פתחתי חשבון בנק חדש
לצורך קבלת הטבות מסוימות, נדרשות 2 משכורות בחשבון
בעלי עצמאי ומנהל את העסק בחשבון נפרד
הבנקאי הציע שיעביר כל חודש לחשבון את הסכום הנדרש, ואילו ברישומי הבנק זה יסווג כ'משכורת'.
אלא שאמר זה עלול להוות בעיה מבחינת מס הכנסה, אם יבדקו את החשבון וההכנסה תהיה מסווגת כמשכורת בלי שבאמת הוא מושך משכורת מהעסק, על כל הנלווה לכך. (מבחינת העסק זו לא משכורת וכמובן ללא תלוש, אלא העברה בנקאית. מבחינת הבנק זה יהיה משכורת)
האם אפשרי לעשות את זה?
לצורך קבלת הטבות מסוימות, נדרשות 2 משכורות בחשבון
בעלי עצמאי ומנהל את העסק בחשבון נפרד
הבנקאי הציע שיעביר כל חודש לחשבון את הסכום הנדרש, ואילו ברישומי הבנק זה יסווג כ'משכורת'.
אלא שאמר זה עלול להוות בעיה מבחינת מס הכנסה, אם יבדקו את החשבון וההכנסה תהיה מסווגת כמשכורת בלי שבאמת הוא מושך משכורת מהעסק, על כל הנלווה לכך. (מבחינת העסק זו לא משכורת וכמובן ללא תלוש, אלא העברה בנקאית. מבחינת הבנק זה יהיה משכורת)
האם אפשרי לעשות את זה?