שיתוף מרגל להשכרה - סצנות ודמויות בביצוע AI

מובן, אבל למה שיהיו לו בלוריות מתנפנפות כאלה? אין סיכוי.
אייל צריך להתאים את עצמו תמיד למקום אליו הוא נשלח, לפעמים הוא יהיה עם בלורית, לפעמים עם זקן, לפעמים מגולח,
כשאייל בחיים הרגילים שלו אז זה כמו ש @hadassah m אמרה, כל אחד ואחת מדמיינים אותו אחרת, אבל בגדול הוא לא אמור להיראות אדם שאינו שומר תורה ומצוות לעת עתה, אבל גם לא אמור להיראות חרדי.
לגבי הילדים, זה באמת שאלה למה כולם עושים אותם ככה, אבל כמאמר @שמש שוקעת , לכי תסבירי את זה לבינה.
 

איי סיישל

משתמש רשום
אייל?
 

קבצים מצורפים

  • אייל גלבוע.jpeg
    אייל גלבוע.jpeg
    KB 139.8 · צפיות: 5
  • אייל.jpeg
    אייל.jpeg
    KB 118.2 · צפיות: 5

hadassah m

משתמש פעיל
תודה רבה! [אני מעדיף בזיפ אחד או פחות זיפים כי אני על טאבלט וזה לוקח שעות להוריד כמה קבצים] למה אני לא יכול לעשות ספוילרים וטקסטים מודגשים?
ניסיתי כמובן לעשות הכל בזיפ אחד אחרי כמה נסיונות זה לא צלח כי הקובץ היה גדול מידי ולכן הברירה היחידה זה לחלק לכמה זיפים מה שהעליתי זה המקסימום שאפשר לעלות בכל תיקיה....
 

הדס כ.

משתמש רשום

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה