מידע שימושי מספריים לא מברזל

ספרינגית

משתמש מקצוען
שלום לכולם! ערכתי חיפוש באליאקספרס(Aliexpress). ראיתי שיש פה , או במחירים יקרים או שכבר אין את המוצר במלאי. אז מצאתי שני גדלים של מספריים קרמיות במחיר הכי זול שהיה אפשר למצוא (הקישור משוייך על ידי, כלומר: אני מקשר למוכר באלי אקספרס) : 1. יש מספריים קטנות (מיני): https://s.click.aliexpress.com/e/_A7lptv / מחיר: כ- 6$ דולר, שזה כ- 22 ש"ח בלבד!!!!!
2. מספריים נוספות (בגודל סטנדרטי) : https://s.click.aliexpress.com/e/_9zMZjH במחיר זול ברמות!! : 4.73$, כ- 15 ש"ח.
מאוד ממליץ, יש לי אותם בבית לציציות, הן גם מתאימים למטבח (כמו ש- AZi , כבר כתב פה למעלה, איזה עוד שימושים יש למספריים הנ"ל). בהצלחה!
הקישורים כבר לא פעילים. אפשר את שם המוצר או קישור פעיל?
 

shloimi

משתמש רשום
זה המספריים שנמכרים ב50 ש"ח באיכות מעולה ובקופסת שמירה מיוחדת היום אפשר להשיג אצל טויב מלצר 10 או בפרטי אני יתן מס למי שרוצה
 

קבצים מצורפים

  • מספריים 1.JPG
    מספריים 1.JPG
    KB 134.5 · צפיות: 22

shay45

משתמש חדש
הי,
אני מחפש לקנות כמות של מספריים קרמיות לציצית, ראיתי דגם חדש שיצא לאחרונה (יחסית זול) של "תכלית", מישהו יודע אם זה איכותי, ואיך יוצרים איתם קשר להזמין כמות?
 

יבואן רשמי

משתמש חדש
חברת "תכלית" אכן שברה את השוק במספריים קרמיות,
וכיום ניתן למצוא בחנויות תשמישי קדושה המובחרות את המספריים במחירים של 40 - 60 ש"ח, במקום 65 - 120.
מדובר במספריים איכותיות במיוחד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לב

א לְדָוִד מַשְׂכִּיל אַשְׁרֵי נְשׂוּי פֶּשַׁע כְּסוּי חֲטָאָה:ב אַשְׁרֵי אָדָם לֹא יַחְשֹׁב יְהוָה לוֹ עָוֹן וְאֵין בְּרוּחוֹ רְמִיָּה:ג כִּי הֶחֱרַשְׁתִּי בָּלוּ עֲצָמָי בְּשַׁאֲגָתִי כָּל הַיּוֹם:ד כִּי יוֹמָם וָלַיְלָה תִּכְבַּד עָלַי יָדֶךָ נֶהְפַּךְ לְשַׁדִּי בְּחַרְבֹנֵי קַיִץ סֶלָה:ה חַטָּאתִי אוֹדִיעֲךָ וַעֲוֹנִי לֹא כִסִּיתִי אָמַרְתִּי אוֹדֶה עֲלֵי פְשָׁעַי לַיהוָה וְאַתָּה נָשָׂאתָ עֲוֹן חַטָּאתִי סֶלָה:ו עַל זֹאת יִתְפַּלֵּל כָּל חָסִיד אֵלֶיךָ לְעֵת מְצֹא רַק לְשֵׁטֶף מַיִם רַבִּים אֵלָיו לֹא יַגִּיעוּ:ז אַתָּה סֵתֶר לִי מִצַּר תִּצְּרֵנִי רָנֵּי פַלֵּט תְּסוֹבְבֵנִי סֶלָה:ח אַשְׂכִּילְךָ וְאוֹרְךָ בְּדֶרֶךְ זוּ תֵלֵךְ אִיעֲצָה עָלֶיךָ עֵינִי:ט אַל תִּהְיוּ כְּסוּס כְּפֶרֶד אֵין הָבִין בְּמֶתֶג וָרֶסֶן עֶדְיוֹ לִבְלוֹם בַּל קְרֹב אֵלֶיךָ:י רַבִּים מַכְאוֹבִים לָרָשָׁע וְהַבּוֹטֵחַ בַּיהוָה חֶסֶד יְסוֹבְבֶנּוּ:יא שִׂמְחוּ בַיהוָה וְגִילוּ צַדִּיקִים וְהַרְנִינוּ כָּל יִשְׁרֵי לֵב:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה