עזרה מערכי שיעור במחשבים!

שלהבת הנשמה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
שלום
אני זקוקה בדחיפות ל2/3 מערכי שיעור בתכנות/מחשבים
בכל נושא
תממש אשמח לעזרה
תודה רבה
 

אחד הלויים

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הנה מרובי
ושא: מבוא לתכנות פייתון

רמת כיתה: תיכון (ט' - יב')

משך השיעור: 60 דקות

מטרה: התלמידים יוכלו להבין את היסודות של תכנות Python, לרבות משתנים, סוגי נתונים ופעולות בסיסיות.

חומרים דרושים:
- מחשבים עם Python IDE (סביבת פיתוח משולבת).
- מקרן או לוח להדגמה
- דפי מידע או משאבים עם תחביר Python ודוגמאות

מערך שיעור:

א. מבוא (5 דקות)
- ברכו את התלמידים והסבירו בקצרה את מטרות השיעור.
- לדון בחשיבות התכנות בעולם של היום ויישומיו השונים.
- הצג את Python כשפת תכנות פופולרית הידועה בפשטות ובקריאות שלה.

II. משתנים וסוגי נתונים (15 דקות)
- הגדר משתנים כמכולות לאחסון נתונים.
- הסבר את הרעיון של סוגי נתונים, כולל מספרים שלמים, צפים, מחרוזות ובוליאנים.
- הדגימו כיצד להכריז ולהקצות ערכים למשתנים באמצעות תחביר Python.

III. פעולות בסיסיות (20 דקות)
- דון בפעולות היסודיות ב- Python, כגון אריתמטיקה, השוואה ופעולות לוגיות.
- ספק דוגמאות והסבר את התחביר לכל פעולה.
- ערכו תרגילים אינטראקטיביים לתרגול התלמידים באמצעות פעולות בסיסיות.

IV. ביצוע קוד (10 דקות)
- הסבר כיצד לבצע קוד Python באמצעות IDE או ממשק שורת פקודה.
- הדגימו את תהליך הרצת סקריפטים של Python ופירוש הפלט.
- ענה על כל שאלה והסר כל ספק לגבי ביצוע קוד.

V. מיני-פרויקט (10 דקות)
- הקצה מיני-פרויקט פשוט כדי לחזק את המושגים שנלמדו עד כה.
- לדוגמה, בקשו מהתלמידים לכתוב תוכנית המחשבת את שטחו של מלבן בהתחשב באורכו וברוחבו.
- לאפשר לתלמידים לעבוד בנפרד או בזוגות.
- עודדו יצירתיות וכישורי פתרון בעיות תוך כדי השלמת המיני-פרויקט.

VI. מסקנה וסיכום (5 דקות)
- סיכום המושגים המרכזיים הנכללים בשיעור, כולל משתנים, סוגי נתונים ופעולות בסיסיות.
- לדון בחשיבות התרגול וחקירה נוספת בשליטה במיומנויות תכנות.
- עודדו את התלמידים להמשיך ללמוד ולהתנסות בתכנות Python.

VII. שיעורי בית או פעילות הרחבה
- הקצה תרגילים או אתגרים נוספים הקשורים למושגים הנלמדים בשיעור.
- ספק משאבים או פלטפורמות מקוונות לסטודנטים לתרגול תכנות Python.
- עודדו את התלמידים לחקור יישומים מהעולם האמיתי של Python ולשתף את הממצאים שלהם בשיעור הבא.

הערה: ניתן להתאים את מערך השיעורים על סמך הידע הקודם של התלמידים והמשאבים הזמינים בכיתה.
 

Loui

משתמש חדש
שלום
אני צריכה מערכי שיעור בתכנות שבנויים לפי הכללים של מערך שיעור - ולזה לא מצאתי בינה מלאכותית שיכולה לעזור לי
ניסיתי ממש הרבה
יש מישי/ו שיש לה/ו מערכי שיעור בנויים ויוכל לשתף איתי אותם
זה ממש יעזור לי
תודה רבה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה