מקצה הארץ-:)
משתמש מקצוען
נכון. לאו דוקא בשר שיש הרבה שהחמירו על עצמם או מטעמי בריאות.ובני תורה רבים לא אוכלים בשר (בקר-שור) אלא עוף בלבד.
וכן מובא בהלכה.
איני מצטט את דעתי והשקפתי הכל מהמקורות.
נכון. לאו דוקא בשר שיש הרבה שהחמירו על עצמם או מטעמי בריאות.ובני תורה רבים לא אוכלים בשר (בקר-שור) אלא עוף בלבד.
אני יכולה לבדוק ולעדכן.אשמח לדעת איפה כתובה ההלכה לאכול מרק עוף וקומפוט.
תפוחים שלמים מובא במקובלים ויש בזה סגולה לזש"ק להניח על שולחן ליל שבת ואח"כ לאכלם יחד.
כן?כשאתם זוג צעיר תעשו מה בא לכם...
תודה על הדאגה שלך לשלום הבית שלי.אם כבודו מכין את כל האוכל - מה טוב, כל הכבוד!
ואם זאת אישתו - נורא קל להדר ולהחמיר על חשבון מישהו אחר. שהיא גם אמורה לנקות/לעבוד/ללדת ועוד (שמישום מה פעם ״נהגו״ אחרת, והיום השתנה מבלי היכר)
בכל מקרה על עניין ו״חי בהם״ אפשר להתייעץ עם הרב שלכם.
סיימנו דיון.
את רוצה מראה מקום מדוייק בנושא אכילת בשר בברית? או שבפורום ציבורי דעת ההמונים גוברת על דברי מהרש"ל המובאים במג"א?את מבינה שאם זה באמת היה חובה אנשים יראים ושלמים לא היו נוהגים ככה.
די עם הפצת חובות מנהגים לכלל האנושות.
הגיע הזמן להבין שיש עוד מנהגים אכלוסיה שצריך להכיל (ואולי הם הנכונים ..?)
אם אתה חושב שאין בעיה לאכול 'מה שבא לכם', תהיה גבר ותחנך חכך את ילדיך.כשאתם זוג צעיר תעשו מה בא לכם...
כשיש ילדים לכל דבר יש משמעות אחרת
ההתנשאות משהוכן?
לא חושבת שהמנהגים פוסחים על בתי הזוגות הצעירים...
מה שכן,
צריך לדעת במה להוריד.
לאכול ח"י סלטים- זה לא מנהג,
וגם לא 3 תוספות..
צריך לדעת מה עיקר ומה טפל ובזה להשקיע!
סתם לסקרנות-כשאשה מבקשת עצה לעוף תוקפים אותה מדוע היא לא אוכלת מוקרמים בסעודת ליל שבת כי כך יהיה לה כייף. זה נקרא שמבינים שיש עוד אוכלוסיה?
המראה אצלכם שבורה?
אני אמורה להבין?ההתנשאות משהו
לא לקבל את השונה גם משהו
לא רק זה דוגמה לשתי תבשיליםכתוב בפוסקים לאכול מרק ועיקרית?
ומהי בעצם מסורת?אשמח לדעת איפה כתובה ההלכה לאכול מרק עוף וקומפוט.
אני יכולה לבדוק ולעדכן.
וחוץ מזה שבכל דבר כמובן גם יש מסורת.
אצלנו שום דבר לא מבולבלאין מה לעשות, זה הדור היום...
הכל מבולבל אצליהם ויש המון אנשים שנראים יראי ה' ויש הרבה דברים שמתפספסים אצלם בדרך..
מי שמבין - אשריו
מי שלא- שה' יעזור לו..
כן לי ישאצלנו ג"כ אוכלים סעודה מסורתית לחלוטין: דגים, מרק ועוף,
בעוף כמעט לא נוגעים. מגישה אותו בראשון.
הענין הוא שעוף שבושל והתקרר נהיה (טעמנו) הרבה פחות טעים.
למישהי יש טיפים בנושא?
המנהג אצלינו זה להכניס אותו רותח במיוחד לזכר לחם הפנים שהיה מגיעה טרי
והיות שזה לא הולך אצלי אני מכינה כמות ומקפיאה בשקיות בגודל שכל אחד לוקח כפית ולא יותר
כנ"ל אני מכינה צימעס בערך חתיכה לכל אחד
צודקת הטעם לאכול פערפל בשבת זה זכר ללכם הפניםאבל ביידיש פתיתים זה פערפל
ובעיקרון מכוונים פארפאלן די עבירות
איך אני יסביר את זה שהעברות יעבדו משהו כזה
לא הסתכלתי עכשיו אבל לפי זכרוני מוכח משם שזה בב' סעודותלא מפתיע בכלל המ"ב לא כותב שצריך לאכול בשר בשני הסעודות
מאין לי לדעת מה האדמו"ר אוכל בטיש?זו רק דוגמא
ומסתמא יש עוד סיבות למרק.
יכולה לרשום רשימה על כל אחד ואחד ממאכלי שבת, אין לי פנאי לזה תאלצו להאמין שאף אחד, ובטח לא אדמו"ר בטיש שקיבל מרבותיו אוכל דברים סתם.
הזלזול בדרך החיים של השונה מהמוכר זה בטוח לא שווה את כל המנהגים למינהם שנשב מבין המילים (לא רק שלך, של הרבה תגובות פה)אני אמורה להבין?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: