ולכן צריך אנשי חינוך (ולא פסיכולגים דווקא)בדיוק זה מה שאני רוצה
ולכן צריך אנשי חינוך (ולא פסיכולגים דווקא)בדיוק זה מה שאני רוצה
ולכן צריך הכוונה גם לילדים ובוודאי בחורים כאלו ולא לחשוב הוא מחונן הוא עם ראש טוב הוא יודע להסתדר לבד לא גם ילד / בחור כזה צריך עזרהקשה לגדל ילד שיצא תלמיד חכם
המסגרות כיום הן מיטת סדום.
מכיר מקרוב סיפורים דומים ישיבות שדווקא המוכשרים ביותר לא נשארו בבית המדרש מחוסר מענה לכשרונותיהם.
יש בערך 1% מהילדים שיכולים לדעת ש"ס תוך שנה.
בעבר אלו צמחו להיות גדולי ישראל, כיום הם עם הזמן 'מוצאים תעסוקה'.
בישיבות גדולות ליטאיות יש קצת ספייס אבל עד אז שהשם יעזור...
בכל אופן תתחילו עם אבחונים, אולי הם לא ממש מחוננים רק מוכשרים ואם כך לא נורא...
זה מה שמרגיש לי...קשה לגדל ילד שיצא תלמיד חכם
המסגרות כיום הן מיטת סדום.
מכיר מקרוב סיפורים דומים ישיבות שדווקא המוכשרים ביותר לא נשארו בבית המדרש מחוסר מענה לכשרונותיהם.
יש בערך 1% מהילדים שיכולים לדעת ש"ס תוך שנה.
בעבר אלו צמחו להיות גדולי ישראל, כיום הם עם הזמן 'מוצאים תעסוקה'.
בישיבות גדולות ליטאיות יש קצת ספייס אבל עד אז שהשם יעזור...
בכל אופן תתחילו עם אבחונים, אולי הם לא ממש מחוננים רק מוכשרים ואם כך לא נורא...
במגזר החילוני כל אחד חושב על הילד שלו ולכן יש בתי ספר למחוננים אצלנו במגזר החרדי לעומת זאת החינוך הוא להיות איש בין אנשים ולא מעל האנשים
אדייק,נכון, אבל העלויות...
זה בעיקרון מה שמקבלים?אדייק,
גם במגזר הכללי זה לא פיתרון קסם
לא לכל ביה"ס במגזר הכללי יש כיתת מוחננים ,רק בבתי ספר בודדים.
מה שכן, כל ילד בארץ שלומד ישירות תחת משה"ח רשאי להשתתף בתוכנית למחוננים\מצטיינים שקיימת בכל עיר
וגם אז זה רק פעם בשבוע-לא יותר מידי...
כמובן אחרי מבחן קבלה
אגב,הרבה מסגרות של החינוך החסידי הם תחת משה"ח ,אם זה כזה מצב ולדו' אתם גרים בביתר אפשר לארגן זאת ומסתמא שלא יבואו ילדים חילוניים לתוכנית...
השאלה מה הם התכנים שהם יכניסואדייק,
גם במגזר הכללי זה לא פיתרון קסם
לא לכל ביה"ס במגזר הכללי יש כיתת מוחננים ,רק בבתי ספר בודדים.
מה שכן, כל ילד בארץ שלומד ישירות תחת משה"ח רשאי להשתתף בתוכנית למחוננים\מצטיינים שקיימת בכל עיר
וגם אז זה רק פעם בשבוע-לא יותר מידי...
כמובן אחרי מבחן קבלה
אגב,הרבה מסגרות של החינוך החסידי הם תחת משה"ח ,אם זה כזה מצב ולדו' אתם גרים בביתר אפשר לארגן זאת ומסתמא שלא יבואו ילדים חילוניים לתוכנית...
בכל מקרה לא חושבת שזה רלוונטי לנו, בטח שלא מבחינת מקום המגורים...השאלה מה הם התכנים שהם יכניסו
עוד בפרט כשהם ידעו שזה קבוצה של מכוניים
הם נולדו אתמול?נכון שהוא צריך להבין, אבל הוא עדיין לא שם...
לדעתי הוא צריך לעבור תהליך כלשהו שיכשיר לזה את הקרקע...
ולכן אני חושבת שאנשי החינוך בת"ת צריכים לקבל מענה של ייעוץ והכוונה, כדי שלא הכל יהיה סביב, איך ילד כזה חכם עושה ככה.....
אני יכול להגיב על הדברים, מנקודת מבט של מי שבילה ימים רבים ברביצה בחצר הת״ת, בגלל שיעמום שנבע מעודף כישרון ובגלל שהמורים לא ידעו איך מתמודדים עם זה.יש לי שני ילדים שלפי כל מה שניסיתי לבדוק במשך השנים, מסתבר שהם מחוננים עם חלק גדול מהקשיים של מחוננות...
סוג של בדידות חברתית... אין להם באמת נושאי שיחה עם ילדים בני גילם... כי ילד בן 11 שמעניין אותו התפרקות אטומים ועוד כל מיני דברים נדירים בגאוגרפיה לא ממש מעניין כל ילד בגיל הזה...
לילד בן 11 שנמצא כ"כ הרבה שעות במסגרת (בפרט החסידית - שזה שעות רבות יותר) ומוצא את עצמו עם סף תסכול נמוך על כל דבר, כי אין לו מה לעשות אם הוא כבר מבין מראש הכל, אז הוא כבר הרבה פעמים לכתחילה לא מתחיל להקשיב ופשוט לא שם אלא בענייניו, בקיצור, הוא ממש סובל!...
ברגע שיש לו משהו אחר מאתגר יותר, הוא פשוט פורח...
דוגמה קטנה, נתתי לו ללמוד קורס בערבית, הוא בן אדם אחר!
השאלה שלי היא כזאת:
אני רוצה לדעת, במידה ואני מאבחנת את הילד, האם יש לי מזה משהו? האם אקבל תקציבים גם לטיפול רגשי תואם אבל גם לקידום הילד במקצועות שונים???
אני לא רוצה שמה שהוא ילד ויתעניין יהיה רק פיזיקה, מדעים ושפות, שאת כל אלה יש חינם והמון ברחבי הרשת...
אני כן רוצה שיהיו לי תקציבים לקבוע לו חברותות ברמה גבוהה בגמרה וכו' שלא ישב בטל בת"ת, ( למרות שאני יודעת שהעמל והיגיעה זה מה שצריך, אבל הבטלה אם כל חטאת... והתסכול של הילד לא שווה את זה...)
זה משהו שקיים?
תודה מראש לעונים
אני מכירה ילד מהמגזר הכללי שאובחן כמחונן ופעמיים בשבוע הוא יוצא מביה"ס למסגרת למחוננים.זה בעיקרון מה שמקבלים?
השתתפות של פעם בשבוע בתוכנית?
כן, ע"ח שעות הלימודים והם אחראיים להשלים החומר ש"החסירו"זה בעיקרון מה שמקבלים?
השתתפות של פעם בשבוע בתוכנית?
בדר"כ אם יוצאים ע"ח שעות הלימודים זו פעם אחת (אולי יש יוצאי דופן)אני מכירה ילד מהמגזר הכללי שאובחן כמחונן ופעמיים בשבוע הוא יוצא מביה"ס למסגרת למחוננים.
איך שהבנתי מהאמא מלבד היומיים האלו הוא גם יוצא אחה"צ.בדר"כ אם יוצאים ע"ח שעות הלימודים זו פעם אחת (אולי יש יוצאי דופן)
יש גם תוכניות מצטינים שזה אחה"צ ולא ע"ח שעות הלימודים
בכ"א זה לא נושא האשכול
אשמח מאוד לשמועאגב אאל"ט יש תוכנית מקוונת לתמידים חרדים,
אבדוק
לא צריך למצוא למה כל דבר שקורה אצל החילונים הוא רע כדי לתרץ למה זה בסדר שאצל החרדים אין. לפעמים מותר פשוט להודות שהם עושים משהו טוב.במגזר החילוני כל אחד חושב על הילד שלו ולכן יש בתי ספר למחוננים אצלנו במגזר החרדי לעומת זאת החינוך הוא להיות איש בין אנשים ולא מעל האנשים
בכל חיידר?עוד משהו,
בכל חיידר היום אמור להיות יועץ מטעם משרד החינוך.
אם הוא יועץ טוב, הוא יוכל לכוון אתכם איך פעול, וגם יפעל יחד איתכם מול הנהלת הת"ת.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: