מאוד מאוד מאוד אוהבת רק רואה אותו ורוצה לאכול אותובטח התכוונת מאוד אוהבת
סליחה.....אבל אני בכללי לא אוהבת לעניש את הילדים ובפרט אותו כי הוא מאוד רגיש
אני דווקא הייתי הולכת על מבצע- להכין דף יפה ביחד.הבן שלי יורד לשחק אחרי צהריים עם שכנים ואופניים מסכמים שעה שהוא חוזר ותמיד מאחר
אתמול היה הגזמה של איחור של שעה ורבע איך לגרום לו לא לאחר יותר
ממליצה לך מאוד ללכת להנחיית הורים שרמןהאמת שזה ילד רגיש שאני מאוד לא אוהבת ולא מצליחה לעניש
וזה באמת בעיה להרבה מאוד דברים
צודקת אבל אני לא מצליחהסליחה.....
אבל ילד רגיש יותר וגם רגיש פחות חייב מסגרת ברורה (ולפעמים זה בטוב ולפעמים בפחות טוב) ברור שצריך להתאים את הדרישות למצבו הנפשי של הילד ולרגישותו. אבל בכ"ז וודאי שצריך לדרוש ממנו..... מובנת לחלוטין התחושה של סוג של פחד לפגוע יותר מידי חזק במיוחד בילד כזה. אבל בלא כלום א"א!! כל ילד חייב מסגרת ברורה וכללים ברורים בהתאמה לגילו ולרגישותו. ולפעמים כן גם התניות על דרך שלילת הטבות וכדו' זו ג"כ אופציה שצריכה להיות מונחת על השולחן.
מאוד תלוי בגיל. כי במקום ללמד אותו לקחת אחריות את לוקחת את האחריות במקומו.אני הייתי מציעה לשלוח אותו עם פלאפון ופשוט להתקשר אליו מתי שהוא צריך לחזור
אני אשמח לעזור לכם. בתור איש מקצוע בנושא.0527694578צודקת אבל אני לא מצליחה
גם בזמנים שזה ממש חובה מאוד מאוד קשה לי
אפילו במקרה שהוא שיחק באש במרפסת זה היה לי פשוט קשה לתפוס אותו ו......................
אבל אני חושבת שזה עדיף ממצב שלא מפריע לאמא לעניש את בנה אז זה השם ישמור
את אמא רגישה מאוד ויש לך לב רחוםצודקת אבל אני לא מצליחה
גם בזמנים שזה ממש חובה מאוד מאוד קשה לי
אפילו במקרה שהוא שיחק באש במרפסת זה היה לי פשוט קשה לתפוס אותו ו......................
אבל אני חושבת שזה עדיף ממצב שלא מפריע לאמא לעניש את בנה אז זה השם ישמור
אני לא חושבת שזה עדיףאבל אני חושבת שזה עדיף ממצב שלא מפריע לאמא לעניש את בנה אז זה השם ישמור
יש ילדים שקשה להם עם תכנון של זמנים
לדוגמא אמרת לו לחזור בשעה 18:30
והוא רואה שנשאר לו עוד חמש דקות לשעה הזאת
נראה לו שהוא יספיק לנסוע עד לרחוב השני ולחזור
אבל בפועל זה לקח חצי שעה...
אם נראה לך שזה הבעיה
ממליצה לך ללמד אותו איך לתכנן זמנים בצורה נכונה
זה סתם גם יהיה לו לימוד לחיים
אני מסכימה עם זה שצריך לדעת לעשות דברים אפילו שזה לא נהיים לילד ולא כייף לצעוק או להעניש אותואני לא חושבת שזה עדיף
כל קיצוניות היא ה' ישמור ומזיקה.
נכון מסכימה עם כל מילה רק אחת אמרה ששתי הקצניות גרוע באותו מידה וזה הבאתי תיוריש הבדל גדול בין צעקות ואלימות,
לבין עונש מחושב לצורך גבולות, זה לא או שתיהם או אף אחד מהם.
זה כמו שתגידי עדיף שאמא לא תדבר עם הילדים שלה כי יש אמהות שפוגעות וצועקות ההתנהגות שתארת בפוסט הקודם זה לא עונש וגבולות, זו אלימות ואין קשר בין הדברים
נכון מסכימה עם כל מילה רק אחת אמרה ששתי הקצניות גרוע באותו מידה וזה הבאתי תיור
שממש לא והקיצונית השניה הרבה יותר גרועה
ודרך אגב לא הייתי קוראת לזה אמא אלימה פשוט דרך ואפשר לחלוק על זה אבל לא אלימה וכו
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קז
א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי: