ומגדר באופן פרטני. ואם נלך קדימה, יומן רישום לכל משתמש שישקף את דרגת אמינותו ויפתור המון עגמת נפש למשתמשים, כמו לדוגמה במקרה שלשמו נפתח האשכול. ויכמ"ל.. אם ירצו בכך.
 

נתנאל ח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אתה אומר דברים של טעם - כל עוד זה נעשה מרצון ולא בכפייה.
לכן אני בעד שכל משתמש יוכל לבחור בעת ההצטרפות חסימות נוספות. למשל הגדרה שיהיו חייבים להשתמש בוויפרי על כל מחשב שיגלוש דרך החשבון הזה ואחרת א"א לגלוש, או שאם ירצה להתנתק יהיה חייב להביא מכתב חתום מרב מסוים, או קנס גדול מאוד, וכן על זה הדרך. ומי שיעשה זאת אשריו ואשרי חלקו.
אבל הדגש הוא על בחירה. הקב"ה לא נוטל מאדם את הבחירה, וגם חז"ל לא (ואכמ"ל, זה נושא ארוך). ובכל מקרה, מי שבאמת רוצה ליטמא לא תעזור שום התחכמות כנגדו.

למה אחיזת עיניים? יש כאן אמירה מפורשת שלא מפריעים לרדת למטה, נגיד שזה לא לפי מדרגתנו. אבל החלק שמסייעים למי שרוצה לעלות למעלה ודאי ברור ומובן. במצב הנוכחי אנשים רוצים להתעלות וחוסמים אותם, וזה לא מתקבל על הדעת.
כשאתה שואל את הרבנים, קח נא בחשבון את ההצעות שכתבתי ל-nothing. תודה
אתה אמיתי בדברים שלך?
אתה באמת חושב שחז"ל לא בנו מערכת שמירה ציבורית?
מה זה חיוב מלקות למי שעובר על לאו?
וזה רק ההתחלה
התורה בנויה כתורה לציבור
והקב"ה רוצה שעם ישראל יבנה מערכת ציבורית ששומרת על כולם
אני בטוח שאם היה היום סנהדרין הם היו נותנים מכת מרדות לכל מי שמשתמש באינטרנט לא כשר
וכל התרבות המערבית הזאת שכל אדם אדון לעצמו זה ממש לא הראיה התורנית
ואגב המשפט שציטטת הבא ליטמא פותחין לו נאמר כלפי שמיא
שמהשמים נתנו לאדם אפשרות לבחור ברע אבל אנחנו כבני אדם וודאי מצווים שלא לתת פתח לחוטא להילכד בו
ומי שנותן בידי חברו אפשרות לחטוא עובר בלאו של "לפני עיוור לא תיתן מכשול"
אני לא חושב שלנטפרי יש איזו סמכות להחליט עבורך או עבור כל אחד אחר
(אולי אם מינו אותם גדולי הדור אז כן)
אבל אני מדבר לגוף הטענה הזאת שציטטת מאמר חז"ל שנאמר בנושא אחר
וכנגד יש את את כל התורה שמצווה אותנו להתנהג כציבור עם שמירה ציבורית
ולא שכל אחד אדון לעצמו
(אני יודע שזה לא מקום לדיונים הלכתיים או השקפתיים אבל הרגשתי חובה להגיב.
מחילה ממנהלי האתר)
 

פרליידי!!!

משתמש רשום
אתה שוב חוזר על אותה המחשבה, רק בווריאציה אחרת.
גם חז"ל היו כנראה בעלי ראייה צרה אישית ולא ציבורית, וכך אמרו: "בא ליטמא - פותחין לו, בא ליטהר - מסייעים אותו" (שבת קד ע"א).
לעומת הראייה הצרה של חז"ל, נטפרי בעלת הראייה הציבורית גורסת "בא ליטהר - סותמים לו".
(למי שלא מבין - זה בציניות).
דווקא בגלל שהראייה שלה חייבת להיות ציבורית, נטפרי חייבת להבין שהיא לא אחראית על מה שיהודים עושים ללא קשר אליה, ולכן איננה אחראית על חיבורי אינטרנט בלתי מסוננים.
איזה הוצאת דברים מהקשרם!!!
לקחת משפט של חז"ל ועיוותת אותו בשביל דעותיך.

מאיפה הדעות הללו???
בתורה כתוב שבן אדם שיכול להחזיר את חברו בתשובה ולא עושה זאת יתבע על כך כל שכן מי שעוזר לו לחטוא.

בן אדם שפותח חברה ציבורית צריך לקחת בחשבון את כל הנזקים שעלולים לצאת עקב מעשיו
ולא, הוא מחטיא את הרבים.
 

פנטה

משתמש מקצוען
לא קראתי את כל ההודעות אבל מה ההגיון בזה?
סורי אבל זה נשמע שאתם מחפשים סיבה להתלונן. יש הגיון ברור מאוד מאחורי הקנס שמשלם מי שבוחר להתקין וויפרי ואין שום סיבה שיוותרו עליו. אדרבה יש מה להעריך חברה שעומדת על העקרונות שלה ולא נותנת פתח לקלקולים שבוודאי יבואו על ידם באם לא תהיינה המגבלות הללו.
אבל אם אני רוצה רק להסיר לחצי שעה כי צריך להתקין תוכנה במחשב?
או כי הבוס רוצה לשבת על המחשב ומעצבן אותו שיש נטפרי וכו'?
כל פעם אני צריכה לשלם לנטפרי קנס על מה ולמה?
והכי מפריע בסיפור שלוקח גם שעתיים להסיר את נטפרי במסגרת העבודה הרבה פעמים זה ממש הרבה
הרי בין כך מדובר על מקומות עבודה ולא על אינטרנט ביתי?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  87  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה