משרות בפייתון בלי ניסיון - אפשר למצוא?

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
היה לי ספר של 300 עמודים על תכנות מבוזר ב-C#, ב.NET 4.0 שהגיע עם הרבה סטים חדשים לתכנות מבוזר.
C# זו שפה ענקית, כמות גדולה מאוד של ספריות מובנות להרבה מאוד דברים.
וודאי שיש יותר ספריות
כי זו שפה יותר וותיקה ויותר מצויה.
אבל אם יש לי בכולם ספריות מתאימות
מה המעלה של C#?
עריכה: קיבלת את המייל?
לא
 

גזעי

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
וודאי שיש יותר ספריות
כי זו שפה יותר וותיקה ויותר מצויה.
אבל אם יש לי בכולם ספריות מתאימות
מה המעלה של C#?

לא
אבל ספריות מעולות ;)
שלח למייל שלי - puzzlesoft#pm.me
 

גזעי

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
וודאי שיש יותר ספריות
כי זו שפה יותר וותיקה ויותר מצויה.
אבל אם יש לי בכולם ספריות מתאימות
מה המעלה של C#?

לא
ב-C# יש לך ספריות נוחות לעבודה semaphoreים, mutexים, lockים וכו' וכו', כך שאתה יכול לייצר תכנות מבוזר גם בין תהליכונים, וגם בין תהליכים (משהו שאין ב-GO, אבל יש בהרבה מאוד שפות, כי זה אובייקטים של המערכת הפעלה, כנראה שיש מימושים של זה בGO), יש לך שליטה מלאה על הThreadPool, ו-C# כבר דאגה לייצר לך מבני נתונים "מבוזרים" שלא נופלים במקרה שניגשים אליהם מכמה תהליכונים, ב-GO יש רק channel.
 

דוד אי

משתמש פעיל
ובינינו, פייטון זו שפה ממש טובה, אבל היא זוועה בשביל פרוייקטים גדולים, ונאצלתי פעם לעבוד איתה על פרויקט של 13MB קוד, אפשר לשער את כמויות הבאגים, וכמה שניסו לאלץ את הפרוייקט להיות פייטון עד כדי כך שכבר לא היה שם כמעט שום דבר "פייטון", וזה היה בתקופת פייטון 2.7, לפני שהיה פייטון 3, והייתי חייב גם לעבוד עם פייטון 2.4, כי זה מה שהיה מותקן בשרת :| כי הם לא שמעו על PIP בחיים
זה מקרה מוזר מאוד, אני השתתפתי בפרויקט גדול (לא מדדתי בMB, אבל נראה לי מספיק מכובד, 14 - 17 אנשי צוות בחברה כתבו בו במשך שנתיים) והלך ממש טוב ללא באגים חריגים, והרבה יותר טוב מחלקו הראשון שנכתב בJAVA.
 

גזעי

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
זה מקרה מוזר מאוד, אני השתתפתי בפרויקט גדול (לא מדדתי בMB, אבל נראה לי מספיק מכובד, 14 - 17 אנשי צוות בחברה כתבו בו במשך שנתיים) והלך ממש טוב ללא באגים חריגים, והרבה יותר טוב מחלקו הראשון שנכתב בJAVA.
זה בגלל שכתבו כנראה אנשים שידעו מה הם עושים :)
אני הצטרפתי לפרויקט באמצע כאשר כתבו אותו פחות או יותר 5 אנשים בכל זמן נתון, במשך כמה שנים, והאנשים כל הזמן התחלפו, אז בעצם זה היה FRAMEWORK שלם שנכתב בשביל צורך מאוד ספציפי, שנכתב מעליו עוד FRAMEWORK שלם שהיה עבור צורך עוד יותר ספציפי, ואני הגעתי באמצע הFRAMEWORK השלישי שמעליהם, וכל פעם שהיתה שגיאה, הייתי צריך להתחיל לחפור ב-legacy code ולשנות אותו בלי להרוס כלום, והיו שם לפעמים פשוט מקרים של כוחות הטומאה שהתנקלו לי ודברים לא עבדו פשוט סתם.
הקטע המצחיק הוא שהתוכנה הזו היתה גירסא שניה שנכתבה מההתחלה, הגירסא הראשונה גם היא נכתבה בפייטון ונחלה את אותו כישלון.
בסוף החליטו לכתוב גירסא שלישית ב-C# בשילוב עם IronPython, שכוייח! (הצעתי להם את זה מההתחלה, ואני רק התחלתי לעבוד שם, אז התחילו להסביר לי כמה שאני טועה ושהכל עובד מצויין ואנשים מאוד בכירים בחברה ישבו על זה...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה