תסכימי לפרט?אולי יעזור לך- אני עשיתי לאחת מבצע אישי ביננו ומאד עוזר לה
תסכימי לפרט?אולי יעזור לך- אני עשיתי לאחת מבצע אישי ביננו ומאד עוזר לה
אני אמרתי להן שאני מרגישה בבריכה... כנראה אחת לחצה על לחצן שמפעיל את ההד היה סיוטטטטטטט אח"כ שחלק הורידו וכנראה אותה אחת גם זה הסתדראצלכן את הבנות שבאמצע שיעור ועידה מדליקות שירים?
או שלבת אחרת אמרתי שאני שומעת שהיא עוזרת מאוד יפה בבית,
אבל כדאי שתעשה את הטלפון על השתק!
מסכנה כל הזמן קיבלה הוראות מאמאשלה מה לעשות בבית---
בכיף (מקווה שאמא שלה לא עוקבת פהתסכימי לפרט?
מענין אותי בגדול-
מה הגישה של בית הספר.
כי נראה לי שאצלנו אין חיוב ללמוד.
מי שרוצה מקבלת פרס.
מי שלא - בעיתה.
לכן נוצר מצב כזה.
מה המסר שעובר מההנהלה- שאלו לימודים סדירים לכל דבר?
ברור. יש טבלת מעקב שהבנות חייבות למלא. והמורה-המחנכת והמורה לחשבון ולאנגלית מחויבת כל שבוע להתקשר ל-כ-ו-ל-ן ולא תתקבלנה תרוצים (מהמורות, כן?)מענין אותי בגדול-
מה הגישה של בית הספר.
כי נראה לי שאצלנו אין חיוב ללמוד.
מי שרוצה מקבלת פרס.
מי שלא - בעיתה.
לכן נוצר מצב כזה.
מה המסר שעובר מההנהלה- שאלו לימודים סדירים לכל דבר?
בכיף (מקווה שאמא שלה לא עוקבת פה
היא אמרה לי שקשה לה להתמיד ומאד עוזר לה שאני מתקשרת לשאול מה קורה, אז קבענו שכל יומיים היא מתקשרת אלי לעדכן אותי שהצליחה להקשיב ועוד לא חשבתי בדיוק במה לתגמל אולי שוקולד? היא גרה באיזור שלי אז יהיה לי אפשרות להעביר לה.
אז מה עובר עלינו?ברור. יש טבלת מעקב שהבנות חייבות למלא. והמורה-המחנכת והמורה לחשבון ולאנגלית מחויבת כל שבוע להתקשר ל-כ-ו-ל-ן ולא תתקבלנה תרוצים (מהמורות, כן?)
ואוו... מוזר.אצלינו אין כזה דבר לא ללמוד!!!
לדוגמא, שנה שעברה שחזרנו לאחר סיון -
היה מבחנים בכל המקצועות.
לבנות החזקות והמתקשות כאחד.
נראה לי הביהס היחיד...
לא, לא שילוב תלמידה רגילה וקצת מאתגרתתלמידת שילוב?
כי התלמידות האלו התחלקו לשתי קבוצות בתקופה הזאת:
*אלו שהרוגע הזה עוזר להן, אין לחץ חברתי / לימודי.
הם לא חוות את ה"פדיחה" ביציאה למורה פרטית.
בקצב שלהן. יכולות ללחוץ 5 שההם רוצות הפסקה, יכולות לחזור על החומר הנשמע כמה פעמים.
*לעומתן,
התלמידות שקשה!! להן מאוד!
להקשיב למורה בלי לראות אותה, בלי המחשות, בלי אוירה...
ואנחנו צריכות להתחשב בשני סוגי הבנות האלו---
וזה משימה!!
אז מה עובר עלינו?
ואוו... מוזר.
המנהלת שלנו מאוד מדוקדקת.
למה פה היא נותנת תחושה של - שחררו.???
לא יודעת.
לא, לא שילוב תלמידה רגילה וקצת מאתגרת
אויייש אם מדובר בתיכון לא מומלץ בכלל..(אלא אם כן הפרס יהיה משהו כמו עשר נקודות לחלק הפנימי של הבגרות למי שהמחברת תהיה מושלמת..)תנאים...........אם תעשי שיעורים
תקבלי...ככה וככה
או ההפך את לא תקבלי משו אם לא תלמדי
רק זה עוזר לדעתי אבל תלוי איזה גיל
ניתן להתקין אפשרות של צבירת ניקוד על האזנה לשיעורים, הניקוד מצטבר (בימות המשיח) בסוף השיעור. צריך לברר אצל מומחים.
חייבת לומר לך שיש אצלנו מורה מדהימה לחשבון, כמו שהבנות היו משוגעות על השיעורים שלה הן גם משוגעות על ההקלטות שלה, לא שאלתי אותה אז אני לא מפרטת אבל היא עושה איזה קסם! -אני מספרת את זה כמורת שילוב לתלמידות שמתלוננות שהן אובדות בקו- בחשבון הן שם!!! לא יודעת אם בהבנה מלאה, עדיין זה קשה, אבל בהנאה וברצון לעקוב.יש לי גם שעות של מקצועי, שאני אפילו לא מכירה את הבנות!!!
איך אז אפשר למשוך אותן לשיעורים.
בינינו,
את היית מקשיבה לג"ג ולטבע??
חייבת לומר לך שיש אצלנו מורה מדהימה לחשבון, כמו שהבנות היו משוגעות על השיעורים שלה הן גם משוגעות על ההקלטות שלה, לא שאלתי אותה אז אני לא מפרטת אבל היא עושה איזה קסם! -אני מספרת את זה כמורת שילוב לתלמידות שמתלוננות שהן אובדות בקו- בחשבון הן שם!!! לא יודעת אם בהבנה מלאה, עדיין זה קשה, אבל בהנאה וברצון לעקוב.
בכל אופן, גם אצלה וגם בשלוחות האחרות- יש להן הרבה חובות- בד"כ חובות נחמדים, הן צריכות להשאיר הודעה עם תשובה לחידה/ עם הש"ב/ אפילו הודעה שהן האזינו. וכמובן מקבלות משוב בהודעה הבאה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמו
א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ: