כל סופר כותב כל החיים את אותו הסיפור בווריאציות שונות.
הכתיבה מנציחה את תחנות חייך ומשקפת את ההתפתחות האישית שלך.
אבל היא לגמרי לא מקובעת!
שתי אמירות שונות לגמרי. האמירה שלך קרובה למה שכתבתי אני, והאמירה של מנחם גרילק לדעתי סותרת.
כל סופר כותב כל החיים את אותו הסיפור בווריאציות שונות.
הכתיבה מנציחה את תחנות חייך ומשקפת את ההתפתחות האישית שלך.
אבל היא לגמרי לא מקובעת!
לדעתי הוא כן התכוון בערך למה שכתבה @א-ירושלמית , לא צריך לדייק את 'כל החיים' כפשוטו. (וזה משה גרילק אגב, לא אחיו מנחם גרילק ז"ל).שתי אמירות שונות לגמרי. האמירה שלך קרובה למה שכתבתי אני, והאמירה של מנחם גרילק לדעתי סותרת.
לדעתי הוא כן התכוון בערך למה שכתבה @א-ירושלמית , לא צריך לדייק את 'כל החיים' כפשוטו. (וזה משה גרילק אגב, לא אחיו מנחם גרילק ז"ל).
אתם לא מסכימים שבכל היצירות של רותי קפלר יש חוט שני פנימי מסויים?
כנ"ל מיה קינן, כנ"ל נעמי צוובנר, וכנ"ל עוד רבים
מצאתי כאן ציטוט דומה של חיים ולדר:משה גרילק אמר פעם משפט יפה:
כל סופר כותב כל החיים את אותו הסיפור בווריאציות שונות.
לגמרי. ועל חיים ולדר, בכלל.אתם לא מסכימים שבכל היצירות של רותי קפלר יש חוט שני פנימי מסויים?
כנ"ל מיה קינן, כנ"ל נעמי צוובנר, וכנ"ל עוד רבים
התחברתי למשפט, אבל אני לא רואה בו התייחסות למסר החוזר, אלא לסיפור החוזר.משה גרילק אמר פעם משפט יפה:
כל סופר כותב כל החיים את אותו הסיפור בווריאציות שונות.
מחכה לזה מאד.ועדיין, איני מסכימה עם המשפט המצוטט. אולי אצליח להסביר למה, אנסה בהמשך.
לא מסבירה את @כנפייםמחכה לזה מאד.
לא מסבירה את @כנפיים
מביאה כאן את דעתי: בהנחה שאדם לא נשאר כל החיים באותו מקום - גם הסיפור שהוא מביא לא יהיה אותו דבר. גם אם הוא מביא בו את חייו.
נכון, אבל עדיין נשאר לאדם דברים בסיסיים מאד שהם יסודות חייו.לא מסבירה את @כנפיים
מביאה כאן את דעתי: בהנחה שאדם לא נשאר כל החיים באותו מקום - גם הסיפור שהוא מביא לא יהיה אותו דבר. גם אם הוא מביא בו את חייו.
וגם אם עשה עבודת חיים, יש עובדות שלא משתנות.
בעצם למה ללכת ככה? בואו נלך הפוך - סופרים שהוציאו ספרים במשך הרבה שנים, האם הסיפור השתנה או לא?נכון, אבל עדיין נשאר לאדם דברים בסיסיים מאד שהם יסודות חייו.
בדיוקואני מסכימה עם @לילך אור שאם אכן יחזור מסר כזה על עצמו, את הקורא לא יעניין שזה המסר של החיים שלך. הוא יקיא אותו.
יפה!מסר לדעתי הוא משהו שהקורא ייקח איתו. ולטעמי הוא יבוא בין כך ובין כך. רק שעם מודעות אפשר לגרום לו להיות חיובי יותר.
זה מפריע לקריאה שלכם?לגמרי,
כל אחת מהסופרות הנ"ל שהבאת הם דוגמא מעולה לזה שכל סופר כותב את אותו הסיפור בווריאציות שונות.
מיה קינן בעיקר
הוא צודק.מצאתי כאן ציטוט דומה של חיים ולדר:
"למען האמת, כל סופר מכניס את רגשותיו ואת הביוגרפיה האישית שלו בתוך ספריו. "
נכון מאד.בעיני יש הבדל בין הסיפור החוזר - שבדרך כלל אינו מועבר בעלילה אלא ברובד מתחת לעלילה, למסר החוזר.
נכוןלא מסבירה את @כנפיים
מביאה כאן את דעתי: בהנחה שאדם לא נשאר כל החיים באותו מקום - גם הסיפור שהוא מביא לא יהיה אותו דבר. גם אם הוא מביא בו את חייו.
אבל הסטטוס כן משתנה, ומה שמעסיק את הסופר בחייו האישיים.נו, נו,
קשה להאמין שיראו הבדל בכתיבה של סופר לפני שהוא התחיל ללמוד הלכות לשון הרע ואחרי.
וגם אם עשה עבודת חיים, יש עובדות שלא משתנות.
@סיפורים
התגובה שלך שווה אשכול בפני עצמו
אם הסיפורים מספיק שווים, אז לא. למרות שזה יכול להציק לפעמים.זה מפריע לקריאה שלכם?
מעניין אותי.
בדיוק להפךמה שאומר, סיפור חוזר - גורם לקוראים להקיא. מסר חוזר - בסדר?
האמת היא שהתגובה היא חלק מחומר שהעברתי בימים היפים בהם מסרתי קורסי כתיבה.@סיפורים
התגובה שלך שווה אשכול בפני עצמו
מה שאומר, סיפור חוזר - קורם לקוראים להקיא. מסר חוזר - בסדר?
בדיוק להפך
כך היה מובן מדברי?
אתם לא מסכימים שבכל היצירות של רותי קפלר יש חוט שני פנימי מסויים?
כנ"ל מיה קינן, כנ"ל נעמי צוובנר, וכנ"ל עוד רבים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: