למה שיחסם???בכיף רק שזה נחסם לי אם פרוג איך אני יכולה לשלוח ולא יחסם?
ואווו ואוו ואוווחברה שלי ציירה פעם
שאני אבין את מציירת דיוקנים ואנימות יודעת לצבוע ובלי ללמוד???
שלמותת!!צפה בקובץ המצורף 746231
חברה שלי ציירה פעם
כן...מה, היא לא למדה???
מוזמנת להסתכל באתר שלי (הכתובת בחתימה)שתעלה עבודות לכאן.
אתר מהמם!! (והציורים שבו עוד יותר..)מוזמנת להסתכל באתר שלי (הכתובת בחתימה)
תודהאתר מהמם!! (והציורים שבו עוד יותר..)
אם כבר התכנסנו לדקדוק פנימי:אני לא מנסה להיות "דקדקנית" או משהו, אבל נראה לי שבכל זאת כדאי לעשות הפרדה. מנגה זה למעשה קומיקס יפני. זה לא סגנון, אלא מדיום. סגנון הציור המדובר באמת נמצא בהרבה קומיקסים אבל ראיתי גם הרבה שלא. אני חושבת שאם לוקחים את זה בחשבון אפשר להרחיב את הידע וההשראה הרבה יותר.
אני נאלץ לחלוק, אין הפרדה בין סגנון אנימה ומאנגה, בשתיהם יש מגוון כביר של הפרשי סגנון פנימיים,באנימה, אנימציות יפניות, סגנון הציור הרבה יותר מצומצם. הסגנון של אנימות דומה אחד לשני בצורה יותר מובהקת מהקומיקסים. גם באנימציות "אמריקאיות" הסגנון אחיד למדי, מה שאנחנו מכנים סגנון "דיסני", אני משערת שמאותן סיבות. לדעתי נכון יותר לקרוא לציורים כאלה סגנון אנימה ולא סגנון מנגה.
לגבי הבדל בתחושה כללית בין מאנגה לקומיקס מערבי, 2 הבדלים שמתחת לפני השטח, שעשויים לעזור, אולי:אני מרגישה שיש משהו משותף בגדול, קשה לי לשים על זה את האצבע...
איזה סגנון ציור זה?( אני פשוט העתקתי בלי לדעת)
כשאתה אומר שאין הפרדה בין אנימה למנגה זה לא בהחלט נכון...אם כבר התכנסנו לדקדוק פנימי:
למיטב ידיעתי,
מאנגה ביפנית הוא כינוי לכל קומיקס, ומחוץ ליפן, הוא כינוי לקומיקס יפני. כך שזה גם סגנון וגם מדיום, תלוי היכן אתה נמצא.
אני נאלץ לחלוק, אין הפרדה בין סגנון אנימה ומאנגה, בשתיהם יש מגוון כביר של הפרשי סגנון פנימיים,
וכמו כן, חלוקה פנימית של סגנונות מובהקים משותפים, כמו בישוג'ו, צ'יבי וsd.
לגבי הבדל בתחושה כללית בין מאנגה לקומיקס מערבי, 2 הבדלים שמתחת לפני השטח, שעשויים לעזור, אולי:
1:
בפרק ב' בספר "להבין קומיקס" של סק"מ
הוא מזקק הבדל בין תרבות הקומיקס שהתפתח ביפן לתרבות הקומיקס במערב, וזה השימוש במה שהוא קורא "מסכה".
שזה (בערך) אומר ששימוש בדמות שהיא אייקונית ומופשטת במתכוין, המוטמעת ברקע מפורט ופוטוריאליסטי,
עוזר לקהל להתחבר לעולמה של הדמות, ומוריד את מחיצות ההפרדה שאנו עושים ביננו לבין דמויוות מפורטות.
הדבר הזה קיים בקומיקסים מערביים רבים (טינטין עצמו, למשל) אך בקומיקסים יפניים, הדבר שוכלל בטירוף.
דמויות אייקוניות ופשוטות (עיניים גדולות, הבעה מסויימת) בתוך רקע מפורט לחלוטין.
לענ"ד, וקטונתי, זה מחדד את התחושה הכללית של המאנגה אל מול קומיקס מערבי.
2:
בפרק ג הוא גם שם את האצבע על סוג המעברים שבין הסצנות, ומוצא שאצל יוצרים יפניים קלאסיים, ישנה כמות מוגברת מאוד של "מעברים מהסוג החמישי". יעויין שם מה הפירוש, אין כאן מקום. יכול להיות שזה גם עוזר לתחושה העמומה של השוני. יכול להיות שאם נמצא קומיקס מערבי עם התפלגות מעברים כמו קומיקסים יפאנים הוא יחוש "מוזר", ובצירוף עם הסגנון, זה מקבל התגבשות של תחושה דומה.
וכשאני חושב על זה, כשאתה נולד יפני, אתה נוטה לצייר תווי פנים יפניים בצורה שונה ממישהו מערבי שיצייר תווים כאלה. צורה יותר בוטחת, יותר מבחינה בין ניואנסים, פחות אייקונית. אולי גם זה מצטרף.
כמו אנימה?
לא רואים קובץאני מאוד אוהבת את הסגנון (סוג של חולשה אליו) פעם היתי מציירת המון (לא מקצועי, יותר בבית הספר במחברות) הייתי רוצה להתמקצע בסגנון הזה....
הנה משהו שעשיתי בזמן הלימודים של עיצוב גרפי, הכל נעשה בAI עם העכבר וכלי הpentool (עכשיו אני רואה שיש פה עוד הרבה עבודה)
צפה בקובץ המצורף 751534
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: