חדשות בעולם מפקד כוח וגנר יבגני פריגוז'ין נהרג בהתרסקות מטוסו

Two-Or Music

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
פרטים חדשים מתבררים:
1.
אנשים שנכחו באזור העידו כי שמעו פיצוץ של משהו שפוגע במטוס לפני התרסקותו. מה שיכול להעיד על שיגור טיל של מערכת ההגנה האווירית לעבר המטוס.
2. אח של אחת הדיילות שנכחו על המטוס ונהרגה, מספר כי במקרה היא סיפרה לו שלפני ההמראה המטוס נלקח לשיפוצים מסתוריים וחשודים שלקחו פרק זמן קצר, מה שיכול להעיד על ניסיון לשבש את המטוס.
ערוץ 14

פרטים שיכולים לשפוך אור אך סותרים ביחס לאופן הפיצוץ..
 

איכא מאן דאמר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לאחר המרד בפוטין, הזהירו כולם את מנהיג כח וגנר שלא יעלה לקומות גבוהות בבניינים, כי הוא יכול בטעות לפול מהחלון...
יבגני פריגוז'ין שמע לאזהרות ובמשך חודשיים הוא לא עלה לבניין גבוה.
בסוף בחוסר ברירה החליטו להפיל אותו מחלון המטוס, אך תקלה בפעולה גרמה שהמטוס כולו נפל...
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

רוסיה מודיעה רשמית: זוהתה גופתו של מנהיג כוח וגנר שנהרג בהתרסקות המטוס​

המכון לרפואה משפטית ברוסיה מאשר היום באופן רשמי כי זוהתה גופתו של מפקד קבוצת שכירי החרב "כוח ואגנר", יבגני פריגוז'ין, זאת כחלק מועדת חקירה שבדקה את זהותם של הנוסעים שהיו על גבי סיפונו של המטוס הפרטי שהתרסק

המכון לרפואה משפטית ברוסיה מאשר היום (ראשון) באופן רשמי כי זוהתה גופתו של מפקד קבוצת שכירי החרב "כוח ואגנר", יבגני פריגוז'ין, זאת כחלק מועדת חקירה שבדקה את זהותם של הנוסעים שהיו על גבי סיפונו של המטוס הפרטי שהתרסק בדרכו ממוסקבה לסנט פטרסבורג.
בסוף שבוע שעבר פוטין שבר תיקה והתייחס להתרסקות המטוס של יבגני פריגוז'ין. פוטין שלח תנחומיו למשפחתו של מי שבעבר היה בעל ברית שלו, ואמר כי הוא ופריגוז'ין "מכירים משנות ה-90" ושהוא היה "אדם מוכשר עם גורל קשה, שעשה כמה טעויות קשות בחייו".
פוטין, "החשוד המיידי" במותו של פריגוז'ין, אמר כי הוא ימתין לתוצאות חקירת ההתרסקות. "נראה מה אומרים החוקרים, זה ייקח זמן". פוטין סיפר שפריגוז'ין חזר אתמול לרוסיה מאפריקה, ונפגש עם "כמה גורמים רשמיים". הודעתו למעשה הייתה אישור רשמי ראשון לכך שפריגוז'ין נהרג.
רוסיה שלחה חוקרים לבחון את שרידי המטוס הפרטי של פריגוז'ין ולקבוע מה הייתה הסיבה להתרסקות, אך במערב מטילים ספק באמינות החקירה הזו: ההערכות הן שפריגוז'ין חוסל בהוראת הקרמלין – חודשיים אחרי המרד שהנהיג בראשי הצבא הרוסי, ונחשב לרגע משפיל עבור פוטין.
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מהנדס שביצע תיקונים של "הרגע האחרון" במטוס שעלה באש באוויר ובו היו יבגני פריגוז'ין ושאר חברי כח וגנר נמצא בחקירה של הרשויות ברוסיה.
המהנדס סרגיי קיטריש, בן 41, נחקר בימים שחלפו מאז ההתרסקות, כך דיווח ערוץ VChK-OGPU שיש לו קשרים לשירותי הביטחון הרוסיים. "הוא עבד כל הזמן עם המטוס של פריגוז'ין והוא זה שביצע את התיקונים האחרונים להחלפת בלם הנחיתה", נמסר.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הקרמלין הודיע היום (שלישי) כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אינו מתכנן להשתתף בהלווייתו של יבגני פריגוז'ין, ראש הקבוצה הצבאית הפרטית וגנר, שמת בהתרסקות מטוסו הפרטי בשבוע שעבר.

התרסקות המטוס אירעה חודשיים לאחר מרד מזוין שארגנה קבוצתו נגד בכירי הצבא הרוסי, בו כבשה את העיר רוסטוב בדרום המדינה, והתקדמה לכיוון מוסקבה, בטרם נסוגה, 180 קילומטרים מעיר הבירה.

בתגובה לשאלה האם פוטין ישתתף בהלוויה, אמר דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב לכתבים: "נוכחות הנשיא אינה באה בחשבון".

פסקוב הסביר כי לקרמלין אין מידע ספציפי לגבי סידורי הלוויה, "מה שמעיד כי מדובר בעניין משפחתי".

כזכור ביום ראשון האחרון אמרו חוקרים רוסים כי בדיקות גנטיות אישרו שפריגוז'ין היה בין 10 האנשים שמתו בהתרסקות המטוס.
kore
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית

הבית הלבן על מות פריגוז'ין: "לקרמלין היסטוריה של הרג יריבים"​

דוברת הבית הלבן התייחסה למותו בהתרסקות מטוס של מנהיג כוח וגנר יבגני פריגוז'ין, שהובא היום למנוחות, ואמרה כי "לקרמלין יש היסטוריה ארוכה של הרג יריבים"
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
בטקס קטן ברוסיה: פריגוז'ין נקבר, הנשיא פוטין לא הגיע

בטקס קטן שנערך היום (שלישי) בבית קברות בסנט פטרבורג, נקבר יבגני פריגוז'ין, מנהיג קבוצת 'כוח וגנר', שנהרג בהתרסקות מטוס בשבוע שעבר.
הקבורה נערכה בחשאיות ורק לאחר שהסתיימה מסר דובר מטעם כוח וגנר כי נערך למנהיג הקבוצה טקס פרידה וכי הציבור יכול להגיע לבית העלמין על מנת "להיפרד".
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לא נכח בהלוויה. מוקדם יותר הודיעו בקרמלין כי ש"הקרמלין לא ידע על סידורי ההלוויה המתוכננים", וכי "מדובר בעניין של המשפחה".

במקביל, הממשל במוסקבה ממשיך להכחיש את מעורבותו במותו של פריגוז'ין, למרות ההערכות של גורמי מודיעין במערב כי נשיא רוסיה עומד מאחורי ה"חיסול" ככל הנראה באמצעות טיל יירוט, לפי גורמים בארה"ב. הקרמלין הודיע כזכור כי מדובר ב"שקר מוחלט".

כזכור, ביום רביעי שעבר מטוס פרטי בו טסו מספר אנשים התרסק באזור טבר, מצפון-מערב למוסקבה. לפי רשות התעופה ברוסיה, ראש קבוצת וגנר, יבגני פריגוז'ין היה ברשימת הנוסעים של המטוס, נוכחותו במטוס ומותו אושרו לאחר מכן על ידי מוסקבה, בין השאר על ידי ביצוע בדיקת DNA שקבעה באופן סופי את מותו של יבגני פריגוז'ין.
 

הללוהו ב ו

משתמש מקצוען
ויש גם קולות אחרים, והזיות..
פריגוז'ין חי לאחר שהכפיל שלו מת בהתרסקות מטוס וכעת זומם את נקמתו בפוטין


מדען המדינה הרוסי ולרי סולובי אמר כי פריגוז'ין היה בחיים לאחר שהכפיל שלו מת בהתרסקות מטוס בשבוע שעבר. לדבריו, הבוס של וגנר עצמו "חי, בריא וחופשי" במדינה ללא שם. פריגוז'ין מתכנן כעת את נקמתו.

מדען המדינה גם מאשים את הרשויות ברוסיה בשקר לגבי ה-DNA של פריגוז'ין שנמצא באתר האסון באזור טבר.

unnamed.png
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
%D7%A7%D7%91%D7%A8.jpg

קברו של פריגוז'ין | צילום :תקשורת רוסית
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטז

א אָהַבְתִּי כִּי יִשְׁמַע יי אֶת קוֹלִי תַּחֲנוּנָי:ב כִּי הִטָּה אָזְנוֹ לִי וּבְיָמַי אֶקְרָא:ג אֲפָפוּנִי חֶבְלֵי מָוֶת וּמְצָרֵי שְׁאוֹל מְצָאוּנִי צָרָה וְיָגוֹן אֶמְצָא:ד וּבְשֵׁם יי אֶקְרָא אָנָּה יי מַלְּטָה נַפְשִׁי:ה חַנּוּן יְהוָֹה וְצַדִּיק וֵאלֹהֵינוּ מְרַחֵם:ו שֹׁמֵר פְּתָאיִם יְהוָֹה דַּלּוֹתִי וְלִי יְהוֹשִׁיעַ:ז שׁוּבִי נַפְשִׁי לִמְנוּחָיְכִי כִּי יי גָּמַל עָלָיְכִי:ח כִּי חִלַּצְתָּ נַפְשִׁי מִמָּוֶת אֶת עֵינִי מִן דִּמְעָה אֶת רַגְלִי מִדֶּחִי:ט אֶתְהַלֵּךְ לִפְנֵי יי בְּאַרְצוֹת הַחַיִּים:י הֶאֱמַנְתִּי כִּי אֲדַבֵּר אֲנִי עָנִיתִי מְאֹד:יא אֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי כָּל הָאָדָם כֹּזֵב:יב מָה אָשִׁיב לַיי כָּל תַּגְמוּלוֹהִי עָלָי:יג כּוֹס יְשׁוּעוֹת אֶשָּׂא וּבְשֵׁם יי אֶקְרָא:יד נְדָרַי לַיי אֲשַׁלֵּם נֶגְדָה נָּא לְכָל עַמּוֹ:טו יָקָר בְּעֵינֵי יי הַמָּוְתָה לַחֲסִידָיו:טז אָנָּה יי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ אֲנִי עַבְדְּךָ בֶּן אֲמָתֶךָ פִּתַּחְתָּ לְמוֹסֵרָי:יז לְךָ אֶזְבַּח זֶבַח תּוֹדָה וּבְשֵׁם יי אֶקְרָא:יח נְדָרַי לַיי אֲשַׁלֵּם נֶגְדָה נָּא לְכָל עַמּוֹ:יט בְּחַצְרוֹת בֵּית יי בְּתוֹכֵכִי יְרוּשָׁלִָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה