קורונה נגיף הקורונה המשתולל - 1

מצב
הנושא נעול.

MTR

משתמש צעיר

אנטיפטרוסה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
כתבו כאן?
יש שמועות שחמינאי נדבק, והופצה תמונה שלו מאושפז בבי''ח.
הלוואי שהקורונה תעשה טוב את מה שהיא יודעת.. וד''ל.
 

אף פעם לא מאוחר מדי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
השאלה הייתה מה אמר ר' חיים על הקורונה
ומה שהוא אמר זה כנראה לא לפרסום ציבורי
אז ביקשנו לדעת מה התוכן...
ממקור לא מאומת שמעתי שר' חיים אמר שזה מכיון שלא נזהרים בדיני יו''ט.
כאמור המקור לא מאומת !! וגם הקשר אינו ברור עד להבהרה בענין.
 

גיטרה

משתמש סופר מקצוען
שאלתי במוקד מד"א על בתי בת השלוש שמשתעלת עם חום כבר מאתמול ואמרו לי שאם לא שבה מחו"ל ולא שהתה במקומות שפורסמו בהם היו החולים לא צריך בידוד אך אין לשלוח אותה לגן עד יומיים לאחר שהתסמינים חולפים בניגוד להוראה בזמנים רגילים שאז מספיק להמתין יום אחד
אני בדיוק עם אותו סיפור בבית.
הצלחתם לברר מה לגבי רופא ילדים, האם ניתן לגשת?
בקופ"ח ייבשו אותי 40 דק' על הקו ללא מענה, במשרד הבריאות המוקד סגור.
אני רוצה לדעת אם יש לאן לפנות מחר.
 

אנטיפטרוסה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
צפו: מה קרה ב"שימורי איכות" מאז שפורסם כי חולה קורונה ביקר במקום
 

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
תמונה שפורסמה הערב (שלישי) של המנהיג העליון של איראן חמינאי, כשהוא מאושפז בבית חולים, ממשיכה להדאיג את העם האיראני בדבר מספר הנדבקים, ובהם בכירי ההנהגה.

לאחר שבשבוע שעבר מת אחד מהבכירים האיראנים כתוצאה מ’קורונה’, כעת זה כבר מגיע גם למנהיג האיראני, שמצטרף לרשימת ראשי השלטון שנדבקו וחלו בנגיף, חלקם אף מתו.

המספרים באיראן לא ברורים, אולם היום פורסם סרטון של אחות באחד מבתי החולים שסיפרה כי בתוך שעות מתו נגד עיניה מאה אנשים שחלו בנגיף.

לצד הבכירים האיראנים, עולה חשש גם אצל אנשי חיזבאללה לאחר שדווח כי גם נסראללה נדבק בנגיף, לאחר ששהה באיראן והיה בצמוד לבכירי משמרות המהפכה.
 

לא כמו כולם

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אני בדיוק עם אותו סיפור בבית.
הצלחתם לברר מה לגבי רופא ילדים, האם ניתן לגשת?
בקופ"ח ייבשו אותי 40 דק' על הקו ללא מענה, במשרד הבריאות המוקד סגור.
אני רוצה לדעת אם יש לאן לפנות מחר.
לא הבנתי את הבעיה...
אם הילד/ה לא היה במקומות המפורסמים ולא חזר מחו"ל לא אמורה להיות בעיה לגשת לקופ"ח.
אחרת היו סוגרים גם את קופות החולים.
בכל מקרה אם הרופא שלך עונה לטלפונים אולי היה עדיף להתייעץ איתו מחר בטלפון.
רפואה שלמה!!
 

שמחו

משתמש מקצוען
קיבלתי מאמר מחזק מאוד שנכתב ע"י רב חשוב כחיזוק למבודדי הקורונה:
נפתח באיחולי החלמה מהירה לכל הנדבקים בוירוס הקורונה. מעומק הלב אנו מייחלים ומתפללים יחד עם כל עם ישראל, להחלמת כולם בקלות, ויתקיים בנו הכתוב: "כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך, כי אני ה' רופאך!"
החובה הראשונה והחשובה המוטלת על כל אחת ואחד מאיתנו, היא חובת הציות למומחי הרפואה. מי שמזלזל, חלילה, בהוראות משרד הבריאות, עלול להזיק לעצמו ולאחרים נזק חמור. כל מי שהוטלה עליו חובת בידוד ביתי, עליו לציית להוראות ובכך לתרום את חלקו להאטת התפשטות הוירוס, ומניעת נזק מעצמו, ממשפחתו ומהחברה כולה. כמובן, שחובת הבידוד כוללת איסור לצאת מהבית אפילו לתפילה בבית הכנסת ולקריאת המגילה. "פיקוח נפש – דוחה את כל התורה".
וירוס הקורונה שנחת עלינו בהפתעה, מזכיר לנו כמה אנו רגישים לסביבה, מושפעים ממנה ומשפיעים עליה. התחקיר האפידמיולוגי המבוצע ביסודיות ובמקצועיות על ידי משרד הבריאות, עוקב אחר מסלול חייו של האדם: בתאריך X שהה החולה במקום אחד, בתאריך Y שהה במקום אחר וכן הלאה. לפתע אנו מגלים, כי אנחנו לא חיים לבד!
אכן, בכל אחד מהמקומות שאנו מבקרים בהם, הן באופן פיזי והן ביקור וירטואלי, אנו פוגשים אנשים, דעות, תופעות, ערכים. כדאי שזה ידליק אצלנו אי-אלו נורות אזהרה. האם אנו אכן נשמרים מחשיפה בלתי מבוקרת לתכנים בלתי רצויים? האם אנו זוכרים להיזהר שלא "להידבק" בתופעות שליליות? בכל יום לפני תפילת שחרית אנו מבקשים: "שתצילני... מאדם רע, מיצר רע, מחבר רע, משכן רע... ומלשון הרע". האדם הוא יצור חברתי, אך לא תמיד החברה תורמת תרומה חיובית. לפעמים צריך להיזהר שלא להידבק...
מה אנו יכולים לעשות חוץ מלגלות אזרחות למופת ולציית להוראות משרד הבריאות?
הרמב"ם בספרו 'משנה תורה', מלמד אותנו כי בשעת צרה חובה עלינו לעשות חשבון נפש ולשאול בשל מה באה עלינו צרה זו. אנו רואים כי ההתמודדות עם וירוס הקורונה מאחדת אנשים שביום-יום יכולים להיות יריבים. נוצר שילוב אינטרסים בין מדינות שונות, ובפרט העם היהודי מתלכד ברגעים כאלו ומחזק את תחושת האחדות של עם אחד ומיוחד. אם נעבור את התקופה הזו בשלום, זה יהיה רק בזכות האחריות והחשיבה על הזולת. האם אין כאן נקודה למחשבה? האם לא ראוי שנעתיק את תחושת האחדות הזו גם לימים רגועים? אולי בכל זאת כדאי שנפסיק לריב – ימין מול שמאל, חילונים מול דתיים, ערבים מול יהודים? הרי האוייב – במקרה זה הנגיף המדבק – איננו מבדיל בינינו, ושלומו של נהג האוטובוס ממזרח ירושלים חשוב לכולנו כאילו מדובר בבן משפחה קרוב!
ואם כבר אנו נמצאים בבידוד, הבה ננצל את הימים הללו לזמן איכות משפחתי. נכון, זה לא קל. זה עלול להיות מרגיז ומתסכל. אנו נקראים ל'עבודת המידות', לאיפוק ולסבלנות. הזמן הזה יכול להיות מנוצל לחוויות חיוביות של בני המשפחה, למשחק משותף, לשיחות עומק. אם אנו כבר ביחד, הבה נעשה את זה כמו שצריך!
מבודדים יקרים, אנו מעריכים אתכם על הזהירות שאתם נוקטים למען כולנו! תודה לכם!

ושוב, נאחל החלמה מהירה וקלה לנדבקים. העם כולו מחזיק לכם אצבעות. היו חזקים! היו בריאים!
 

אנטיפטרוסה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יש הבדל בין לא להתפלל עליו, לבין לכתוב בבקשה אל תתפללו עליו
זה נשמע שעוד רגע לוקחים סכין להרוג אותו.
אהבתי את הדאגה... אנשים כמוך בטח לא היו כותבים הודעות חורצות רע על בן אדם
גם אם זה נשמע מכל מיני 'מקורות מוסמכים' שהוא נהג בחוסר אחריות
 

avi media

משתמש מקצוען
ממש מפחיד מה שכתוב שם...
משתמע מהנכתב שהקורונה זה רק השלב הראשון... :eek:
לעם ישראל נאמר
בַּצַּר לָהֶם = קורונה בגימטריה 367
וַיִּצְעֲקוּ אֶל-יי, בַּצַּר לָהֶם; מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם, יַצִּילֵם
וַיִּזְעֲקוּ אֶל-יי, בַּצַּר לָהֶם; מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם
וַיִּצְעֲקוּ אֶל-יי, בַּצַּר לָהֶם; וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם, יוֹצִיאֵם

ולאומות העולם נאמר
לְהַכְעִסֵנִי, בְּמַעֲשֵׂי יְדֵיכֶם, לְקַטֵּר לֵאלֹהִים אֲחֵרִים בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם, אֲשֶׁר-אַתֶּם בָּאִים לָגוּר שָׁם–לְמַעַן, הַכְרִית לָכֶם, וּלְמַעַן הֱיוֹתְכֶם לִקְלָלָה וּלְחֶרְפָּה, בְּכֹל גּוֹיֵ הָאָרֶץ = קורונה 367
 

bat 7

משתמש סופר מקצוען
ושאלת תם שראיתי....
איך יושבעו 120 חברי הכנסת אחרי ההנחיות החדשות????
:D;):eek::p
 
נערך לאחרונה ב:

אנטיפטרוסה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קג

א לְדָוִד בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:ב בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְאַל תִּשְׁכְּחִי כָּל גְּמוּלָיו:ג הַסֹּלֵחַ לְכָל עֲוֹנֵכִי הָרֹפֵא לְכָל תַּחֲלֻאָיְכִי:ד הַגּוֹאֵל מִשַּׁחַת חַיָּיְכִי הַמְעַטְּרֵכִי חֶסֶד וְרַחֲמִים:ה הַמַּשְׂבִּיַע בַּטּוֹב עֶדְיֵךְ תִּתְחַדֵּשׁ כַּנֶּשֶׁר נְעוּרָיְכִי:ו עֹשֵׂה צְדָקוֹת יי וּמִשְׁפָּטִים לְכָל עֲשׁוּקִים:ז יוֹדִיעַ דְּרָכָיו לְמֹשֶׁה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל עֲלִילוֹתָיו:ח רַחוּם וְחַנּוּן יי אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חָסֶד:ט לֹא לָנֶצַח יָרִיב וְלֹא לְעוֹלָם יִטּוֹר:י לֹא כַחֲטָאֵינוּ עָשָׂה לָנוּ וְלֹא כַעֲוֹנֹתֵינוּ גָּמַל עָלֵינוּ:יא כִּי כִגְבֹהַּ שָׁמַיִם עַל הָאָרֶץ גָּבַר חַסְדּוֹ עַל יְרֵאָיו:יב כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ:יג כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים רִחַם יי עַל יְרֵאָיו:יד כִּי הוּא יָדַע יִצְרֵנוּ זָכוּר כִּי עָפָר אֲנָחְנוּ:טו אֱנוֹשׁ כֶּחָצִיר יָמָיו כְּצִיץ הַשָּׂדֶה כֵּן יָצִיץ:טז כִּי רוּחַ עָבְרָה בּוֹ וְאֵינֶנּוּ וְלֹא יַכִּירֶנּוּ עוֹד מְקוֹמוֹ:יז וְחֶסֶד יי מֵעוֹלָם וְעַד עוֹלָם עַל יְרֵאָיו וְצִדְקָתוֹ לִבְנֵי בָנִים:יח לְשֹׁמְרֵי בְרִיתוֹ וּלְזֹכְרֵי פִקֻּדָיו לַעֲשׂוֹתָם:יט יי בַּשָּׁמַיִם הֵכִין כִּסְאוֹ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה:כ בָּרְכוּ יי מַלְאָכָיו גִּבֹּרֵי כֹחַ עֹשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמֹעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ:כא בָּרְכוּ יי כָּל צְבָאָיו מְשָׁרְתָיו עֹשֵׂי רְצוֹנוֹ:כב בָּרְכוּ יי כָּל מַעֲשָׂיו בְּכָל מְקֹמוֹת מֶמְשַׁלְתּוֹ בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

יוקרה בשולחן החג • פרס לזוכה • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה