קורונה נגיף הקורונה המשתולל - 1

מצב
הנושא נעול.

מרשמלו

מנהלת איש את רעהו מנהלת פורום נשים
מנהל
מנוי פרימיום
משהו יודע אם "קבר רחל" נכנס להגדרה של "בית לחם"?
אפשר להגיע לשם??
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
משרד הבריאות מודיע כעת כי 2 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל (להלן: חולה מספר 40 וחולה מספר 41), וכעת מספר החולים בישראל עומד על 41. בתוך כך, בשעה האחרונה הכריז ארגון הבריאות העולמי על התפשטות הקורונה כעל 'מגיפה גלובלית'
בריאות9.3.2020 | 19:00
עריכה, בישראל עדיין לא הכריזו כעל מגיפה!

לאחר העליה הדרמטית ביממה האחרונה של מספר החולים בישראל בנגיף הקורונה, מפרסם כעת משרד הבריאות על 2 חולים נוספים ששבו משוויץ ואוסטריה.

חולה מספר 40

גבר בן 38 מתל אביב שחזר מאוסטריה.

טיסה הלוך: 23.2 בטיסת אל על 347LY מתל אביב לציריך בשעה 11:00
טיסה חזור: 1.3 בטיסת אל על LY344 מציריך ב- 21:15, שנחתה בתל אביב ב-2.3 בשעה 02:10

חולה מספר 41

גבר בן 52 מתל אביב שחזר מאוסטריה

טיסה הלוך: 29.2 בטיסת SWISSAIR LX257 מתל אביב לציריך בשעה 05:20
טיסה חזור: 5.3 בטיסת SWISSAIR LX256 מציריך ב-22:00, שנחתה בתל אביב ב-2.3 בשעה 02:30

פרטים מלאים על החקירה האפידמיולוגית ומיקומים מדויקים יפורסמו בהקדם.

ממשרד הבריאות נמסר: כל מי שהיה בטיסות הנ״ל מתבקש להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות, או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400 במוקדי קופות החולים.

אם במהלך הבידוד מופיעים תסמינים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.

להנחיות בדבר אופן בידוד ביתי יש להכנס לאתר משרד הבריאות.

בתוך כך, ארגון הבריאות העולמי הכריז בשעה האחרונה על נגיף הקורונה והתפשטותה כעל מגיפה עולמית.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

עיצוביישן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עכשיו דווח על חולה 42 (חזר מספרד ונכנס ישר לבידוד)
 

ה ש

משתמש מקצוען
משרד הבריאות פרסם כי חולה מספר 42, שחזר מספרד ונמצא כעת בבידוד, שב ארצה בטיסת אל על LY398 ממדריד, שנחתה בנתב"ג ב-2.3. כמו כן, פורסמה רשימת המקומות שבהם שהה החולה: אולמי "מפלים" בראשון לציון, מלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב וסופרמרקט בחולון
 

ה ש

משתמש מקצוען
ראש הממשלה הודיע כי אחרי יממה של דיונים מורכבים, הוחלט כי כל מי שיגיע לישראל מחו"ל ייכנס לבידוד של 14 יום: "זו החלטה קשה, אבל היא חיונית כדי לשמור על בריאות הציבור - ובריאות הציבור קודמת לפני הכל. ההחלטה תהיה בתוקף לשבועיים"
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
גל"צ: כל השבים לישראל מחו"ל יתבקשו להיכנס לבידוד ביתי. גם רטרואקטיבי.
משרד הבריאות: ההחלטה התקבלה: כל מי שנכנס לישראל מכל יעד שהוא בחו"ל יתבקש להיכנס לבידוד ביתי ל14 יום, אך זה לא יחול רטרואקטיבית.
 

פשוש

משתמש מקצוען
אש הממשלה הודיע על כך בתום סדרת דיונים בהובלתו בנושא נגיף הקורונה: "זו החלטה קשה, אבל היא חיונית כדי לשמור על בריאות הציבור שקודמת ל הכל. ההחלטה הזאת תהיה בתוקף לשבועיים, במקביל אנחנו מקבלים החלטות כדי לשמור על כלכלת ישראל"


ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב כי "אחרי יממה של דיונים מורכבים קיבלנו החלטה: כל מי שיגיע לישראל מחו"ל ייכנס לבידוד של 14 יום. זו החלטה קשה, אבל היא חיונית כדי לשמור על בריאות הציבור – ובריאות הציבור קודמת לפני הכל. ההחלטה הזאת תהיה בתוקף לשבועיים, במקביל אנחנו מקבלים החלטות כדי לשמור על כלכלת ישראל".

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו קיים היום סדרת דיונים בהובלתו בנושא נגיף הקורונה, בלשכת רה"מ בירושלים. בדיונים נדונה מדיניות הנכנסים לישראל מחו"ל, היערכות כלכלית, וכן דיון מדעי-טכנולוגי על נגיף הקורונה בהשתתפות מומחים.


בדיונים השתתפו שר הבריאות יעקב ליצמן, שר האוצר משה כחלון, שר הפנים אריה דרעי, שר הכלכלה אלי כהן, שר התיירות יריב לוין, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ, שר החקלאות צחי הנגבי, שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס, מנכ"לי משרדי הממשלה הרלוונטיים, גורמים ממשרד הביטחון, מנהל המכון הביולוגי, המדען הראשי במשרד המדע והטכנולוגיה, יו"ר רשות החדשנות וגורמים נוספים.

ב'חדשות 13' דווח כי סגן נשיא ארה"ב ביקש מראש הממשלה נתניהו בשיחת הטלפון ביניהם אתמול כי המדיניות הבידוד הביתי החדשה של ישראל לא תתמקד בארה"ב ובכמה מדינות אירופיות נוספות אלא תכלול את כל מדינות העולם. פקידים בכירים ציינו כי פנס אמר לנתניהו: "לכו על כל העולם".

פקידים ישראלים בכירים ציינו כי פנס אמר לנתניהו כי הוא מבין את המצב בו ישראל נמצאת אבל התמקדות רק בארה"ב ובכמה מדינות אירופיות נוספות ככאלה מהן כל החוזרים צריכים להיות בבידוד לא תתקבל בצורה טובה בארה"ב – במיוחד כאשר אף מדינה בעולם לא הודיעה על הגבלות ביחס לטיסות מארה"ב.

על פי הדיווח של ברק רביד, פנס הבהיר כי אם המדיניות החדשה תחול על כל מדינות העולם לא תהיה לממשל טראמפ בעיה עם כך. פקידים ישראלים בכירים ציינו כי המסר של פנס חיזק אצל נתניהו את התמיכה במדיניות שמציע משרד הבריאות להכניס לבידוד ביתי כל ישראלי ששב מחו"ל ללא קשר למדינה ממנה הגיע.
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
חדשות 12: ‏גורמים באל על "נמשיך להפעיל אך ורק את הקווים החיוניים ועוד הערב נוציא הודעה על הקווים שימשיכו לפעול". ההמלצה לישראלים: תקדימו את הטיסות כי בקרוב הן כבר לא יפעלו.
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
ההחלטה לחייב בידוד לנכנסים לישראל מכל מדינה בעולם תחול מהערב ישראלים שנכנסים לארץ. תיירים זרים יחויבו בבידוד תוך 72 שעות
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
נעה לנדאו: ‏ההחלטה לכלול את כל היעדים בחובת הבידוד, במקום רשימה ממוקדת נוספת ובה ארה״ב, הושפעה גם מעמדת משרד הבריאות אבל גם מההתנגדות העזה בממשל טראמפ. וכך, כיוון שלהחלת הבידוד על כל היעדים השלכות כלכליות רחבות, היתה צריכה להתקיים ישיבה והיערכות מיוחדת, וההחלטה הקריטית הזו התעכבה בעוד יומיים.
 

מעט מן האור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
21:30 9-3-2020
מספר המתים ברחבי העולם מהנגיף חצה את ה-4,000 איש.
נכון להיום הנגיף נמצא ב112 מדינות

21:15 9-3-2020
רומניה - סוגרת את בתי הספר למשך 10 ימים, ומשעה את כל הטיסות לאיטליה וממנה למשך שבועיים לפחות.
ספרד - ממשלת הבסקים סוגרת את כל בתי הספר בויטוריה במשך שבועיים [ מקור ]
 
נערך לאחרונה ב:

עיצוביישן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
יש כבר חולה 43
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  9  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה