דרוש מידע משנת יוסף- זיכויים- האם זה חוקי?

מצב
הנושא נעול.

כובע הנזיר

משתמש מקצוען
טוב, אז אני מזמין מדי מספר שבועות קמח מלא וכתוב על דף ההזמנה קרטון חום
אם אצלכם לא היה כתוב, אז כנראה הזמנתם קמח לבן
ומשנת יוסף אף פעם לא דואגים למקום ולתאורה ולהפרדה בשום תחנה. זה באחריות מנהל התחנה בלבד !
אכן, כתבתי שהזמנתי קמח לבן ולקחו בטעות חום. אין לי מה לעשות עם קמח חום ואין שום אינדיקציה לדעת מהקרטון שמדובר בקמח חום אם לא ידוע שיש סוגים שונים.
 

מנהטן

משתמש פעיל
אז למה ככ הרבה ניקים פה קונים שם?
לכו אכן ליש חסד
באמת לא מובן
אולי מרגישים כמו בחלוקה תענוג! :sne:

זה לא תשובה עניינית
אמרו כאן דברים שהיו בעבר. שצריכים תיקון. מדובר לפע' בעוולות.
למה לא לרשום את דעתנו כדי שבעתיד יהיה טוב?
בגלל שבחרנו לקנות דרכם בגלל זה צריך לחפף בשירות לקוחות?
אין שום קשר בין הדברים.
ומכירה המון שנטשו את המכירה בגלל דברים כאלה.
וברור שיש להם יתרונות.> ובגלל זה יש קונים. > אז בגלל זה מנצלים אותנו? אתמהה.
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
למה אנחנו מתלוננים ?
כואב הלב
פשוט חבל
משנת יוסף היא רעיון מעולה.
הם מביאים מוצרים מתאימים לקהילה החרדית במחיר מעולה.
היינו נהנים מאוד להזמין שם, אם רק הם היו משפרים בקלות כמה דברים.
ואז גם אנחנו הלקוחות היינו מרוויחים.
וגם משנת יוסף היו מרוויחים יותר.
זה התסכול שלנו
חבל

==========
השיפורים הנדרשים
1. מוצר חסר/פגום = החזרת כסף ולא זיכוי
2. זיכויים דרך האתר והמייל
3. תחנות מוארות ומסודרות עם שילוט ברור ומתאים היכן כל דבר בלי לחפש ולנבור יותר מידי ובכך גם להרוס סחורה יקרה. אולי צריכים לתגמל יותר את בעל התחנה, או בכל דרך אחרת.
4. תהיו קשובים ללקוחות
5. בכלל שירות לקוחות במאור פנים

כולנו [משנת יוסף והלקוחות] יכולים להרוויח
כרגע [משנת יוסף והלקוחות] כולנו מפסידים
 

פיין תמרי

משתמש פעיל
כן הנושא מוצרים שלא הגיעו
ישנם טעיות של הורדת סחורה בסניף אחר וכד’, ואז כולם צריכים לבקש זיכויים (אין זכויי כללי,מבחינתם הסחורה סופקה) ובעצם לקוח לא מבקש זיכויי הם הרוויחו את הכסף (כי הם מחתימים שעל כל שכחה או טעות זה על אחריות הלקוח בלבד

בלתק מפה,
איך זה מסתדר הלכתית?
כאילו, היה להם כמה פעמים של גזל אמיתי מבחינתי- הם לא סיפקו מוצרים וגבו כסף,
או כתבתי זיכוי ולא זוכתי וכד'
שואלת ברצינות, זה באמת תופס?
לא איכפת להם לחזור בתור חתולות? כי אני לא מולחת על שכיחות וטעוית שלהם
 

פיין תמרי

משתמש פעיל
ולמה בכל אשכול של משנת יוסף יש כאלה שלא מבינים מה מתלוננים
ומצדיקים את משנת יוסף ומציגים אותם כצדיקים גמורים????
כנראה שהם קשורים לרווחים שלהם בדרך כלשהיא...

משנת יוסף היא חברה עיסקית לכל דבר ועניין,
ונגרם לי עצמי נזק כי הם מוכרים מוצרים שאני מוכרת במכירה הבייתית שלי,
וההתנהלות שלהם מקוממת נוראות לפעמים,
הרי תמיד גם את השיכחות והטעויות שלהם אפשר להפיל על הלקוח,
טעות שלי שלא ביקשתי זיכוי על מוצר ששילמתי עליו והם לא סיפקו, נכון?!
די להתממות, הם לא תמיד נוהגים ביושרה
ומותר להניח את הדברים על השולחן ולהודות בזה.
ולא יעזור להגיד אל תקני שם, זכותו של כל אחד לקנות בכל מקום ולקבל תנאים ויחס הוגן
 
נערך לאחרונה ב:

כובע הנזיר

משתמש מקצוען
ולא יעזור להגיד אל תקני שם, זכותו של כל אחד לקנות בכל מקום ולקבל תנאים ויחס הוגן
ממש כך.
תארו שהייתי מתלוננת שבאושר עד אין סימון מחירים, או שיש חסד המחיר בחשבונית גבוה יותר, או שבבר כל מוכרים מוצר שכתוב עליו שמכיל x ובמציאות מכיל y.
גם אז הייתם אומרים לי להפסיק לקנות שם? או שמייד היינו פותחים קריאות למבקר המדינה?

אין הבדל.

ולציבור שלנו יש סלחנות ויש סבלנות אבל בסוף, גם אצלינו, סוף גנב לתלייה.
 

estyr

משתמש מקצוען
גם אצלכם אם מגיעים אחרי חצי שעה מתחילת המכירה חסרים מוצרים?
יוצא שכמעט על בסיס קבוע אני "מלווה" כל שבוע כסף למשנת יוסף ע"ח המוצרים שיהיו חסרים עד לקיזוז מהמכירה הבאה.
בכלל, לא מבינה למה אם אני בהזמנה הכל ממוחשב איך יתכן שיש חוסרים ולמה צריך להרגיש שמי שחוטף-מרוויח ומי שלא- יחזור עם עגלה חצי ריקה?
 

עד מתי

משתמש מקצוען
גם אצלכם אם מגיעים אחרי חצי שעה מתחילת המכירה חסרים מוצרים?
יוצא שכמעט על בסיס קבוע אני "מלווה" כל שבוע כסף למשנת יוסף ע"ח המוצרים שיהיו חסרים עד לקיזוז מהמכירה הבאה.
בכלל, לא מבינה למה אם אני בהזמנה הכל ממוחשב איך יתכן שיש חוסרים ולמה צריך להרגיש שמי שחוטף-מרוויח ומי שלא- יחזור עם עגלה חצי ריקה?
אצלינו יש תופעה אחרת מאד מעצבנת
המוצרי חלב ולפעמים עוד מוצרים מגיעים אחרי שעת הסגירה הרשמית של המכירה
שזה אומר להריץ את הילדים פעמיים שלוש לבדוק אם הגיע
הפסקתי בגלל זה להזמין מוצרי חלב אבל היום לדוגמא גם הנרות חימום לא הגיעו והם במשאית יחד עם מוצרי החלב שיגיעו בהמשך ( המכירה לנשים משבי עד שבע וחצי )
מתסכל מאד!!!
 

יהודי - זה אני!

משתמש צעיר
גם אצלכם אם מגיעים אחרי חצי שעה מתחילת המכירה חסרים מוצרים?
יוצא שכמעט על בסיס קבוע אני "מלווה" כל שבוע כסף למשנת יוסף ע"ח המוצרים שיהיו חסרים עד לקיזוז מהמכירה הבאה.
בכלל, לא מבינה למה אם אני בהזמנה הכל ממוחשב איך יתכן שיש חוסרים ולמה צריך להרגיש שמי שחוטף-מרוויח ומי שלא- יחזור עם עגלה חצי ריקה?
יש המון ילדים במכירה,
קצת דוגמאות:
כרית רגילה במקום כרית יפנית,
תפוזים במקום קלמנטינות,
חבילה של עטי פילוט במקום עט אחד,
ועוד היד נטויה,
לא אומרת שאין פשלות של משנת יוסף,
והם גם אומרים שלפעמים יש פשלות שלהם,
אבל לד"ג אצלינו ש75% מבאי המכירה הם ילדים,
זה בגבול ההגיוני שיקרה.

לאחר שראיתי בעיני כאלו פשלות....
 

עד מתי

משתמש מקצוען
יש המון ילדים במכירה,
קצת דוגמאות:
כרית רגילה במקום כרית יפנית,
תפוזים במקום קלמנטינות,
חבילה של עטי פילוט במקום עט אחד,
ועוד היד נטויה,
לא אומרת שאין פשלות של משנת יוסף,
והם גם אומרים שלפעמים יש פשלות שלהם,
אבל לד"ג אצלינו ש75% מבאי המכירה הם ילדים,
זה בגבול ההגיוני שיקרה.

לאחר שראיתי בעיני כאלו פשלות....
אפשר גילוי נאות
יש לך קשר למנהלי למשנת יוסף ?
 

rubi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אני לא מבינה מי שלא רוצה שלא יזמין ושישלם מחיר כפול בחניות
פה טמון הכלב
הרבה מכירות בעיקר ביתיות פושטים את הרגל בעקבותם
אין תחום שהם לא נכנסים
זאת זכותם - נכון
אבל הם מתנהגים עם הזכות הזאת בבריונות לרעת הלקוח

הם משתמשים בשטח ציבורי, לפעמים חניות של אנשים
הם מביאים קונספט מיוחד שאמור להוזיל עלויות,
ומבקשים מהלקוחות להתנהג כמו בחנות, והם לא יתנו שירות כמו חנות
 

רוגעל'ה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
קרה לי אותו מקרה בדיוק על מוצר יקר מאוד , לקחתי בטעות מהדגם היקר יותר( האריזה היתה ממש מטעה)
וכן אותו דבר בדיוק הייתי צריכה לשם קנס של 20% , ביקשתי להחליף בשבוע אח"כ ונעניתי בשלילה
כנראה מכרו את המוצר במכירות הבאות ונהו מכל הכיוונים.
אני בעקבות כך הפסקתי לקנות במשנת יוסף!
אז לי קרה אותו דבר, החזירו לי רק 50!!! על המוצר הזול שהזמנתי ולא לקחתי.
ולקחו לי תשלום מלא על המוצר שכן לקחתי. (היקר!! שלא הייתי צריכה אותו, מוצר פלסטיק, שבקלות היה יכול לחזור אליהם ולהימכר שוב. מכעיס מאד).

אה עוד משהו.
כשהביאו לי משהו לא תקין ושלחתי להם תלונה.
הם כן ביקשו שאני יחזיר להם את זה. ורק אחר כך יזכו אותי.
אה? פתאום כן מקבלים חזרה? מה השתנה?
 

פיין תמרי

משתמש פעיל
עוד משהו,
לא היה קרטון עופות שהזמנתי,
רשמתי זיכוי,
אחרי שעתיים מתקשר אלי מנהל התחנה שאבוא לקחת את הקרטון של העוף המחולק,
כי מישהו התבלבל ולקח לעצמו את המחולק במקשום העוף השלם.
למה לדעתכם אני צריכה להתארגן שנית ליציאה???
זו לא שיכחה שלי, לא טעות שלי, ולא אני אמורה לספוג את זה!!!
לא מתאים לי לצאת מהבית לפי ראות עינהם!
 

hila

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
רק קצת רוצה לאזן
אני חייבת לציין שאני תמיד קיבלתי שירות לקוחות יפה ,דרך המייל
כל זיכוי שהיה נצרך קיבלתי . ותמיד ענו לי באדיבות ויחסית מהירות
אני קונה משם רק מה שמשתלם לי ואם לא מספיק משתלם לי לא עושה הזמנה בשבוע זה
ואין לי שום קשר למנהלים. לא יודעת אפילו מיהם
 

רותי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
זה כי יבוא אנשים ויכתבו זיכויים ובפועל המוצר כן היה בתחנה אבל הוא התעצל לחפש/לא ראה - אז קדימה נכתוב זיכוי !
כנראה גם זה הסיבה שצריך את החתימה של מנהל התחנה כיון שהוא ודאי יודע אם הגיע מוצר מסוים או לא
שטויות
מי שרוצה לגנוןב תמיד ימצא את הדרך...........
בטוחה שאנשים לקחו כפןל ושחכו לדווח על חיוב או התבלבלו בין תפןח צהוב לאדום ולא חסר בלבלולים
ולא מאמינה שמנהל החתימה יחתום על 100+ דפים...........
 

estyr

משתמש מקצוען
יש המון ילדים במכירה,
קצת דוגמאות:
כרית רגילה במקום כרית יפנית,
תפוזים במקום קלמנטינות,
חבילה של עטי פילוט במקום עט אחד,
ועוד היד נטויה,
לא אומרת שאין פשלות של משנת יוסף,
והם גם אומרים שלפעמים יש פשלות שלהם,
אבל לד"ג אצלינו ש75% מבאי המכירה הם ילדים,
זה בגבול ההגיוני שיקרה.

לאחר שראיתי בעיני כאלו פשלות....
לא שאני מאמינה זו באמת התשובה (כן, גם לי אמרו אותה...) כי לפעמים חסר דברים כמו ירקות וכדו' שפחות נראה לי שילדים סוחבים סתם או מתבלבלים (תפוחי אדמה....)
ואם זה כן התשובה אז בבקשה שמנהלי התחנה לא יאפשרו לילדים מתחת גיל מסוים לקחת את דפי ההזמנה ולאסוף את המוצרים.
 

עד מתי

משתמש מקצוען
רק קצת רוצה לאזן
אני חייבת לציין שאני תמיד קיבלתי שירות לקוחות יפה ,דרך המייל
כל זיכוי שהיה נצרך קיבלתי . ותמיד ענו לי באדיבות ויחסית מהירות
ואין לי שום קשר למנהלים. לא יודעת אפילו מיהם
גם לי עד לפני חודש
מאז זיכויים רק דרך מנהל התחנה
 

rubi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
רק קצת רוצה לאזן
אני חייבת לציין שאני תמיד קיבלתי שירות לקוחות יפה ,דרך המייל
כל זיכוי שהיה נצרך קיבלתי . ותמיד ענו לי באדיבות ויחסית מהירות
ואין לי שום קשר למנהלים. לא יודעת אפילו מיהם
כנראה משהו מלפני תרפפ"ו שנים, אין חיה כזאת היום
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה